Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Quakecry skrev (På 8.1.2011 den 23.33):

Skal ikke begynne med airsoftmatcher før jeg har litt mer utstyr, som en MOLLE vest med utstyr, knebeskyttere også videre - ikke at sistnevnte er nødvendigvis nødvendig. Men, vil ha det.

Knebeskyttere som ikke er innebygget i feltbuksene er bare SKJIT!

De sklir ned og man må treke de opp hvert 5. minutt :thumbdown:

Men trur det går bra hvis man fester de til buksa ved hjelp av noen sikkerhetsnåler :hmm:

Lenke til kommentar

Nice! Men jeg burde strengt tatt gjøre ferdig mitt SR15-prosjekt først. Kjedelig å ha en så dyr rifle stående. =/

Funderer på om jeg skal kjøpe ny ECU til Revolution-gearboxen, eller om jeg skal satse på en standard gearbox istedet.

Har du personlig erfaring med RA-TECH?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har ikke handlet derfra før, men RA-Tech er bare bra ja. Er vel den mest kjente og pålitelige GBB(-R) forhandleren der ute. Var før 2 sider, en for Europa som ble drevet av en nordmann fra Tromsø, og en for resten av verden, men nå har de slått sammen sidene.

Er vel mest kjent for å ha designet NPAS nozzles til GBB-R så man kan justere FPS selv, samt Stinger hop-up'en til WE.

Lenke til kommentar

Wasteland er dyrt, og kjøper du sportline kan du ikke forvente deg bedre enn "Ok".

Kjøp fra utlandet. Du får våpen til den prisen, men med mye bedre kvalitet. Altså mer for pengene.

Jing Gong G36c er noe å vurdere hvis du vil ha det våpenet.

www.gunnerairsoft.com

www.uncompany.com

Kommer ikke på flere i farta, en stund siden jeg drev med airsoft..

Lenke til kommentar
  NothinDoin™ skrev (På 9.1.2011 den 13.12):
  Lefse skrev (På 9.1.2011 den 13.04):

Regner du med både frakt og moms da?

Er ikke uenig at du kan spare penger på å handle fra utlandet, men det skal litt til for at det skal lønne seg, liksom.

Sier ikke at han sparer penger, men får mer for de pengene han bruker :)

Var delvis det jeg mente da.

Er ikke akkurat mye "kremvare" her til lands da, det skal sies, og ja, det er dyrt å handle airsoft i norge.

Har handla mye fra hongkong selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...