PyrionZ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Her har dere bilder! Ikke så detaljerte og bra, men kommer med noen nye utendørs etterhvert; ) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Stilig rifle. Spørsmål til batteri guruene her: Hva må til for å bruke li-po batterier? Trenger jeg bare en sperre som hindrer at batteriet får for lav spenning, og hvor får jeg tak i det isåfall? Om dere eventuelt kan anbefale noen Ni-Mh av "krem"-kvalitet. Endret 15. september 2010 av Lefse Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Batterier med "krem" kvalitet blir vel Sanyo. Ihvertfall det jeg har fått høre! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har tips til en billig og grei vest, der jeg kan få festet lommer til AK magasiner? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Hva legger du i billig? Type? Norge eller utland? Man kan jo skaffe seg en nokså enkel molle chestrig og kjøpe AK lommer til den, skaffer du flere våpen senere kan du jo bare rotere på lommene du vil ha på. Ellers så er ikke originale russiske AK vester så verst prisa de heller, men det tror jeg Northern kan svare litt bedre på, han er litt mer inn i russer kit enn meg. Endret 19. september 2010 av KingArms Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare den tar AK magasiner og er billig, helst ikke over 1000,- Så spiller det egentlig ingen rolle hvilket land den stammer fra. Har ikke råd til noe kit nå, så det må bli senere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Chicom! Får den ganske billig på eBay. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Den AK'en ser iallfall ikke mye russisk ut =P (enkelt og greit pga pistolgrepet og det perforerte frontgrepet) Men sikkert grei til merc kit ^^ Endret 22. september 2010 av Northern Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har det originale frontgrepet og pistolgrepet. Men syntes det pistolgrepet var mye bedre å holde i, er forsåvidt enig i at det ikke matcher rifla, men syntes det var bedre i bruk! Må få fiksa fjæra i red-doten og, da det er dårlig kontakt der.. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Heisan Er ny inne Airsoft, har planner om å kjøpe meg en, men lurt på hvordan det er å bestille fra Eks: USA? Nor det gjelder Toll og mons osv.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Vanlige regler gjelder, er vare over 200kr blir det moms osv. Dette er på rundt 25% av varen og frakt. Anbefaler å heller kjøpe fra hong kong, da disse m.frakt er billigere, og uten stygge røde tipper på løpet. Redwolf, wgc, ehobbyasia osv. lesestoff: http://www.airsoftguns.info/viewforum.php?f=3 Endret 24. september 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Moms er 25% av varen(200 NOK +), ikke frakt også ? Tollavgift kommer også i tillegg på rundt 100 Endret 24. september 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trodde airsoft var tollfritt jeg? Går ikke det under sportsutstyr? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trodde airsoft var tollfritt jeg? Går ikke det under sportsutstyr? Ja, stort sett ALT bortsett fra klær er tollfritt. Men ALT er momspliktig. 2 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ender det på over 200,- så må du betale moms på frakta også. Dere som har brukt UNCompany en del før: Har dere prøvd å sende mail og spurt om de setter ned pris på pakka og merker den som gift ? Tenkte muligens å kjøpe noe der, men blir uaktuell pris med moms itillegg. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Du får kjøpe til blodpris inkl. mva i Norge da.. De norske forhandlerne trenger fortsatt flere enorme SUV firmabiler. Endret 25. september 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan noen anbefale meg en god batterilader til under tusenlappen. Virker som den laderen jeg har ikke lader batteriene mine skikkelig, målte det en 9.6 volt batteriet til 7.9 volt, nylada. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Biltema sin er mer enn bra nok. Endret 25. september 2010 av Northern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bør nye, ubrukte NI-MH batterier dobbeltlades første gangen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Lader dem bare videre en liten stund etter de er oppladet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå