Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hørtes jo jævlig artig ut da! men... 4 og en halv timers kjøretur /: capture the flag uten HUD-displayet jeg har på cod, hvordan kommer det til å gå?!? :O

northern: altså russerkit eller russer by heart? ^^ in soviet russia (...) :D

Vel, må innrømme at jeg glemte disse flaggene ganske fort. :innocent:

Lenke til kommentar

1000+ billetter <.< og 122 euro per?! de som hoster dette må jo være søkkrike! det de betaler for er vel leie av plassen(e) og opprydding :S? i forhold til 1.5 mill norske kroner er vel dette en ganske grei deal :D

Tror du ikke er klar over hvor mye det koster å drifte et så stort spill. Bare det at en klubb skal arrangere spill med 100+, krever at man har ca 100kr +/- i spillavgift.

Så lenge du er over 16år, kan du spille i de fleste NASF klubber. Gå inn på www.nasf.no og sjekk ut om det er noen klubber i nærheten av der du bor. Og husk, det er 18års grense på kjøp og salg av softguns :)

Lenke til kommentar

1000+ billetter <.< og 122 euro per?! de som hoster dette må jo være søkkrike! det de betaler for er vel leie av plassen(e) og opprydding :S? i forhold til 1.5 mill norske kroner er vel dette en ganske grei deal :D

Tror du ikke er klar over hvor mye det koster å drifte et så stort spill. Bare det at en klubb skal arrangere spill med 100+, krever at man har ca 100kr +/- i spillavgift.

Så lenge du er over 16år, kan du spille i de fleste NASF klubber. Gå inn på www.nasf.no og sjekk ut om det er noen klubber i nærheten av der du bor. Og husk, det er 18års grense på kjøp og salg av softguns :)

nei, da er jeg nok ikke helt bevisst på de kostnadene ;)

vet at det er en "SBA" i buskerud, får se om jeg finner ut noe mer :)

Lenke til kommentar

bleeh... kan vi ikke få noe snakk i tråden a? vil ikke at yndlingstråden min skal dø ut ^^ et par spørsmål:

Hvorfor mener noen at det er penger ut vinduet å bestille fra USA istedenfor HK?

Hvorfor er sidene til HK butikkene så JÆVLIG uoversiktlige?!

Hva koster frakt i HK sammenlignet med å bestille fra USA?

Hvilket våpen lønner seg bra til CQB? <300 fps helst, et kort våpen hadde også vært fint :p (AEG sånn at det er sagt)

Hvor billig vil dere tro en kan få et "SWAT" kit som består av følgende (og hvor fra): CQB våpen (AEG), hjelm, lukket brille, svart finlandshette, svart vest med m4 lommer, svarte albue og kne beskyttere, svarte hansker og eventuelt en svart "flight suit".

btw; ikke ta dere tid til å linke alle disse tingene osv, bare nevn et par sider dere vet kan selge noe slikt billig, forøvrig har det lite å si om kropp er metall eller høykvalitetsplast, så lenge innmaten er god :)

har satt opp en liste på evike.com som havna på $600 uten frakt eller moms, men der slang jeg med en god del ekstra saker som 10 metall magasiner ($80), et eotech replica rødpunktsikte ($80), rail covers og grip osv... evike ligger i USA.

Lenke til kommentar

Frakt fra HK er billigere enn fra USA. Hvorfor er ikke godt å si, det har kanskje noe med at man sender fra lavkostland som produserer og eksporterer enorme volum ut i verden?

Airsoft ting til salgs i USA er som regel uansett importert av forhandleren fra asia, så man kutter en dyr mellommann ved å handle direkte fra HK.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

bleeh... kan vi ikke få noe snakk i tråden a? vil ikke at yndlingstråden min skal dø ut ^^ et par spørsmål:

Hvorfor mener noen at det er penger ut vinduet å bestille fra USA istedenfor HK?

Hvorfor er sidene til HK butikkene så JÆVLIG uoversiktlige?!

Hva koster frakt i HK sammenlignet med å bestille fra USA?

Hvilket våpen lønner seg bra til CQB? <300 fps helst, et kort våpen hadde også vært fint :p (AEG sånn at det er sagt)

Hvor billig vil dere tro en kan få et "SWAT" kit som består av følgende (og hvor fra): CQB våpen (AEG), hjelm, lukket brille, svart finlandshette, svart vest med m4 lommer, svarte albue og kne beskyttere, svarte hansker og eventuelt en svart "flight suit".

btw; ikke ta dere tid til å linke alle disse tingene osv, bare nevn et par sider dere vet kan selge noe slikt billig, forøvrig har det lite å si om kropp er metall eller høykvalitetsplast, så lenge innmaten er god :)

har satt opp en liste på evike.com som havna på $600 uten frakt eller moms, men der slang jeg med en god del ekstra saker som 10 metall magasiner ($80), et eotech replica rødpunktsikte ($80), rail covers og grip osv... evike ligger i USA.

Synes ikke Redwolf sin side er så gal da, klarer fint å finne frem der.

Er faktisk relativt billig frakt fra HK, 300-400 for et par kilo med express, er ikke så galt det, også har produktene ofte halv pris i forhold til norske priser, så skal ikke mye til før det lønner seg.

Hm, har selv TM MP5K, vil tro den er velegnet til CQB.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

USA er (naturligvis) dyrere enn fra Kina, de har generelt sett dårligere service.

WGCshop og Redwolfairsoft er DIGRE sjapper og kan kundebehandling,

samt de shipper raskt og har checkout system som funker.

USA kan fort bli dyrere i frakt da de _er_ et dyrere land,

samt at butikkene der borte ikke er så utrolig gira på å eksportere at de finner gode og billige shipping metoder for deg.

CQB våpen som er gull, er TM MP7.

Kompakt, ergonomisk og treffsikker samt batteribytte er utrolig lett og magasinene er små og lette, har plenty rails til lykt/laser og sikte.

Det går sjeldent mer enn 4 dager før jeg får ting jeg bestiller fra Kina,

og 30$ ~180NOK for å fly 2 tracere og litt smådeler til døra mi fra Kina på 3 dager er ikke dyr frakt for meg.

Om jeg bestiller fra Norge ville frakta vært minst like dyr og tatt gjerne en dag eller to mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hmm... jaja, har egentlig aldri vært et fan av TM siden de er plast og overprisa, men kanskje jeg skal gi det et forsøk? tenkte i utgangspunktet en M4 cqb verson, ettersom den ser ganske heftig ut (noe alla den øverste på http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=7&t=24733 )

er ikke noe fan av mp5k... :/

da jeg bestilte pakke fra USA som var i overkant av 10 kilo, og ganske store dimensjoner betalte jeg $100 i frakt, og 25% moms (som gjelder for HK bestillinger og vel...).

men må man bare bruke jævlig lang tid på å bla igjennom alle sidene i sjappene i HK for å finne det ene produktet da? :/ ingen menyer der man kan velge merke eller type... og på "tactical gear" er det jo 115005296 sider uten noe system! kommer jo til å ta 4 år å finne en grei vest..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...