NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja, flere ganger. Flinke folk, med ok shippingtid. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ok. Prøvde meg på en importkalkulator av Dinside og resultatet ble ganske fint men kan dette stemme? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du glemte å regne med frakten. Legg våpenet i handlekurven og trykk på "Checkout" så får du fraktprisen. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ble litt dyrere, ca 1200 kr men hallo jeg sparer 300 ,- og får et kraftigere gevær Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Med bedre kvalitet og holdbarhet. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vurdere å kjøpe denne http://www.gunnerairsoft.com/catalog/product_info.php?currency=EUR&cPath=1_28&products_id=2171 Men må bare forsikre meg om at det er trygt å kjøpe fra Kina? Og skal g36c Softguns være laget av plast og noen deler laget av Metal? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Å handle fra Gunner Airsoft er 100% trygt. Og ja, det er noe plast og noe metall på våpenet. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er ikke helt sikker på JG.. Må tenke på det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 JG g36c er det mange som kan gå god for. Menmen, skal man være kresen så må man regne med å bruke mer penger.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må tenke litt på det men siden jeg er ny i dette så tror jeg at jeg skal gå for sparepakken til wastland.. Så får jeg se om jeg går for innkjøp av noe kraftigere senere. Finnes det egentlig noen andre gode airsoft forhandlere her i vesten? Har fått med meg at det kryr av dem i Asia.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 red wolf airsoft er jo et godt alternativ;) red wolf airsoft er jo et godt alternativ;) Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Omtrent ALT av airsoft saker produseres i asia, derfor det er nok av forhandlere der som får sakene rett fra fabrikk. Man slipper liksom eksportøren i asia, importøren og distributøren i europa som så selger til butikker som også må ha en fortjeneste. Så ja, man kutter ut noen mellommenn ved å handle derfra. Samt større utvalg og bedre priser. Det finnes få gode airsoft forhandlere i europa. Det meste som taes inn hit er; CA og KWA, pluss kinaklone våpen solgt under Cybergun sitt navn og skrytt opp i skyene for å være revolusjonerende high-end våpen. Ikke fall for det. BAX systemet som de skryter av, kalles hop-up og har eksistert lenge, og er ikke noe som kun Cybergun våpen har fått custom moddet inn. Samme med Umarex. Så har man jo statene da, dyr frakt derfra, generelt kan det være dyrere butikkpriser der også. MASSE rare merker som man skal være litt forsiktig med, bl.a Matrix og Echo1 osv. osv. som oftest er kinakloner in disguise det også. Mitt råd er å se på redwolfairsoft, de selger så nært som ingen kinaklone våpen. Så ser man lettere hva slags merker jeg mener man bør forholde seg til. To andre tips; 1. Gode våpen kommer aldri med batteri og lader inkl. 2. Airsoft koster penger, bedre å bruke litt ekstra cash på et bra våpen, enn å ende opp med å kjøpe flere billige fordi de stadig bryter sammen. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_M4_Special_Force.htm ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Japp, nesten 2k, selvom greia koster egentlig 3000 og noe forsvant på softgun her. Så at det koster har du rett i;P Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Heldig der, shippinga kommer på 0 ,- så jeg må bare punge ut for tollen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ja, på tide å bestemme deg nå angående hvilken du skal kjøpe:P Fin signatur btw Endret 10. januar 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror jeg skal vente med å kjøpe våpen til jeg faktisk kan joine klubben Takk takk.. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har en VFC HK416. Noen som vet hvor jeg kan få tak i lowcap eller realcap magasiner til den? Passer det med vanlig m16 magasiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå