The Ghost Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ser nå at UNcompany setter ned prisen for deg om du vil Da er det stor sjangs for at jeg snart får meg 1stk L96Ai springer, 1stk SVD Dragunov springer, 1stk M4A1 GBB og muligens en M190 GBB rikere. Har en M190 GBB fra før av men hadde vært rått å hatt 2 stk for å kjøre dual ^^ Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvordan er det med utlading av batterier igjen? Skal jeg lade de helt ut når de ikke skal brukes på en stund? Holder vel bare å koble på noe som drar strøm, og la de kjøre seg ut på den? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kun NiCad batterier skal lades ut, NiHm batterier har ikke godt av det og LiPo er direkte farlig å lade ut. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så man bør helst ikke lade ut NiMh batterier før man lader dem? Det er best å "klattlade" som med LiPo? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Man bør ikke utlade NiHm nei, gjør man det risikerer du at batteriet fort mister effekt. Hvis man utlader LiPo, bør du helst gjøre det på noen meters avstand uten noe som kan antenne i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mener sånn utlading som det er på smartladere, slik at de kjører en full "ladesyklus". Så det sliter ut batteriet rett og slett? Da "klattlader" jeg bare heretter. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tenkte jeg ville slenge inn en liten review av den nye halv-masken min. Iron Face Kjøpte masken fra ehobbyasia: Link Jeg betalte ca 200kr med frakt til norge, tok 8 dager å sende til meg. Masken er behagelig å ha på seg, den kan stilles inn med to strikker i bakhodet. Den har også to gummi beskyttere som ligger litt under øynene. Jeg bruker briller så jeg trengte litt store beskyttelsesbriller som passet over så jeg ble overasket over hvor godt denne passet sammen med briller og beskyttelsesbriller. Her bilde av masken med mine Bollè Pilot briller. Jeg har brukt den i 3 kamper å kan fortelle at de tåler utrolig mye for de er laget av bøyelig plastikk, så til å begynne med var jeg litt skeptisk men etter å ha blitt skutt i ansiktet kan jeg bare si at denne beskytter godt, det kjennes ut som noen skulle smikke deg på kinnet å ikke mer. En kamerat har lånt den en gang å kan meddele at den passer og veldig godt hvis du bruker hjelm. En annen kamerat fikk skyte på den med riflen sin som går ca 450fps, masken sprakk ikke, du ser ikke engang slitasje etter det. Hvis jeg skulle si noe negativt om denne måtte det bli at hvis du ikke strammer den akkurat riktig i bakhodet så blir glippet mellom toppen av masken og ansiktet så stort at det dugger til brillene dine. Men ellers har jeg aldri vært mer fornøyd, mine best brukte 200kr på airsoft beskyttelse noen gang Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg blir omtrent bare skutt i ansiktet/hals av en eller annen uhelldig grunn, men maske ser jeg ikke behovet for, så vondt gjør det ikke. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis du bare stikker frem hodet, så må du nesten forvente slikt. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg blir omtrent bare skutt i ansiktet/hals av en eller annen uhelldig grunn, men maske ser jeg ikke behovet for, så vondt gjør det ikke. Enig med deg, gjør ikke vondt å bli skutt men siden det begynner å bli kaldt ute så har vi som spiller her jeg bor fått låne et inne område å spille på, det kjennes i nærkamp å jeg vil ha tennene mine inntakt helst så lenge som mulig :!: Lenke til kommentar
Generales Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Herregud, begynner å bli ei stund siden jeg titta innom denne tråden! Sist jeg var her lufta jeg ideen om å kjøpe meg en sniper. Var vel '07-'08, hvis jeg ikke tar helt feil Dette er jo da noen år tilbake, og lufter denne ideen på nytt med noen justeringer! Har jo da en kamerat som fikk meg til å tenke litt på dette igjen, da han pratet med en han går på skole med som driver litt smått i leid skog. Selv har jeg sjekket litt muligheter i denne delen av landet, og det er ikke så veldig mange valgmuligheter. Men de som er, de spiller gjerne ofte! Fra snakk til revolver Jeg har lagt ideen med sniper bak meg, da han kameraten er litt på denne ideen, så jeg synes ikke det er vits at begge to har det. Det er også en del dyrere, når jeg ikke vet om dette er en hobby jeg skal beholde! Så, jeg fant ut at GunnerAirsoft, er en fin side med litt utvalg til en fin pris (vi skal dele evt. frakt på 2/3 pers.) Og så en del på G36C fra Jing Gong. Er denne noe tess? Til førstegangsvåpen? Erfaringer? Personelig har jeg alltid hatt en lidenskap for G36, så denne er jo helt fin for meg Noe ekstra jeg burde ta med? Har ikke ubegrensa med penger disponabelt så kan ikke kjøpe alt med en gang. Har en Colt 1911 som jeg kjøpte i 07/08 som er springer, så er vel helt brukbart sidearm? Trur ikke jeg holder særlig lenge i begynnelsen heller Lang post, men håper på svar Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jing Gong G36 er vel noe av det bedre som er laget av "kina-kloner" og jeg vil si er et safe valg, dog kan et bra batteri og skikkelig lader være lurt å tenke på i samme slengen. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Men er det lurere å handle batteri fra norsk forhanlder? og dra på med en lader derfra i samme slengen? Hvilke erfaringer har folket med at man burde bruke red dot eller lignende, istedenfor iron sight? Også, har ikke helt fått med meg om det er rail som man kan feste sikte på på den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Lader kjøper du på Biltema, enkelt og greit.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sitter en lang skinne med RIS på G36c'n ja.. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Endelig har jeg hele utstyret på plass, utenom PEQ'en som var forliten til bateriet jeg kjøpte Ang. batteriet, er det 8x1,2V, som da blir 9,6V Strømmen er 2000mA, eller 2A Hvordan skal laderen være? Gjør det noe om spenningen jeg stiller batteriladeren på er f. eks 12V? eller 6V? Gjørt det noe om strømmen batteriladeren gir bare er 500mA, eller 2500mA (2A) ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Laderen må ikke gi før høy spenning for batteriet, det greieste er å bruke en "smart lader", som stiller inn ladespenninga selv. Jeg har selv en lader med 700mA, funker som fjell til de fleste batterier, bruker den til batteriet fra 1400 mah til 3600 mah. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fikk en ASG mac 11 ingram gbb i posten idag, funker fett Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det noen som vet om man må søke om tillatelse fra politiet for å bruke pyro-effekter på spill? Tenker da på smell og røyk for å "sprenge" bruer eller andre strategiske mål. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Liker polykarbonat dårlig litiumfett? Er det å anbefale å smøre sylinderen i girkassa med litiumfett, eller bør jeg bruke f. eks. teflonfett? Grunnen til at jeg vil bruke litiumfett er at det er så mye billigere enn girkassefettet hos Redwolf. Hvis dere har andre smøremidler å anbefale til bruk i girkassa, så setter jeg pris på gode råd der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå