hugRmunR Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Går for Russiske rigs selv ^^ 6sh92, Smersh, Shtorm osv. Edit: Førstemann på side 666. Uuuuuuh. Endret 4. desember 2010 av Northern Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja Denalien kan være litt stor, den rygg reima som følger med har litt snodig konstruksjon så den kan ikke gjøres veldig kort så jeg har sett et par som har kjøpt egne klips og laga kortere rygg-reim. Lenke til kommentar
JonB Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal man ha vester/ taktisk utstyr burde man også sjekke www.asmc.de Her har de mye bra, har selv kjøpt vest, hjelmtrekk, splintvest mm her.... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 da satser jeg på at uflaksen min har snudd... så jeg kjøpte en stk http://www.airsoftpost.com/product_info.php?products_id=33675 :/ hadde vært greit deilig å vinne $1000, men det har jeg lite tro på at skjer ^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lurer på å mekke til et mosfet oppsett på en av mine rifler, og lurte på om noen har vet om en grei plass å få tak i deler? Vet hva slags deler jeg må ha, og hvordan det skal monteres, men å få tak i det er verre. Prøvde å bestille fra Elfa, men der stopper det opp i kassa, må ha referansenummer eller noe. Selger de bare til bedrifter eller? Vet noen her om en alternativ forhandler? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hva er mosfet? hvorfor sier ingen lykke til angående mitt kjøp av noe random jeg ikke vet hva er? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg fant ut av det med bestillinga. En mosfet er en type transistor som du kobler inn på ledningsnettet i våpenet, for å unngå brente kontakter. Det sies å skulle forbedre avtrekker respons og skuddtakt en smule også. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg fant ut av det med bestillinga. En mosfet er en type transistor som du kobler inn på ledningsnettet i våpenet, for å unngå brente kontakter. Det sies å skulle forbedre avtrekker respons og skuddtakt en smule også. Og btw, lykke til med kjøpet av den boksen fra Evike Selvom jeg ikke syntes dette var smart ettersom det er ca. 50% sjanse for at du har fortjeneste av det ;/ dyrt? og nei, googler det ikke ^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, tar hintet, lykke til med "forundringspakka". Delene koster ikke mer enn et par hundrelapper til sammen, faktisk, og fant en grei guide på det, så ikke spesielt vanskelig ut. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, tar hintet, lykke til med "forundringspakka". Delene koster ikke mer enn et par hundrelapper til sammen, faktisk, og fant en grei guide på det, så ikke spesielt vanskelig ut. takk takk Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, ekstra kuler er jo kjekt å ha. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke Du har betalt $225 for noe du ikke vet hva er? Vet du hvor mye bra kit du kunne fått for den prisen? Om du så skulle få kuler, så finner du uansett fort ut av .2 er litt ræv og at det er >.25g som eier. Endret 9. desember 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg bruker 0.2 grams, funker som fjell det. Sjeldent jeg er i skuddvekslinger på mer enn 30 meter avstand allikevel. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) err, jeg har en L96, finner fort ut at verken 0.2 eller 0.25 funker fint der ;P har også en GBB, men hva faen skal jeg med så mange kuler til den ^^ blir nok å selge de for en hundrings per pose på 5k da da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke Du har betalt $225 for noe du ikke vet hva er? Vet du hvor mye bra kit du kunne fått for den prisen? Om du så skulle få kuler, så finner du uansett fort ut av .2 er litt ræv og at det er >.25g som eier. hvor mye bra kit kunne jeg fått for $225, ferdig levert på døra mi? Endret 9. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Foretrekker .25, selv på "svake" børser. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Prøvde .25 på originale gevær, gikk ikke særlig langt. Nå skal det sies at de var temmelig svake, målte de til 76 m/s og 80 m/s med .20 kuler, før jeg oppgraderte de. Får et tålig gevær for $225 faktisk. Endret 9. desember 2010 av Lefse Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 95$ i frakt? Litt av en pris. Koster som regel ikke mer enn 35-45$ å sende en AEG pluss litt ekstra stash fra HK. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 95$ i frakt? Litt av en pris. Koster som regel ikke mer enn 35-45$ å sende en AEG pluss litt ekstra stash fra HK. men så skal det sies at jeg kan vinne noen ganske syke AEG'er her og den dyreste og "beste" koster nesten $300... og dessutten får jeg en "CRAZY coupon code" til januar da ryker nok julepenger + litt stipend :/ sånn tbh håper jeg ikke på å få den dyreste AEG'en, ettersom den ikke var så veldig "kul" og så veldig plastik ut, men enten king arms' m4 eller 2 stk full metal WE tech GBB Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Prisen på frakt skal ikke ha noe med verdien av innholdet å gjøre. Hvis det er 1 AEG de har sendt deg, så er 95$ ran, hvis den ikke veier noe sånt som en full metal MG. Har bestilt masse nylon stash fra statene, en del som veier en god del kilo og er sjelden det tipper opp mot 100$ i frakt. Blir spennende å se hva det faktisk er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå