Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alle som liker å spille med maske. Noe av det jeg liker med airsoft er at jeg slipper å spille med maske, sammenlignet med paintball.

Har aldri prøvd sånn krem, men vil anbefale:

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Cat+crap&_sacat=See-All-Categories

eller bare kjøpe anti-dugg hos en optiker. Legger en film utenpå glassene som gjør at det ikke dugger. Prøvd å funnet i orden begge deler.

Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken side den sniperen som skyter gjennom treplanker ligger?

Gjennom treplanker?!

Hva i alle dager skal du med den? :tease:

Nei, skulle bare ta en titt igjen. Var kul husker jeg. Orker dog ikke å lete gjennom alle sidene, så om noen visste hvor den var, ville det vært det beste :)

Dem ble jo ikke brukt til spill da.

Lenke til kommentar

Har en kompis med en TM VSR-10 på ca 520 fps, svir som F***!!

Har arr på armen etter vi trudde kula hadde gått inn i huden og vi initierte en nødopperasjon med sterilisert pinsett og saks :hm:

Edit: Det som vi trudde var ei hvit kule var bare unnerhuden som var hovnet opp og kjente ut som ei liten kule :thumbup:

Endret av Ilcapo93
Lenke til kommentar

Briller og masker er for tølpere, får man en BB i øyet tar man bare å dra til kinda og får øyetransplantasjon fra noen gatebarn, mens man er der, kan man ta de andre organene dems også, selv bytter jeg ut alle organene mine hvert 5 år, konstant tilgang på organer fra 12 år gammle gatebarn holder deg ung for evig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...