Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på å mekke til et mosfet oppsett på en av mine rifler, og lurte på om noen har vet om en grei plass å få tak i deler? Vet hva slags deler jeg må ha, og hvordan det skal monteres, men å få tak i det er verre.

Prøvde å bestille fra Elfa, men der stopper det opp i kassa, må ha referansenummer eller noe. Selger de bare til bedrifter eller?

Vet noen her om en alternativ forhandler?

Lenke til kommentar

Jeg fant ut av det med bestillinga.

En mosfet er en type transistor som du kobler inn på ledningsnettet i våpenet, for å unngå brente kontakter. Det sies å skulle forbedre avtrekker respons og skuddtakt en smule også.

Og btw, lykke til med kjøpet av den boksen fra Evike :) Selvom jeg ikke syntes dette var smart ettersom det er ca. 50% sjanse for at du har fortjeneste av det ;/

dyrt? og nei, googler det ikke ^^

:dremel:

Lenke til kommentar

da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke :)

Du har betalt $225 for noe du ikke vet hva er? :whistle:

Vet du hvor mye bra kit du kunne fått for den prisen? Om du så skulle få kuler, så finner du uansett fort ut av .2 er litt ræv og at det er >.25g som eier.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

err, jeg har en L96, finner fort ut at verken 0.2 eller 0.25 funker fint der ;P har også en GBB, men hva faen skal jeg med så mange kuler til den ^^

blir nok å selge de for en hundrings per pose på 5k da :)

da var frakt på forundringspakka betalt: $95, så tror og håper at jeg ikke får 125k 0.2 kuler hjem på døra i nesteneste uke :)

Du har betalt $225 for noe du ikke vet hva er? :whistle:

Vet du hvor mye bra kit du kunne fått for den prisen? Om du så skulle få kuler, så finner du uansett fort ut av .2 er litt ræv og at det er >.25g som eier.

hvor mye bra kit kunne jeg fått for $225, ferdig levert på døra mi? :)

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Prøvde .25 på originale gevær, gikk ikke særlig langt. Nå skal det sies at de var temmelig svake, målte de til 76 m/s og 80 m/s med .20 kuler, før jeg oppgraderte de.

Får et tålig gevær for $225 faktisk.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

95$ i frakt? Litt av en pris. Koster som regel ikke mer enn 35-45$ å sende en AEG pluss litt ekstra stash fra HK.

men så skal det sies at jeg kan vinne noen ganske syke AEG'er her og :) den dyreste og "beste" koster nesten $300... og dessutten får jeg en "CRAZY coupon code" til januar :D da ryker nok julepenger + litt stipend :/

sånn tbh håper jeg ikke på å få den dyreste AEG'en, ettersom den ikke var så veldig "kul" og så veldig plastik ut, men enten king arms' m4 eller 2 stk full metal WE tech GBB :)

Lenke til kommentar

Prisen på frakt skal ikke ha noe med verdien av innholdet å gjøre. Hvis det er 1 AEG de har sendt deg, så er 95$ ran, hvis den ikke veier noe sånt som en full metal MG.

Har bestilt masse nylon stash fra statene, en del som veier en god del kilo og er sjelden det tipper opp mot 100$ i frakt. Blir spennende å se hva det faktisk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...