Lefse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vet det, jeg hadde tydeligvis flaks. Kjøpte en AK-47, målte den til 107m/s, med 0.20 kuler, helt original, var stålforinger og skikkelige gir i girkassa også, var til og med treffsikker. kosta ca 1800, inkludert batteri og et hicap magasin, så var ganske mye for pengene der ihvertfall. Lenke til kommentar
Oddix2 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har et problem me den orginale ASG Steyr AUG A2 en min... holde eg triggaren inne sånn at han får skyda 4 - 7 skudd så henge driden seg opp å eg må sleppa triggaren å trykka igjen får at han ska skyda, Ke fann jer eg ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvor gammelt er våpenet? Kan være den har størkna til inni, så det blir for høy motstand for motoren. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Et tips, ta det opp på airsoftguns.info, får svar rimelig fort da. Lenke til kommentar
Oddix2 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvor gammelt er våpenet? Kan være den har størkna til inni, så det blir for høy motstand for motoren. Et år, Kom ikke på det , eg ska se nå Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kan være så enkelt som at girkassa trenger en rens og fersk smøring, det kan nok gjøre godt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jasså tråde lever i beste velgående enda ser jeg, tenker på å reequipe vietnam kitet mitt, med GBB M16 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det noen som vet om en god rail man kan feste på topplokket til en Marui Ak47? Og eventuelt noen tips hvordan å feste? Railn jeg har er så høyt at man nærmest må hip-fire for å kunne sikte! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg hadde en rail på min AK-47 som man skrudde fast ved magasinbrønnen, det er ikke en slik fu har fra før? Jeg synes den hadde passe høyde ihvertfall. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Tenker du på noe som dette? De har noen andre lignende produkter å så bare å bla igjennom utvalget Endret 2. januar 2011 av The Ghost Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nei, den gikk inn under låskassa, og du bytter ut de to skruene under der med to som følger med. Designet på railen minner litt om railen på en Steyr AUG. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har en av typene man skrur fast under ved magasinet, kjøpt fra softgunweb. Jeg liker å legge kinnet på kolben når jeg sikter og dessverre rekker ikke hodet mitt opp for å se gjennom red dot'n Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ja, var sånn jeg hadde på min rifle, funka bra for meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Siste anskaffelse, full metal, grip, av metal, red dot sight, i full metall m.m Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Søt KWA det. Bare ikke bruk den i NASF spill =P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nei, den er vell vist litt for kraftig om jeg husker rett;P ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kolben i metall også eller? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Everything is metal btw.. posten prøvde å levere den forundringspakka jeg har fortalt dere om i dag, men fikk ikke henta den siden en lat jævel ikke gadd å levere den hos postkontoret etterpå, så nå ligger AEG'en min og samler støv i bagasjerommet til en toyota... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Huffda;/ Nårtid får du henta den da;p? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå