Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KJ Works M700

Hva trenger jeg for å bygge en god og fungerende, men samtidig "billig", sniper ut av denne?

Holder det med et presisjonsløp og ny hop-up? Evt hvilke?

Oooh! carefull there lad!

Takedown versjonen av M700 både hos KJ-works og Tanaka sliter litt med luftlekkasjer i og med

at de er "take-down" versjoner. Ville anbefalt at du heller valgte en "normal" M700 :)

Hop-up er uansett første-pri og så kanskje presisjons-løp.

Endret av Roskov
Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaring med mosfet oppsett? Jeg lagde et oppsett med en IGBT, fordi det var det eneste MOSFET lignende jeg fant hos Elfa når jeg bestilte. I ettertid fant jeg MOSFET der da.

Vel, det funker, geværet skyter som bare det, men IGBTen blir ekstremt varm, så er bekymret for om det rett og slett kan ta fyr i verste fall.

Noen som har noen tanker eller ideer om dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er et faktum at enkelte deler vil slites fortere ned om du skyter uten kuler. Hvis du gjør det vil stempelet oppnå høyere hastighet, treffe sylinder-hodet hardere, og vil derfor slites ned fortere. Vibrasjonene vil selvsagt også øke, og det kan også forårsake skade over tid.

Selv om man kan argumentere for at andre deler blir mindre slitt, slik som løp og hop-up, så kan du ikke komme med en slik tåpelig og bastant kommentar.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå tro at det er snakk om marginale forskjeller. Er vel uansett en god vane å ikke tørrskyte for mye, kan være enig i det.

Har aldri opplevd at sylinder eller stempelhode har røket, har bare opplevd et motorgir som løsna, men da var det fordi jeg ikke hadde stramma festeskruen nok.

Lenke til kommentar

Ville heller gått for KWC, men meg om det.. Ville også vurdert glock 17 overfor berettaen..

Nå har ikke jeg akkurat noe peiling på airsoft, men jeg valgte Berettaen fordi den var lagd i fullmetall og virket veldig "lifelike".

Kraftig var den og ser jeg. Har du noen Glock 17 og anbefale på samme side eller?

Eller noen andre gass-pistoler som skyter ganske hardt. Skal brukes på blinkskyting generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...