meg9907 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 I veien for hva da? I veien for handa... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sett den i så fall opp på toppen av RISen eller hva det er. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Dekker jo dust-flapen slik den er nå. Ikke lett å fyre av når hylsene ikke har et sted å fly ut =P (IRL) De fleste med PEQ har jo vertikalt grep. Går jo også an å holde på brønnen. Endret 24. oktober 2010 av Northern Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nettopp kjøpt meg en Classic Army M15A4. får nesten boner bare av og holde den, sykt kul, er metal casing så den har en fin vekt også. Er ganske newb når det kommer til airsoft, det vil si, jeg har alldri vært med i et airsoft spill, har ikke engang skutt med airsoften jeg har. Er i prossesen med og bli med i en klubb da. Hitil så ha jeg skaffet Våpen. Baterier. Lader.fikk også med en god del BB kuler, litt over tusen tror jeg, har bare et magazin da, Highcap med plass til 300. Og seff værne briller, pluss rense pinn, en tuner for og justere front sikte med og skru på det,og silikon spray. Er det noe mer en dette jeg burde skaffe meg? ser at noen folk har på seg masker for hele fjeset, og hansker pluss full militær drakt osv, nå har jeg ikke dette, Vil det bli et problem? har litt lyst og prøve spille litt før jeg går full in med og kjøpe tonnevis med acsessories. Men setter utroligt stor pris på anbefalinger av hva som er lurt, og hva som er mer for show vist man har lyst og gå med det Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel bare camo, en vest, flere magasiner og noen tusen kuler til som mangler. Finnes sikkert greie folk i klubben du kan låne ting av og. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel bare camo, en vest, flere magasiner og noen tusen kuler til som mangler. Finnes sikkert greie folk i klubben du kan låne ting av og. Takker for svar. trodde jeg hadde masse kuler jeg hehehe, Det går vell mere i et spill en jeg trodde . ja tenker en camo og vest er bra, kanskje et tactical belte også hvist jeg skal ha flere magasiner, slik at jeg kan oppbevare de på meg. og kom til og tenke på hvor hærk det var og frakte riflen i esken den kom i over lange distanser, så vist de selger en koffert eller eventuelt noe annet man kan frakte riflen i? slik at den blir lettere og bære fra A til B, samtidigt som den ikke vekker oppsikt, har ikke lyst til og plutseligt bli konfrontert av en haug med armerte politifolk som skriker og gauler at jeg skal legge meg ned fordi noen trodde jeg gikk rundt med en M4 Rifle lol. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) De fleste airsoft forhandlere selger bager og kofferter til å bære våpenet i. Det går mye kuler når du spiller ja, bestilte nettopp 50 000 kuler, regner det som ca en sesongs bruk. Camo er ikke et must, men ikke så lurt å gå med knallrød genser for eksempel, hehe. Jeg spiller aldri med bare briller, bruker alltid heldekkende maske, så en som ble truffet i leppa på kort hold en gang, så ut som noen hadde smelt til han, for å si det sånn. Hvis du ikke skal ha med deg mer enn 2-3 magasiner på banen, så klarer du deg i grunn uten vest hvis du har bukse med "cargolommer". Endret 29. oktober 2010 av Lefse Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 De fleste airsoft forhandlere selger bager og kofferter til å bære våpenet i. Det går mye kuler når du spiller ja, bestilte nettopp 50 000 kuler, regner det som ca en sesongs bruk. Camo er ikke et must, men ikke så lurt å gå med knallrød genser for eksempel, hehe. Jeg spiller aldri med bare briller, bruker alltid heldekkende maske, så en som ble truffet i leppa på kort hold en gang, så ut som noen hadde smelt til han, for å si det sånn. Hvis du ikke skal ha med deg mer enn 2-3 magasiner på banen, så klarer du deg i grunn uten vest hvis du har bukse med "cargolommer". Ja du har nokk et poeng der, Tenker også at det ville vært et hælvete og bli skutt i leppa, hehe,Bestilte du masken din på nett eller kjøpte du den i en butikk? var den dyr?, og vil du anbefale et merke over et annet? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg kjøpte mi maske i butikk, lurt å prøve noen forskjellige masker, så du finner en du føler er komfortabel. Anbefaler ikke noen spesielle merker, det viktigste er at den er behagelig for deg å spille med. Er nok verd det å bruke et par kroner ekstra og kjøpe ei maske med dobbelt glass, så den ikke dugger så lett. Endret 29. oktober 2010 av Lefse Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kjøpte mi maske i butikk, lurt å prøve noen forskjellige masker, så du finner en du føler er komfortabel. Anbefaler ikke noen spesielle merker, det viktigste er at den er behagelig for deg å spille med. Er nok verd det å bruke et par kroner ekstra og kjøpe ei maske med dobbelt glass, så den ikke dugger så lett. Ok, det med dobbelt glass hørest lurt ut ja, Er det som en paintball maske da? eller spessielt for Softgun? eneste butikken jeg kan tenke meg selger det her hos meg er Wasteland da. men tror det er mere for paintball. Men går utifra at de tåler en softgun kule hvist de tåler en paintball kule? hehe, siste jeg vil ha er kule som går igjenom og inn i øyet . Tror også jeg bør kjøpe meg en reim, ser for meg at det blir tungt og holde våpenet hele tiden uten en reim rundt skulderen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel ikke så mye forskjell på paintball og airsoft masker, bare pass på at den ikke har for store luftehull, av åpenbare grunner. Alle airsoft butikker selger masker, så vidt jeg vet. Reim har jeg aldri brydd meg med, er bare i veien når jeg spiller. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel ikke så mye forskjell på paintball og airsoft masker, bare pass på at den ikke har for store luftehull, av åpenbare grunner. Alle airsoft butikker selger masker, så vidt jeg vet. Reim har jeg aldri brydd meg med, er bare i veien når jeg spiller. Ok da driter jeg i reimen til og begynne med iallefall hehehe. Nå bruker jo jeg Iron sights på M15A4 Carbine riflen da, men den har rrails til og bruke Redpoint sight, og acog osv, Men nå er jo dette er for midlels til nærkamp mest tenker jeg, siden det er en carbine og ikke så vædligt langt løp. Vurderer da og kjøpe redpoint sight. Men slik jeg ser det, iallefall i ekstrem nærkamp som inne i bygninger osv, så vil det være best med iron sight, siden Redpoint siktet da kan komme i veien?. Sorry for at jeg spør så utroligt mye n00b spørsmål, Men har lert at det er bedre og finne det ut ifra andres erfaringer, en og bruke mye cash på feks et sniper sikte som da ikke ville funka i det hele tatt hehe. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Rødpunkt kan jeg absolutt anbefale, har det på begge AEG'ene mine. Min MP5K har bare 14cm løp, men fungerer finfint utenom nærkamp også, overraskende god presisjon. I innendørs nærkamp og nærkamp generelt er det vel sjelden man rekker å bruke siktet, er stort sett bare fullauto i retning mot motstanderen, hehe. Kanskje vi burde ta resten på PM, så vi ikke kaprer tråden helt og får moderatorene på nakken. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Har sett meg lei på drittvåpen som blir ødelagt annenhver kamp og som koster flesk i reperasjon og ny innmat. Jeg vil ha en skikkelig god bolt action sniper med awesome kvalitet. Tenker rundt 600 $ inkludert scope, ekstra mag og reim. Bipod vil jeg ikke ha. Noen som veit av noe kult? Har sett litt rundtomkring, men virker som det meste er utsolgt ;( Endret 10. november 2010 av Haugli Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal du ha en av "awesome kvalitet", så må du nok ut med mer enn $600. Men TM sin Vsr-10 rifle går for å være noe av det bedre på markedet, med en milliard av oppgraderingsdeler tilgjenglig. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet hva forskjellen er mellom Well MB01 og MB08 ? Ser det er noe forskjell på vekta, men begge er vel basert på L96 ? Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal du ha en av "awesome kvalitet", så må du nok ut med mer enn $600. Men TM sin Vsr-10 rifle går for å være noe av det bedre på markedet, med en milliard av oppgraderingsdeler tilgjenglig. Har hatt 2stk VSR, den ene, vsr-10 g-spec, måtte jeg ut med ca 450dollar for med scope og noen små oppgraderinger, nr.2 vsr-10 real stock version punget jeg ut ca 900dollar alt til sammen og endte opp med et monster som ingen ville så mye som å tenke å spille mot Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ARES WA2000 kan også være ett alternativ, den er kompitabel med VSR-10 innmat. Den veier 6,5kg, så man må regne med å bli sliten hvis man løper rundt omkring med den. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mente awesome kvalitet innenfor den prisklassen jeg sikta til, altså at man betaler for kvaliteten og ikke utseende Har hatt en "L96" fra Cybergun. Kjøpt i Norge. Facepalm. Uansett, jeg liker designet, og lurer på om noen vet av hvor man kan få kjøpt en slik, ferdig oppgradert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå