Durochris Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Så denne: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/ProductDetail?prodID=28233 og ble helt forelsket Noen som har erfaringer med merket eller pistolen? Den kommer på totalt ca.1500,- med frakt, moms og tollavgift Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skal kjøpe noe norsk militærutstyr og husker en siden jeg så masse rart på, men kommer ikke på hva den heter!! begynne på militær*også-et-ord-jeg-ikke-husker* Anyone? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Forsvarsbrukt.no eller Equipnor (tidligere Norsk Forsvarsmateriell)? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Brukt norsk forsvarsmateriell ja, men var ingen av dem :\ Lenke til kommentar
Rot Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei. Var passe dårlig respons i tråden jeg opprettet for denne saken, så jeg håper jeg får svar her. Skal som sagt gå til innkjøp av airsoft utstyr å lurte på om noen kan "godkjenne" handlelisten min til nå. King Arms Colt M4A1 MadBull Precision 0.20g Bio-Degradable BB 4000 rds (Bag) x3 Tokyo Marui 300rd Magazine for M16 / M4 Milspex M4 Camo Cover (Desert) Pantac Tactical Three Point Sling (OD) G&P M4A1 Higher Mount Base King Arms Multi Reticle Sight King Arms 68rds Mag for Marui M16 Box Set 5pcs Planlegger også å bruke LiFePo4 som jeg setter 3 celler av disse enkeltcellene vil det gå overens men geværet. Skal søke dispensasjon hos NASF før noen spør. Regner med at jeg bruker maske, men de har ikke inne for øyeblikket. Noen som har erfaring med JT Elite Mask ? Andre ting jeg burde tenke på når jeg kjøper? Takk for svar Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Glem kuler, unødvendig tyngde, dessuten så vil jeg anbefale .25g fremfor .20g Ville også valgt et annet sikte hvis du ikke har fryktelig lyst på det. Min erfaring er at de går i stykker lettere enn typ "større" sikter da de er litt mer solide. Se på en Aimpoint replika f.eks eller Eotech Sånn camo ting syns hvertfall jeg blir litt teit, min mening. Du må uansett ta den av og på hver gang du skal sette i eller ut batteri. Skal du ha camo så funker spray bedre og ser kulere ut. Har aldri prøvd å lage et batteri selv, og ser heller ikke grunnen til det mtp unødvendig risk/kostnad (hvis det ikke funker) og det finnes et hav av ferdige batteripakker fra før. Briller/goggles > maske, anyday. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Grunnen til at jeg vil sette sammen egen batteripakke er at LiFe batterier tåler mye mer juling pluss mindre vekt å større mAh per celle. Angående kuler hadde jeg lyst til å holde antall bestillinger til et minimun. Hvordan spray bruker man når man lakkerer våpen? Har skaffet en lexanplate for å beskytte rød punkt. Er ikke "tunnelsyn" en konsekvens av et rød punkt sikte av denne typen? Takk for respons Edit: Vil magasinene passe til våpenet? Endret 29. august 2010 av Rot Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Motor relatert spørsmål: Vet noen om denne motoren passer til en TM MP5K? motor Jeg vet det er lang type jeg skal ha, men bare spør for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ok, det som er med kuler er at hvis du bestiller 12000, .2g kuler så blir det 2.4kg med kuler, dette er ganske mye mtp at dette er noe du lett kan få tak i i Norge, og frakt fra Hong Kong er beregnet på kg. 2.4kg er ikke så altfor mye, men kan fort få frakta til å tippe fra 60$ og over til 100$ hvis du skjønner. Våpen kan man bruke våpenlakk på. Fåes kjøpt fra NFM eller Sandefjordpaintball. Eller vanlig spraymaling også hvis du er sikker på fargen. Får man tunnelsyn av rødpunkt så bruker man de feil. Det som er fint med rødpunktsikter er at man kan ha begge øyene åpne og ha siktet foran deg så vil du kunne se den røde prikken. Mao, så lenge man ikke bruker det som man ville gjort med et kikkertsikte så får man ikke tunnelsyn. @Lefse: Ja, den skal passe. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Motor relatert spørsmål: Vet noen om denne motoren passer til en TM MP5K? motor Jeg vet det er lang type jeg skal ha, men bare spør for sikkerhets skyld. Jeg har en slik i min TM MP5A4, og den passer fint, men gir ikke høyere skuddtakt en TMs 700-motor. Red.: Nå lyver jeg. Jeg har en G&P M160 i MP5-en, ikke M120. Endret 29. august 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Så denne: http://www.redwolfai...il?prodID=28233 og ble helt forelsket Noen som har erfaringer med merket eller pistolen? Den kommer på totalt ca.1500,- med frakt, moms og tollavgift Så ut som det hjalp å bumpe posten så da gjør jeg det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har en Socom Gear MEU, og en kolbe til min SR15. Ingen av disse er av spesielt god kvalitet, og jeg tviler på jeg kommer til å kjøpe noe mer av samme produsenten. Det kan hende den pistolen der er bedre, men jeg ville ikke satset på det. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Planlegger også å bruke LiFePo4 som jeg setter 3 celler av disse enkeltcellene vil det gå overens men geværet. Du vil ikke trenge mer en 2-celler med LiFePo batterier, eller LiPo for den saks skyld. De har såpass bra discharge rate at 7.4volt (LiPo) gir omtrent lik ytelse som et 9.6volt NiCD/NiMH batteri. 11.1 volt kan fort gi deg et slitekurs i hva som skjer når tannhjula møter stemplet i for høy hastighet. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 SOCOM Gear pistoler er WE i bunn og grunn. Ellers er jeg fornøyd med SOCOM Gear ting jeg har vært borti, M4 og denslags. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 SOCOM Gear pistoler er WE i bunn og grunn. Ellers er jeg fornøyd med SOCOM Gear ting jeg har vært borti, M4 og denslags. WE, hva er det? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Går da an å finne ut ting litt selv? WE-Tech. En fabrikant. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Går da an å finne ut ting litt selv? WE-Tech. En fabrikant. Jo, jeg har funnet ut av masse selv! Gjennom forumet Men siden SOCOM Gear er som WE, er det bra eller nagativt? Lest bare postitivt om det, men kan jo være andre med negative erfaringer. Endret 31. august 2010 av Durochris Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen her som har tips til billige og bra ladere, med utladings funksjon? Dere kan godt komme med tips til ladere som funker fra andre sider enn bare Airsoft sider også, Markus Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er godt fornøyd med Kalashnikov (cyvergun) laderen som jeg handla hos ED-sport. Tror de har en grei lader hos modnet også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vedder en femmer på at ladern fra ED-sport er den samme du kan kjøpe på Biltema for den halve prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå