Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en M190 GBB pistol, etter at jeg hadde den med ut i kulden engang så blir magasinet tomt for gass etter 3-4 skudd ....

Er det en o-ring som ikke tålte det?

Hvordan bytter jeg evnt. denne. er ikke mulig å ta magasinet fra hverandre på en enkel måte ihvertfall ...

Lenke til kommentar

^ What he said.

Finnes unntak, hvis du har plass til mye gass i magasinet. Du vil fortsatt bruke mye mer gass, men du vil kanskje klare å skyte ett fult magasin (normalt, kanskje 3) Så en ASG MP9 klare seg nokså bra i -5 på søndagens spill, men den har riktignok ganske stort gassreservoir.

Update på min Custom Model 727.

img0608xg.jpg

Herlig kombinasjon av HurricanE, G&P, VFC og KA. Chroner nå stabilt mellom 344-346 med god ROF på 11.1V LiPo

• Liker 1
Lenke til kommentar

^ What he said.

Finnes unntak, hvis du har plass til mye gass i magasinet. Du vil fortsatt bruke mye mer gass, men du vil kanskje klare å skyte ett fult magasin (normalt, kanskje 3) Så en ASG MP9 klare seg nokså bra i -5 på søndagens spill, men den har riktignok ganske stort gassreservoir.

Update på min Custom Model 727.

img0608xg.jpg

Herlig kombinasjon av HurricanE, G&P, VFC og KA. Chroner nå stabilt mellom 344-346 med god ROF på 11.1V LiPo

Smuuth! Digger den slitne looken på bodyen!

Lenke til kommentar

Hvor lenge fyller du? Lekker det noe nå (type kan du høre det?) Kan være ødelagt valve, som slipper ut mye mer gass enn nødvendig, men det pleier jo å være såpass synlig hvis den slipper ut mye (type (større)gass sky ut fra toppen av sleden)

@NothinDoin: Takker, ser enda "verre" ut i virkeligheten nå. Støvete etter spill på et pukkverk, ser bra ut faktisk :p

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...