anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen som har peiling på hopup? På min defender patrol (m4 SR12) så vrir jeg på det tannjulgreia til hop upen men det skjer sånn ganske lite. er det meningen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Skjer sånn ganske lite? Mener du at kulene ikke endrer kulebane når du justerer? Er ganske vanlig å måtte skyte inn hop-up'en. Hadde en VFC for et par år siden hvor kulene dalte etter 10 meter før den ble skutt inn. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kan også ha noe med temperaturen å gjøre, har du en airsoft ute lenge i kulda kan hop-up gummien bli stiv og dermed får du ikke samme effekt. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Skjer sånn ganske lite? Mener du at kulene ikke endrer kulebane når du justerer? Er ganske vanlig å måtte skyte inn hop-up'en. Hadde en VFC for et par år siden hvor kulene dalte etter 10 meter før den ble skutt inn. Så jeg må bruke den noen spill før jeg får stilt inn/sett noen stor effekt på hop upen? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ikke nødvendigvis. Hop-upen er av gummi og vil tørke ut over tid. Prøv å spray den med silikonspray eller bruk silikonfett/vaselin. (anbefaler ikke å bruke bruke CRC/WD-40/kjedespray på gummi) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hop-up pakninga skal IKKE smøres, den skal være tørr. Hvis hop-up'en ikke funker som den skal, så kan det være du rett og slett må bytte hop-up pakning. Smører aldri pakninga i noen av mine gevær, holder de rene og tørre, og hop-up'en funker perfekt på alle sammen. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg har hatt geværet i under 2 mnd og har ikke brukt det i mere enn et spill, og jeg vrei til stopp begge veier og så nesten ingen forskjell. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har du tatt ut hop-up kammeret og demontert og inspisert alle delene? Høres ganske unormalt ut i grunn. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nope, men en kompis av meg kjøpte en annen defender versjon og han ser heller ikke noe serlig ril effekt å stille på den. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nøyaktig hvordan er dere begge har gjort når dere renser løp og hop-up? Kan du se at pakninga blir presset ned i løpet hvis du ser inn i hop-up kammeret når hop-up'en er er stilt på maks? På maks så er pakninga vanligvis presset 2-3mm ned i løpet. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Eeeh, det vi gjorde var å stille inn hopupen rett før spill... det var da vi snakket om at det var liten effekt osv Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Prøvde nå å komme meg inn til der hopupen er men det er vist umulig -.- fulgte denne http://www.airsoftforum.com/board/KWA-SR12-Review-Disassem-t170689.html Jeg tok ut den pinnen bak, men den gir bare en liten gløtte/sprekk ikke mer........ ææææh blir nesten gal nå :S Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hm, står i den guiden at du må bruke litt makt da, men med forsiktighet selvfølgelig. Ikke helt sikker på hvor lett det er å kombinere de, hehe. Der er nok en grunn til at jeg elsker AUG'en min, tar 5 sekund å ta ut løpet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hatt KWA børse selv. Er bare å ta ut den bakre splinten og "knekke" låsekassa. Tar toppen 10 sekund å ta ut løpet med hop-up. Og ja. funker nok bedre etter litt bruk. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 AK ftw, har bare smurt våpnet 2 ganger i løpet av 2 år, funker fortsatt like bra som da jeg fikk det Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jaja, får se da, uansett de folka jeg spiller med har vell doktorgrad i airsoft uansett så det er vell bare å spørre dem da jeg kommer dit Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen som har et godt øye for forskjeller? Url 1. http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GP-AEG-611&search=searchItem&rs=m249&catid=&cat= Url 2. http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_M249_Marine.htm Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Eneste forskjellene jeg ser er at den på Redwolf er 1kg tyngre, antar det har noe med at den er full steel å gjøre. I tillegg er det 30fps forskjell. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Du linket til samme børsa. Begge to er G&P M249. Gode børser, men mange misliker at de bruker V2 girboks, og ikke en CA kopi. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er du sikker? 300 dollar i forskjell er jo helt enormt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå