Hotel Papa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) err, jeg har en L96, finner fort ut at verken 0.2 eller 0.25 funker fint der ;P har også en GBB, men hva faen skal jeg med så mange kuler til den ^^ blir nok å selge de for en hundrings per pose på 5k da da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke Du har betalt $225 for noe du ikke vet hva er? Vet du hvor mye bra kit du kunne fått for den prisen? Om du så skulle få kuler, så finner du uansett fort ut av .2 er litt ræv og at det er >.25g som eier. hvor mye bra kit kunne jeg fått for $225, ferdig levert på døra mi? F.eks: http://airsoftguns.i...php?f=8&t=24848 Veldig fin vest det der! Bedre kvalitet får du ikke. Du kan gjøre mange fine kupp på nettet, du skal bare lete litt. Mange nettbutikker som kjører med "clearence sales". eBay har også mye bra til en fin penge. Sleng i et par $$ og du har råd til en Marom Dolphin vest Har også hørt mye bra om disse vestene: http://uktactical.com/acatalog/Vests_And_Rigs.html Du får mye for penga der ja.. Endret 10. desember 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 takk for tips om vest der ble litt forelska i http://uktactical.com/acatalog/RICAS_M4.html med cargo pack, en ekstra pistolmaglomme og en dump pouch men holder fortsatt på at en AEG er bedre vi får se hvilken de valgte å sende meg, om det blir en jg p90 er det ikke så kjekt (imo), men om det er en Matrix custom sr-16 eller KA zombie killer har jeg jo gjort en kjempedeal Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Denne liker jeg, samt får sannsynligvis til jul: Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Må dessverre si at jeg misliker den vesten sterkt ettersom den er lagd i mesh, får følelsen av at det ryker så fort du rører en busk :/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nja, du om det ;P Nå, er den jeg skal ha - eventuelt MOLLE vest senere, men den vesten der er kul den også Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Den vesten der er helt kurrant for dem som ikke gidder å bruke masse penger på en vest. Eneste minuset er at man ikke har plass til særlig mange magz.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tre doble lommer? Går jo greit til søndagsspill ^^ Grell er den dog. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 søndagsspill og søndagspill, funker da fett uansett;P Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er vel en litt mer swat-ish vest, hvor man ikke har bruk for så jekla mye stæsj. Foretrekker dog en vest hvor jeg kan slepe med meg masse dritt Jetboil, camelbak/canteens, mat, masse mags, ammo, verktøy ++ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ja, camelback skal jeg ha også ;P og joja du har jo et poeng der - skal nok ha MOLLE vesten etterhvert;P kan modifiseresså ye sm ne vil tilnærmest så. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i low cap magasiner til VFC Hk416? 30skudd? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du sjekka Redwolf, WGCshop og Evike? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Alle steder hvor de selger real-caps til M4/M16. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Noen som har handlet hos www.mrairsoft.com ? edit: glem det, så først nå at shipping er kun til USA. Endret 11. desember 2010 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 JetCarrier? Men blir dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jepp, tenkte på det men for dyrt ja. De hadde så billig AEG. Og frakten på 11 dollar ca. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Gjorde nettopp et impulskjøp: Bestilte en King Arms Thompson M1A1 Military, falt bare helt for den. Klassisk SMG i fullmetall og tre. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Hørt at den er Cybergun lisensiert, og at den nedre delen av låsekassa er plast... Men kan være en billigere varian. Også hørt at hvis det er 300$+++ modellen, så skal det være stål. Hmm hmm. Bra at du gikk for M1A1 modellen. M1928'en er jo helt feil. Endret 12. desember 2010 av Northern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Den kosta ca $350 på Redwolf, så kan vel ikke være det verste skvipet. Sto i produktbeskrivelsen at hele kroppen var i metall og tre også, aluminium, for å være eksakt. Den så lekker ut hvertfall. Forresten så har jeg hatt ei Cybergun rifle før, og den var temmelig god faktisk, så Cybergun er ikke bare skvip. Endret 12. desember 2010 av Lefse Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Cybergun lager ingenting, så noen ganger er de heldige med hva de får til av lisenser. Hovedsaklig er det møl, overpriset sådan. Kjenner en som kjøpte en Cybergun til 3000kr. Hadde kostet han en 1000kr hvis han hadde bestilt fra asia =P Endret 13. desember 2010 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå