Lefse Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Den rifla er jo allerede nær maksgrensa på de fleste baner. Holder nok med et nytt løp og hop-up. Prometheus er vel et av de bedre merkene på løp, eventuelt Systema eller King Arms? Rett meg gjerne om jeg tar feil. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Trenger ikke nødvendigvis ny hopup, men hvertfall ny gummi. Firefly, King Arms el. Løp ville jeg kanskje sett på et 6.03 løp, den tar VSR-10 løp. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) KJ Works M700 Hva trenger jeg for å bygge en god og fungerende, men samtidig "billig", sniper ut av denne? Holder det med et presisjonsløp og ny hop-up? Evt hvilke? Oooh! carefull there lad! Takedown versjonen av M700 både hos KJ-works og Tanaka sliter litt med luftlekkasjer i og med at de er "take-down" versjoner. Ville anbefalt at du heller valgte en "normal" M700 Hop-up er uansett første-pri og så kanskje presisjons-løp. Endret 8. april 2011 av Roskov Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har noen erfaring med www.crw-airsoft.com? Tenker å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er det noen her som har erfaring med mosfet oppsett? Jeg lagde et oppsett med en IGBT, fordi det var det eneste MOSFET lignende jeg fant hos Elfa når jeg bestilte. I ettertid fant jeg MOSFET der da. Vel, det funker, geværet skyter som bare det, men IGBTen blir ekstremt varm, så er bekymret for om det rett og slett kan ta fyr i verste fall. Noen som har noen tanker eller ideer om dette? Lenke til kommentar
gctoffen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det egentlig skadelig for våpenet å skyte med det uten kuler? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Våpenet slites fortere ned hvis du skyter uten kuler. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Begrunn den teorien? Ja, kula gir bittelitt motstand, men det er en dråpe i havet mot kraften fra fjæra. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er et faktum at enkelte deler vil slites fortere ned om du skyter uten kuler. Hvis du gjør det vil stempelet oppnå høyere hastighet, treffe sylinder-hodet hardere, og vil derfor slites ned fortere. Vibrasjonene vil selvsagt også øke, og det kan også forårsake skade over tid. Selv om man kan argumentere for at andre deler blir mindre slitt, slik som løp og hop-up, så kan du ikke komme med en slik tåpelig og bastant kommentar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg vil nå tro at det er snakk om marginale forskjeller. Er vel uansett en god vane å ikke tørrskyte for mye, kan være enig i det. Har aldri opplevd at sylinder eller stempelhode har røket, har bare opplevd et motorgir som løsna, men da var det fordi jeg ikke hadde stramma festeskruen nok. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har veldig lyst til å kjøpe meg en softgun som er kraftig, og som har en "real" feeling til den. Er denne et bra alternativ? http://butikk.wasteland.no/softgun/gassvapen-6mm/beretta-m9-ia-metal-gas.html Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ville heller gått for KWC, men meg om det.. Ville også vurdert glock 17 overfor berettaen.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det noen i akerhus området som tilbyr softgun klubb til 15 åringer??? jeg fant en som tilbyde for 14 åringer men er langt unna Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ett år til så har du masse klubber. Før det så er det nesten ingen i hele Norge. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det noen som har noen erfaringer med Dragunov'en de har på Gameon? http://www.game-on.no/webshop/dragunovsvdspringersniper-p-2353.html Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har sett den i bruk på ett spill, så ble den solgt helgen etter. Er vel alt jeg vet om den. Jo, den skjøt helt greit egentlig det jeg så. Ser man det, da la RedWolf ut en review av den faktisk http://www.youtube.com/watch?v=FeAMnWY2Uzg&feature=feedu Endret 4. mai 2011 av KingArms Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ville heller gått for KWC, men meg om det.. Ville også vurdert glock 17 overfor berettaen.. Nå har ikke jeg akkurat noe peiling på airsoft, men jeg valgte Berettaen fordi den var lagd i fullmetall og virket veldig "lifelike". Kraftig var den og ser jeg. Har du noen Glock 17 og anbefale på samme side eller? Eller noen andre gass-pistoler som skyter ganske hardt. Skal brukes på blinkskyting generelt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil anbefale TM sin glock 17. Man får en i fullmetall også, men husker ikke merket.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 KWA og KSC (samme fabrikken) sine Glocker er tingen ^^ Hvis man vil ha det billig, så anbefaler jeg Meister. God KSC kopi med trades. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå