KingArms Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fåes jo magasiner overalt hvor det selges airsoft, M16/M4 magasiner passer ja, med unntak av PMags Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har en M190 GBB pistol, etter at jeg hadde den med ut i kulden engang så blir magasinet tomt for gass etter 3-4 skudd .... Er det en o-ring som ikke tålte det? Hvordan bytter jeg evnt. denne. er ikke mulig å ta magasinet fra hverandre på en enkel måte ihvertfall ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 GBBs og kulde er en dårlig kombo, eneste som funker er hvis du har en ekstern gasskilde, feks hpa eller CO2. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ^ What he said. Finnes unntak, hvis du har plass til mye gass i magasinet. Du vil fortsatt bruke mye mer gass, men du vil kanskje klare å skyte ett fult magasin (normalt, kanskje 3) Så en ASG MP9 klare seg nokså bra i -5 på søndagens spill, men den har riktignok ganske stort gassreservoir. Update på min Custom Model 727. Herlig kombinasjon av HurricanE, G&P, VFC og KA. Chroner nå stabilt mellom 344-346 med god ROF på 11.1V LiPo 1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vet at gass og kulde ikke funker så bra sammen. regna ikke med å skyte noe mer enn 2-3 skudd, men nå inne i huset, i varmen så vil den ikke ta mer enn 3-4 skudd pr. gang jeg fyller gass etter at jeg hadde med den ut i kulda ... Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hvis magasinet fortsatt er kaldt så kan du prøve å varme det opp etter å ha fylt på gass. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ^ What he said. Finnes unntak, hvis du har plass til mye gass i magasinet. Du vil fortsatt bruke mye mer gass, men du vil kanskje klare å skyte ett fult magasin (normalt, kanskje 3) Så en ASG MP9 klare seg nokså bra i -5 på søndagens spill, men den har riktignok ganske stort gassreservoir. Update på min Custom Model 727. Herlig kombinasjon av HurricanE, G&P, VFC og KA. Chroner nå stabilt mellom 344-346 med god ROF på 11.1V LiPo Smuuth! Digger den slitne looken på bodyen! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er over 1mnd siden den var ute, ligger inne nå så tviler på at magasinet er kaldt Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hvor lenge fyller du? Lekker det noe nå (type kan du høre det?) Kan være ødelagt valve, som slipper ut mye mer gass enn nødvendig, men det pleier jo å være såpass synlig hvis den slipper ut mye (type (større)gass sky ut fra toppen av sleden) @NothinDoin: Takker, ser enda "verre" ut i virkeligheten nå. Støvete etter spill på et pukkverk, ser bra ut faktisk Endret 24. januar 2011 av KingArms Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei, jeg skal kjøpe en GBB pistol for en kamerat. Vi har titta litt på denne Beretta M9 Er dette en god pistol? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Joda, det er en god pistol det Eneste jeg liker bedre er g17.. Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hvordan gass er det jeg trenger til den? ser det står top gas, men er det det samme som ultrair power gass? Det er vel like greit å kjøpe gass i norge, for de får vell ikke sendt gass fra kina og hit på fly? Endret 28. januar 2011 av Sondre34 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Green gas funker vel på det meste.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er ikke green gas det samme som top gas? I så fall bør du ikke bruke slik gass i plastvåpen. Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er en full metall Beretta M9 sto top gas der så da burde det funke Takk! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er ikke green gas det samme som top gas? I så fall bør du ikke bruke slik gass i plastvåpen. Den er kun den jeg har erfaring med ihvertfall. Har alltid brukt den, og har ikke gjort særlig slitasje som jeg kan huske. Har aldri brukt red gas da, det skal visst ødelegge ganske fort.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror ikke red gas selges lenger? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når du nevner det så mener jeg å huske at det var snakk om det for en stund tilbake. Fulgte aldri med på hva som skjedde da, så kan ikke uttale meg.. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kjøp Yellow Gas fra SandefjordPaintball, i følge skalaen deres skal den ligge på top lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå