haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eh, har du vært inne på de redwolf og wgc? Du kan fint browse etter merke, type osv.. Søk funksjonen er også en fin ting. huh... ukjent for meg :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvis du går inn her: http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home Så står det blant annet på venstre side "Search by brand" (brand = merke (Classic Army, TM osv)). Det samme gjelder under alle de andre menyene på siden. Sist jeg var inne på WGC, så fant jeg ut av at det også var en veldig fin og oversiktlig side.... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvis du går inn her: http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home Så står det blant annet på venstre side "Search by brand" (brand = merke (Classic Army, TM osv)). Det samme gjelder under alle de andre menyene på siden. Sist jeg var inne på WGC, så fant jeg ut av at det også var en veldig fin og oversiktlig side.... ser det nå! takk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Glemte å si det, men takk for tipset angående den spraylakken, EvenruD. Jeg skal absolutt prøve den neste gang. :] Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Uncompany er helt på hue, er umulig å søke etter pris, isåfall har ikke jeg funnet en metode som funker ... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvor mye tror dere en kan ta for en UTG L96 (http://www.airsoftpost.com/product_info.php?cPath=21_48&products_id=27711) uten kosmetiske feil, men et par riper på sylinderet og noe slitasje på et par gjenger enkelte steder (uten problemer som følge)... har fjernet rød tupp uten å lage stygge merker, har også surret gaffatape rundt innerløpet, og det funker fett som spacere følger også med et 3-9x 40 eller 42 sikte + sikteringer (der en av skruene for å feste til railen er borte :S) og en bipod. rundt 5000 0.28 kuler og et par 0.3 kuler (rundt 500-700 tipper jeg)... 2 magasiner til sniperen. frakt fra USA for en pakke på den vekta og de dimensjonene kosta meg $100... -.- Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) sorry for dobbelpost btw. Noen som kan linke til gode M4 magasiner i metall (gjerne boks sett) som er kompatibel med http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/ProductDetail?prodID=21646 og eventuelt noen som har noe å si om softgunnen som er linket? Gjerne også et batteri som passer inn i crane-stocken til denne. edit 2: glem batteriet, fant et. edit 3: vet noen om en god vest i OD (som ligner på en molle) til under $100 fra redwolfairsoft? :/ syntes alle vestene der var forferdelig dyre Endret 25. november 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fins det muligheter for å omgjøre en springfjær softgun (M16) til ente gass, eller batteri drevet ? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fins det muligheter for å omgjøre en springfjær softgun (M16) til ente gass, eller batteri drevet ? nei Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fair enough;-D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er nok mulig det Quakecry om du kan kutte, lime og produsere deler selv som gjør det mulig å bygge om, men alt for mye jobb og kostnader til at det er verdt det ... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er mulig i teorien, men ikke verd bryet. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 USPS prøver å levere en pakke hjem på døra mi kl. 12:25?! Jeg regner med at denne ligger på postkontoret slik at jeg kan hente den til tross for at jeg ikke var hjemme da de prøvde å levere? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke værre enn å si at de skal levere den på skolen din, hvis det ikke er så langt unna. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke værre enn å si at de skal levere den på skolen din, hvis det ikke er så langt unna. på skolen?!??! vi er nesten 1000 elever på skolen min, og minst 20% av disse ville nok tatt den pakka selv! uansett tror jeg skolen hadde blitt lite fornøyd da de finner ut at en elev sitter med en "pistol" i sekken Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da var jeg endelig ferdig med den siste 2 uker lange øvelsen, 2 uker til dimmisjon og hjemme ligger noen pakker og venter på meg, med noe som skal bli starten på et nytt kit. Sidenote: Vil absolutt anbefale NFM lakken selv, har alle fargene hjemme og de er smoothe. Tamiya lakken er lettere å få tak på, men syns også den var litt for blank. Pluss at NFM lakken er utrolig lett å få vekk igjen hvis man angrer eller vinteren er over. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke værre enn å si at de skal levere den på skolen din, hvis det ikke er så langt unna. på skolen?!??! vi er nesten 1000 elever på skolen min, og minst 20% av disse ville nok tatt den pakka selv! uansett tror jeg skolen hadde blitt lite fornøyd da de finner ut at en elev sitter med en "pistol" i sekken Og det faktum at du ikke er 18år, noe som betyr at du bryter den norske våpenloven (med mindre du har disp) ved å kjøpe softguns, noe som igjen kan føre til bøter og strenge straffer for foreldrene dine ellers kunne du jo bare sagt at de skulle levere den i resepsjonen.. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som kan linke til gode M4 magasiner i metall (gjerne boks sett) som er kompatibel med http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/ProductDetail?prodID=21646 og eventuelt noen som har noe å si om softgunnen som er linket? Gjerne også et batteri som passer inn i crane-stocken til denne. Tokyo Marui M16/M4 magasiner lever evig mater BBs raskt og flawlessly, de koster mer enn gjennomsnittet med det er magasiner som tåler alt og er etter min mening det beste valget om du planlegger å drive med airsoft lengre enn ett år Lenke til kommentar
haakl Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke værre enn å si at de skal levere den på skolen din, hvis det ikke er så langt unna. på skolen?!??! vi er nesten 1000 elever på skolen min, og minst 20% av disse ville nok tatt den pakka selv! uansett tror jeg skolen hadde blitt lite fornøyd da de finner ut at en elev sitter med en "pistol" i sekken Og det faktum at du ikke er 18år, noe som betyr at du bryter den norske våpenloven (med mindre du har disp) ved å kjøpe softguns, noe som igjen kan føre til bøter og strenge straffer for foreldrene dine ellers kunne du jo bare sagt at de skulle levere den i resepsjonen.. jeg eier ingen softguns, men faren min eier et par som jeg låner under oppsyn av en person på 18+ .. som både du og jeg vet er det en hel skokk med småunger i norge som har softguns (ikke at jeg "assosierer" meg med disse, men du skjønner hva jeg mener). jeg vil også tro at jeg er eldre mentalt når det kommer til våpen sikkerhet enn mange likealdrede, som hadde gjort meg en like god softgun eier (med tanke på sikkerhet iaf.) som mange over 18. Roskov: er TM magasinene i metall? har fortsatt litt "F TM" attitude ettersom jeg mener de tar jævlig mye for merket (selvom de sikkert varer lenge ja). Og jeg vet ikke om jeg har nok penger til å rutte med i og med at jeg ikke har jobb :/ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er nå TM så forferdelig dyrt egentlig? Har ikke sjekket priser på så mye, men trodde ikke de lå så mye over andre ledende merker. Får jo TM MP5K for 1500, i Norge, selv Cybergun ligger jevnt oer høyere i pris enn det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå