KingArms Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjøpte faktisk en Army Glock 17 som jeg fikk i går. Meget fornøyd med den, metall slede. Eneste minuset var at magasinet som fulgte med lakk gass, men kjøpte med 2 TM magasiner så det var ikke noe stress. Den er en eksakt kopi av TM, så kjørte en full Guarder oppgradering på den, selv om den faktisk var ganske smooth stock også. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så det finnes ingen airsoft klubb som har 15 års aldersgrense? vipers airsoft hadde 14 år Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Vent til du blir 16, og så bli med i Scorpions f.eks. Eller så er det jo bare å reise litt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Alltids velkommen på Homstean vet du. Endret 7. mai 2011 av Lefse Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Lenge siden jeg har vært der nå selv :O Må komme i gang igjen, hmm hmm. Homstean = banen til Viper's. Endret 7. mai 2011 av Northern Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 er så langt ditt tar en hel dag og kjøre. bor jo i nærheten av oslo Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Goatz i Arendal har 14 år tror jeg, men er bare en time kortere for deg. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 3timer og 23 minutter er det ditt finnes det noen andre some er litt nermere som en 15 åring kan spille på? Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Beklager, du må nok vente som alle andre... Jeg venta i 2 år før jeg fikk joine Tromsø Airsoft Klubb Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 er så langt ditt tar en hel dag og kjøre. bor jo i nærheten av oslo Hm, det var litt langt ja. kan kanskje komme ned for operasjon skogsstorm hvertfall, mener det er verdt turen. I fjor var det 70 spillere, fordelt på to lag, skikkelig krig. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tviler på det sterkeste at moren min kjører meg men kan høre med storesøstra mi . Nårtid er dene operasjon skogsstorm? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hm, er på sensommeren/høsten, august eller september tror jeg det var. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Håper det er i september for er borte i august Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Har noen her god peiling og erfaring med motorer? Leter etter en ny high speed motor til min MP5K. Har kikket på G&P M120, men så noen videoer på youtube der de testet den og den virka ikke så voldsomt spræk. Kan være de sultefora motoren på strøm da. Kjøpte en Big Dragon M160 fra airsoftpark.com, og den er jo veldig sterk, men er bråkete og blir veldig varm, men det er kanskje normalt for high torque motorer? Er jo uansett greit med andre alternativer, bør ikke være grisedyr og være tålig spræk. Endret 21. mai 2011 av Lefse Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Man kjøper jo litt avhengig av fjær da. Tallet er jo som regel et clue til hva slags fjør den er beregnet på. Har MS90 fjør i min 416 nå, og G&P M120 high speed. Mer enn nok høy ROF for min del, kjører sjelden full auto, kun litt lette byger hvis man legger dekningsild. 7.4V LiPo også. Tør ikke tenke på hvordan det er med 12V LiPo. Spørsmålet er jo også, tåler girene dine det? Klarer magasinet ditt å mate raskt nok? Hvordan er innmaten generelt? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Eneste originale innmat er girkasse skallet og bryter/avtrekker. Har montert i et Deep Fire M120 tune up set, og har tenkt å kjøpe SHS 18:1 girsett, har hørt mye bra om de girene. Har ikke kulelager i, men har byttet til stål lager selvfølgelig. Har ikke hatt problemer med magasinmating til nå. Før har jeg brukt en Systema Energy motor sammen med standard girene. Hadde egentlig systema standard torque gir, men etter et mindre "havari", så satt jeg i originalgirene igjen. De holdt en god stund, men spurgiret og sectorgiret takket for seg nå nylig. Energy motoren takket for seg etterhvert, var en plastskrue(!) som røk på den ene kontakten på den. Når det gjelder det elektriske så er det fullt oppgradert med mosfet og det hele, og alt drives av et Intellect 9.6 volt 3600 mah batteri. Bah, tror jeg bare gjør det som egentlig var planen til å begynne med, kjøpe en G&P motor til den. De var utsolgt når jeg handla inn til oppgraderinga, var bare derfor jeg endte opp med den Systema motoren. Endret 22. mai 2011 av Lefse Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 oii oii dene tråden lever enda gitt, mange år siden sist jeg stakk innom her! men lurer på om det er noen aktive airsoft klubber her i oslo /asker som holder på kunne tenkt meg og begynne litt igjen, siter og titter på mitt gamle utstyr! hvis det er noen som holder på med dette i nærheten send meg en pm da! 20år så lovlig er jeg nå! hehe Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kjapt spørsmål. hvor lenge skal man lade et airsoft batteri? Er snakk om et ASG 8,4V/1250mAh NiMh batteri. Takk for svar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Anbefaler at du kjøper deg en smartlader. Da trenger du ikke tenke på hvor lenge det skal lades, og det er sunnere for batteriet i lengden. Du kan få smartlader billig på biltema, lader batteriet like bra som andre ladere. Denne skulle gjøre susen: smartlader Anbefaler at du bruker den på laveste instilling, for å skåne batteriet. Endret 1. juni 2011 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå