Lefse Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tror de fleste klubber tillater 16-åringer, ganske vanlig aldersgrense. Noen klubber har aldersgrense på 14 år faktisk. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) mora mi sa at jeg ikke kan bli medlem i airsoft klubb for henne liker ikke våpen hu sier også at jeg ikke får lov til og spille med voksne folk hvordan overtale? Endret 8. april 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 vente til du blir 18 og flytter ut, eventuelt å gjøre det i skjul. er ikke så lett å overtale folk som ikke liker våpen, uten våpen. men dukan jo spørre henne om hvorfor hun ikke liker våpen, så kan du jo eventuelt ta det derfra. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 vente til du blir 18 og flytter ut, eventuelt å gjøre det i skjul. er ikke så lett å overtale folk som ikke liker våpen, uten våpen. men dukan jo spørre henne om hvorfor hun ikke liker våpen, så kan du jo eventuelt ta det derfra. henne sier at henne ikke liker våpen fordi så mye dreping ute og går og draphvordan kan jeg gjøre det i skjul når foreldrene må skrive under også :/ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 nå sier henne at jeg og hu kan dra og se og kanskje jeg får bli medlem Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Forklar for henne at airsoft har like mye med vold å gjøre som baking. Er mer sammenlignbart med en ekstrem versjon av kombinert "sisten" og gjemsel, enn krig egentlig. Er heller ikke mer skader enn i andre idretter, gjerne mindre vil jeg tro. Og man blir IKKE mer voldelig av å spille airsoft, jeg vil påstå at blir mindre voldelig, fordi man får ut aggresjon når man spiller. Ja, også har du jo det argumentet at du får masse mosjon og er sosial. Skjønner ikke problemet med at du spiller med folk som er eldre enn deg heller. Alle må følge sikkerhetsreglene, uansett alder. Jeg mener det er bare positivt for en tenåring å drive med denne sporten, så lenge geværet kun blir brukt på banen. Endret 9. april 2012 av Lefse Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Og aldri referer til airsoft-spill som "krig". Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Scorpion aursoftklubb skal h spill den 15 april, så du kunne jo se om du fikk med de der Jeg fikk forelderen min med på et spill, så etter hun hadde snakket me en av spill lederne var plutselig alt greit såååå Du får se til folka dine at dette kan sammenlignes med sjakk! Det er mye taktikk men i airsoft så er du brikkene. Scorpions nettside www.scorpions.no Endret 9. april 2012 av anonymus94 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Forklar for henne at airsoft har like mye med vold å gjøre som baking. Er mer sammenlignbart med en ekstrem versjon av kombinert "sisten" og gjemsel, enn krig egentlig. Er heller ikke mer skader enn i andre idretter, gjerne mindre vil jeg tro. Og man blir IKKE mer voldelig av å spille airsoft, jeg vil påstå at blir mindre voldelig, fordi man får ut aggresjon når man spiller. Ja, også har du jo det argumentet at du får masse mosjon og er sosial. Skjønner ikke problemet med at du spiller med folk som er eldre enn deg heller. Alle må følge sikkerhetsreglene, uansett alder. Jeg mener det er bare positivt for en tenåring å drive med denne sporten, så lenge geværet kun blir brukt på banen. har ikke sagt det. Men nå får jeg ikke lov og melde meg på Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 noen som kan hjelp meg litt med og overtale henne med og bli med på et spill? gi meg noen råd som jeg kan si til henne? Kan ikke den 15 siden det er 2 timer og kjøre ifra jessheim Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du får vel påpeke at dette er en sport som slettes ikke dreier seg om militære krigsøvelser eller noe lignende. Airsoft er en sport som er like populært (om ikke mer!) som paintball. I tillegg er det større sannsynlighet å skade seg å spille fotball enn under et airsoft-spill. Under ethvert spill er mindreårige alltid under tilsyn av en myndig verge for å unngå ulykker og passe på at sikkerhetsregler blir fulgt. I tillegg dreier airsoft ikke bare om å skyte på hverandre men det er også en svært sosial sport som krever godt humør fra begge lag og involverer mye teamwork. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du får vel påpeke at dette er en sport som slettes ikke dreier seg om militære krigsøvelser eller noe lignende. Airsoft er en sport som er like populært (om ikke mer!) som paintball. I tillegg er det større sannsynlighet å skade seg å spille fotball enn under et airsoft-spill. Under ethvert spill er mindreårige alltid under tilsyn av en myndig verge for å unngå ulykker og passe på at sikkerhetsregler blir fulgt. I tillegg dreier airsoft ikke bare om å skyte på hverandre men det er også en svært sosial sport som krever godt humør fra begge lag og involverer mye teamwork. Sa det akuratt men syns det er rart at jeg får spille paintball og ikke airsoft :/ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er faktisk ganske rart ja. Du får påpeke at det er mindre søl og lavere driftsutgifter med airsoft. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er faktisk ganske rart ja. Du får påpeke at det er mindre søl og lavere driftsutgifter med airsoft. Pluss at det ikke er like farlig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vil ikke si paintball er en spesielt farlig sport egentlig. Tror airsoft og paintball er tålig likestilt når det kommer til skader egentlig. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Poenget mitt var ihvertfall at man får oftere blåmerker av paintball enn airsoft Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) nå får jeg ikke lov og holde på med paintball for det er akuratt det samme Endret 10. april 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 spiller airsoft med et par venner i nord norge men er der bare 1 gang hvært år :/ og er greit for hu at jeg spiller med dem Ja, da må du nok argumentere med det å Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 spiller airsoft med et par venner i nord norge men er der bare 1 gang hvært år :/ og er greit for hu at jeg spiller med dem Ja, da må du nok argumentere med det å Henne sa nå at får se etter sommer :/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Utrolig vrang mor du har da gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå