Hotel Papa Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kanskje noen vennlige sjeler i utvekslingstråden kan være til hjelp. Blir igjen mye styr, alt for ikke å bare kjøpe fra HK. Endret 9. mars 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Veldig synd at de ikke sender at av statene, har vært i butikken deres og de har et EKSTREMT utvalg av både airsofts og utstyr. Fikk være med bak på lageret da jeg sa jeg var en Norsk Airsofter, de var veldig fasinert hvordan vi greide å spille i temeraturer under 10*C :!: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er jo genialt å spille når det nærmer seg null grader faktisk. Så lenge man har ei maske eller briller med gode anti-dugge egenskaper, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Vil anbefale alle til å kjøpe en slik; http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/-30/boks-_-kampsport/tandbeskyttelse 66 kroner kan fort spare deg for evige tannsmerter eller stygge summer hos tannlegen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Tannbeskytter er meeeget glupt hvis man ikke dekker munnen. Selv bruker jeg gitterhalvmaske med balaclava over =P Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Første test av GoPro kamera. 1 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Gratulerer med dagen til Cutthroat Bill On topic: Sitter å venter på et HurricanE 416 kit så blir gøy å bygge tror jeg. Endret 27. mars 2011 av KingArms Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha, tusen takk for det! Hva avslørte meg? Har jo ikke datoen oppe på siden min, og jeg er ikke på fremsiden av forumet heller. :] Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Gratulerer Endret 28. mars 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Takker så meget. :] Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vil anbefale alle til å kjøpe en slik; http://gymgrossisten...tandbeskyttelse 66 kroner kan fort spare deg for evige tannsmerter eller stygge summer hos tannlegen. PS: NASF medlemskap gir en begrenset tannforsikring. Men ja, tannskader er ekkelt, vurderer en slik selv. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 @Cutthroat. Du ble avslørt av airsoftguns.info Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) . Endret 13. august 2011 av nico69 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis du har tenkt legge inn en større bestilling, så kan du spare litt på å bestille fra Asia. Bedre utvalg i de nettbutikkene også. Redwolf og WGC er vel de vanligste. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skal bestille meg denne: fra ebairsoft. Blir kjekt, skal ha den utpå en "ACU" Uniform, lager meg et slags custom kit. Ser mye bedre ut med en slik, og litt custom greier - enn rent acu. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Den så skikkelig lite Ranger Green ut Er uansett fett med RG til ACU. Bruker det selv i min 75th Ranger impression. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, er bare kameraet som tydeligvis har gjort den jævlig grå Og nice det da : ) min blir vell ikke så mye impression egentlig, mer en blanding av alt egentlig Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ebay som er stedet å skaffe seg en flightsuit? Eller har noen tips til andre steder? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 OpsGear http://www.opsgear.com/index/page/category/category_id/31/category_chain/9,31/name/UNIFORM+-+JUMPSUITS/ eBay kan jo selvfølgelig være billigere i noen tilfeller, men være mer stress med å finne størrelse og farge. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 KJ Works M700 Hva trenger jeg for å bygge en god og fungerende, men samtidig "billig", sniper ut av denne? Holder det med et presisjonsløp og ny hop-up? Evt hvilke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå