Ooze Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Eventuelt bare kjøp en ny lader, beregnet for 230 volt. Ja gjør det enkelt og greit jeg Er det forresten noen som vet om G&P er et bra merke? Da jeg ser på tollkalkulator, går softgun under sporstutstyr? Edit: Begge er hvert sitt spørsmål altså, gikk litt fort Endret 23. august 2010 av Ooze Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 G&P er ett bra merke. Som regel gode internals og externals. Ikke toll på airsoft men moms på alt over 200kr. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) G&P er knallbra! Det eneste jeg vil anbefale at du gjør med dem er å bytte hop-up-kammer og hop-up-gummi. Endret 23. august 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg og en vennegjeng skal begynne med Airsoft, vi har alle handlet inn sidearms, men mangler hovedvåpen! Derfor lurer jeg på om Denne er noe tess? Liker utseendet på den, og har kommet over en grei deal på den. Jeg regner med at man ikke får stort med lommelykter/sikter osv til denne. Men blir å kjøpe den om jeg får gode tilbakemeldinger på den! Kom gjerne med tips til andre våpen i samme prisklasse! Markus Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror ikke du får bedre i den prisklassen, en kompiss har den å den skyter rimelig bra og er tung og god å holde i. Han vil ihvertfall anbefalle den om du går etter et budsjett rundt den prisklassen. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Takk for svar! Men, har kommet over denne til ca samme pris, og her får man jo satt på scopes osv. Sånn jeg har forstått det er vel alle i den prisklassen så og si like gode, bare utseendet og oppgraderingsmuligheter som skiller de. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ja, det gjør du. Det skiller volsomt på kvalitet i den prisklassen, og du bør ikke kjøpe noe som du ikke har fått anbefalt. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Såvidt jeg veit, så er vel ASG bra merke, men de har vel dårlige utgaver av våpnene de og! Noen du kunne anbefalt fra Norge til den prisen? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Den G36c'en det ble linket til var mitt første våpen å kan ikke si annet en at det aldri skuffet meg ihvertfall. Jeg hadde aldri problemer av noe slag med mitt så det kan jeg anbefalle. Alle ASG våpnene i den prisklassen er samme bortsett fra utseendet tror jeg, er veldig lette siden det bare er plastikk men jeg mistet mitt i gulvet og på skarpe steiner en gang men fikk aldri sprekker så det tåler en god del. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) ASG er vel mer en rebrander enn egen produsent. Ville bestilt ett skikkelig merke fra asia istedet. Lønner seg i det lange løp. Endret 24. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nå har jeg tenkt på et litt billigere våpen i begynnelsen, ikke noe 3-4000,- våpen. Derfor har jeg kikka på ASG. TM er ganske dyrt, så hvis jeg ikke klarer å finne noe jeg liker til ca 1500,- så går jeg bare for en ASG av noe slag. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tm suger lut også da. G&P eller King Arms er veien fram, og ikke er de så fryktelig dyre heller. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Skal du ha tm bør du skifte noen plastdeler inni gearboxen. Gjør du det funker dem som gull. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ville det ikke vært billigere å bestille G36C fra http://www.gunnerairsoft.com/? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ca samme pris, og mister garantien.. Kjekt å ha på slike billigvåpen. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg og en kompiss har diskutert litt i dag, hva er liksom minimum fps når vi driver med kamp på et stort område, snakker da om vanlige maskingevær, ikke sniper. Hvor høy burde fps'en være hvis du vil skyte lang og hardt? over 300? 400? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Minimum? 250fps, ville aldri gått lavere..Ville heller ikke gått høyere enn 400fps på fullautomat rifle.. Minimum? 250fps, ville aldri gått lavere..Ville heller ikke gått høyere enn 400fps på fullautomat rifle.. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ca samme pris, og mister garantien.. Kjekt å ha på slike billigvåpen. Er enig i at garanti kommer godt med, men prisen vil jeg si er ganske ulike. Gunnerairsoft: 491 kr * 1,25 + 100 kr = 713,75 kr. Game-On: 1 499 kr. Prisforskjell: 1 499 kr - 713,75 kr = 785,25 kr. Jeg vet ikke hvordan det er med shipping fra gunnerairsoft. Men ser man bort fra det, kan man altså kjøpe 2 stk. G36C fra Gunnerairsoft og i tillegg ha en femtilapp til overs. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) ink shipping og moms så er det ca samme, skiller vel rundt 400kr.. Det vil jeg si garantien er verdt. Endret 26. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ink shipping og moms så er det ca samme, skiller vel rundt 400kr.. Det vil jeg si garantien er verdt. ok. Dessuten er den på Gunnerairsoft utsolgt. Har følgt med noen uker, men den kommer ikke på lager. Så da blir det vel til at jeg bestiller fra Game-On, men mindre noen vet om andre steder der jeg får G36C til samme pris (eller billigere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå