Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må tenke litt på det men siden jeg er ny i dette så tror jeg at jeg skal gå for sparepakken til wastland.. Så får jeg se om jeg går for innkjøp av noe kraftigere senere.

Finnes det egentlig noen andre gode airsoft forhandlere her i vesten? Har fått med meg at det kryr av dem i Asia..

Lenke til kommentar

Omtrent ALT av airsoft saker produseres i asia, derfor det er nok av forhandlere der som får sakene rett fra fabrikk. Man slipper liksom eksportøren i asia, importøren og distributøren i europa som så selger til butikker som også må ha en fortjeneste. Så ja, man kutter ut noen mellommenn ved å handle derfra. Samt større utvalg og bedre priser.

Det finnes få gode airsoft forhandlere i europa. Det meste som taes inn hit er; CA og KWA, pluss kinaklone våpen solgt under Cybergun sitt navn og skrytt opp i skyene for å være revolusjonerende high-end våpen. Ikke fall for det. BAX systemet som de skryter av, kalles hop-up og har eksistert lenge, og er ikke noe som kun Cybergun våpen har fått custom moddet inn. Samme med Umarex.

Så har man jo statene da, dyr frakt derfra, generelt kan det være dyrere butikkpriser der også. MASSE rare merker som man skal være litt forsiktig med, bl.a Matrix og Echo1 osv. osv. som oftest er kinakloner in disguise det også.

Mitt råd er å se på redwolfairsoft, de selger så nært som ingen kinaklone våpen. Så ser man lettere hva slags merker jeg mener man bør forholde seg til. To andre tips; 1. Gode våpen kommer aldri med batteri og lader inkl. 2. Airsoft koster penger, bedre å bruke litt ekstra cash på et bra våpen, enn å ende opp med å kjøpe flere billige fordi de stadig bryter sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...