hugRmunR Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Sier meg enig det, ak47 minner meg alltid om vietkong og alt realatert til vietmenkrigen egentlig, resten slik som AKM, AK74, RPK, Dragunov SVD osv. er soviet russia style! Nå brukte vel Vietcong hovedsaklig SKS og Type-56 (Kinesisk AK kopi) Pluss at Russerne sluttet å bruke 47'en på 50-tallet. Ble ikke brukt i en eneste kamp av Russiske styrker. Endret 2. november 2011 av Northern Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) AK-104 er grei hvis du går for FSB eller lignende Spetsnaz enheter i f.eks Dagestan eller Tsjetsjenia i nyere tider. Endret 2. november 2011 av Northern Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nå brukte vel Vietcong hovedsaklig SKS og Type-56 (Kinesisk AK kopi) Pluss at Russerne sluttet å bruke 47'en på 50-tallet. Ble ikke brukt i en eneste kamp av Russiske styrker. Det visste jeg ikke, men det gjør jeg nå! Anyways, det da den type relasjoner jeg får hvis jeg ser en AK47 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som spiller i SOAK her? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vi i den lille gjengen jeg spiller med er blitt enige om at det er på tide med samband oss imellom. Er det noen standard samband som brukes av de fleste airsoft spillere i Norge? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vi i den lille gjengen jeg spiller med er blitt enige om at det er på tide med samband oss imellom. Er det noen standard samband som brukes av de fleste airsoft spillere i Norge? Vanlige PMR radioer brukes mye, det vil si alle radioer på 446mhz. fåes hos elkjøp, biltema, clahs.. osv osv. "bowman" radioer (google H4855) brukes også i stor grad, men pga kortere rekkevidde mer som kommunikasjon innad i geværlaget. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, nå har jeg gitt meg i kast med et artig lite prosjekt, skal bygge et "Frankestein" gevær. Prøvde for et par år siden å bygge om en Cyma AK-47 til en slags forkortet CQB versjon, men ga opp. Nå vil jeg prøve meg igjen. Poenget er å lage et gevær som ser fillete og dårlig ut, men som har "over gjennomsnittlig" ytelse, det vil si høy kraft og skuddtakt, kombinert med tålig presisjon. Skal bruke mest mulig gamle deler som jeg har liggende fra før, lavbudsjett kaller man det visst. Vet ikke hvor interessant dette er for dere, men følte for å dele min airsoft relaterte galskap med likesinnede. Skal på et eller annet mirakuløst vis sette sammen denne haugen med deler til et fungerende gevær Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Mange takk. Liten oppdatering, den mekaniske biten på girkassa er nå komplett. Girene er selvfølgelig korrekt shimmet og og renset, med nytt smørefett lagt på. I morgen har jeg tenkt å koble opp ledningsnettet, så kan jeg få testa den. Hva tror dere om et 11.1 volt, 1800mah, 35C lipo batteri? Er en del skruer å identifisere ja. Endret 6. desember 2011 av Lefse Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, nå har jeg gitt meg i kast med et artig lite prosjekt, skal bygge et "Frankestein" gevær. Prøvde for et par år siden å bygge om en Cyma AK-47 til en slags forkortet CQB versjon, men ga opp. Nå vil jeg prøve meg igjen. Poenget er å lage et gevær som ser fillete og dårlig ut, men som har "over gjennomsnittlig" ytelse, det vil si høy kraft og skuddtakt, kombinert med tålig presisjon. Skal bruke mest mulig gamle deler som jeg har liggende fra før, lavbudsjett kaller man det visst. Vet ikke hvor interessant dette er for dere, men følte for å dele min airsoft relaterte galskap med likesinnede. Skal på et eller annet mirakuløst vis sette sammen denne haugen med deler til et fungerende gevær Lada med Ferrari motor? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja nå er jeg snart 16 år bare 4 måneder igjen Finnes det noen aktive airsoft klubb i oslo området? akerhus? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det noen som vet om noen romjuls-spill på sørlandet? (hovedsaklig i agder) Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Merker behovet for en vest til å holde magasinene mine. Søkte litt på ebay og fant ''super tactical molle''. Kan dette være noe bra som funker? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jepp, ser ut som en vanlig modulær vest. Har en lignende selv, funker veldig bra, setter bare på de lommene du trenger så har du alt lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Først og fremst, godt nyttår! Nå! Jeg ser på et våpen fra Ebairsoft: http://www.ebairsoft.com/jing-gong-g608-g36c-airsoft-p-3626.html Og jeg lurer på, er det relativt trygt å handle selve rifla på akkurat denne nettsiden? Og for det andre, er dette et godt startvåpen ? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Først og fremst, godt nyttår! Nå! Jeg ser på et våpen fra Ebairsoft: http://www.ebairsoft.com/jing-gong-g608-g36c-airsoft-p-3626.html Og jeg lurer på, er det relativt trygt å handle selve rifla på akkurat denne nettsiden? Og for det andre, er dette et godt startvåpen ? Ja, velg paypal som betaling og ems express eller ups som fraktmetode om du har det valget og pakka er hos deg om en uke eller to. Jing Gong g36 er helt ok kinavåpen for en nybegynner, det svake leddet er kvaliteten på batteriet og at laderen kan være tricky å lære seg å bruke korrekt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har også sett litt på denne siden http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=10306 Hva er forskjellen på JG g36c og JG g36k med RIS ? http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=25170 http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=25801 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 forskjellen er 23cm på g36c og g36k. g36c er den korte utgaven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå