Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er forsåvidt sant det, men det vil fortsatt være en "kopi", noe som er litt meeeh for min del. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jaja, greit nok, alle har sine meninger btw; sjekk ut http://theairsoftblogg.blogspot.com/ ... sånn går det da en kjeder seg PM meg om noen ser feil ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Sprayet M4-en min i enkel vinterkamuflasje, hovedsakelig for utseendets skyld, og ikke kamuflasjen. Utførelsen ble mindre bra. Kolben ble for mørk fordi jeg eksperimenterte på den. Jeg får ta den på nytt, også skal jeg ta grepet etter å ha byttet ut KA G27 med G&P G27. Endret 20. november 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 @Cutthroat: den burde du være fornøyd med! har du vurdert å ta ejobber som airsoft "custom" painter? hva slags spray brukte du, og finnes den i tan, OD og mørk mørk brun og? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Haha, takk for det! Jeg har brukt RC Car Colours på M4-en, men jeg er ikke sikker på hvor stort utvalget er. På G-Spec-en som står til venstre for av M4-en brukte jeg Tamiya Color, og de har ett veldig stort utvalg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kjøp skikkelig våpenlakk fra NFM. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Disse tamyia fargene får man vel kjøpt i Norge, er så drit lei av å betale frakt fra usa, brukt så evig mye penger på det nå EvenruD: NFM? hvor får man kjøpt dette? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) http://www.airsoftgu...t=22353&start=0 http://www.nfm.no/Default.aspx?PagId=62 NFM har sjappe i Ski. Sist jeg var der, kunne man kjøpe over disk også. Si fra hvis du vil ha hjelp med å kjøpe derfra, bor i Ski selv Endret 20. november 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvordan er den bedre enn annen lakk (bortsett fra at den antagelig sitter bedre)? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tror den er litt mer matt i fargen. Jeg sammenliknet med en hobbylakk en gang, hvor hobbylakken var mye mer glossy enn EC lakken jeg kjøpte fra NFM. Hobbylakken kjøpte jeg hos en sånn R/C butikk i Drøbak og var av typen matt den også. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ser disse NFM boksene selges i 400ml, omtrent hvor mye tipper du at det koster for en 400ml? leste litt rundt og folk styrer unna tamiya siden den har plastikk look og faller av i store flak o.O Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Koster ca 100kr for en boks da jeg kjøpte sist. En boks holder leenge. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ah, finfint likte bildene av NFM lakken veldig bra, prøver å finne nettbuttikker som selger det nå Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) http://www.equipnor.no/ > Webshop > Våpentilbehør Vet ikke hvordan det er med privatpersoner og å bestille derfra jeg. Endret 20. november 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) bare en måte å finne ut det på om man søker på "EC-paint" får man bare opp alle de forskjellige lakkfargene edit: man kan bestille derfra trenger ikke engang å registrere seg, så kan man bestille med post oppgkrav tror jeg :S Endret 20. november 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Huff, opplevde mitt første girkasse havari i dag. Skruen på motorgiret var slakk, så motorgiret hang sånn delvis, så girkassa gjorde et "halvskudd" eller noe. Endte opp med et strippa sektorgir og et sprukket stempel. Var masse metallsplinter i girkassa fra tennene på stempelet og sektorgiret når jeg åpna den, ikke et pent syn. Locktite på skruen til motorgiret heretter ja.... Jaja, godt jeg har litt reservedeler liggende. Endret 21. november 2010 av Lefse Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 aii, ikke bra /: noen som vet om det er noen store airsoft spill i norge der 16+ kan delta? ^^, http://theairsoftblogg.blogspot.com/ <-- check it out Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Klubben jeg spiller i arrangerer et større arrangement kalt Operasjon Skogsstorm hver år i området mellom Vennesla og Iveland. (husker ikke helt spesifikt) Sist gang var det ca 70 oppmøtte, en del av de kom helt fra Danmark. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 i nærheten av kristiansand? faen meg langt å kjøre, men dit skulle jeg a kommet meg altså! hva heter klubben du spiller i + hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Klubben heter Vipers Paintball og Airsoft. Hjemmeside Det arrangementet er nok verd noen mils kjøring, det var himla morro, to store lag mot hverandre i en Capture The Flag match. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå