meg9907 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for bra svar =) Hviliken av disse ville dere valgt? Den ene er norsk: http://www.game-on.no/webshop/caumarexhk416-p-1084.html eller: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=VFC-AEG-HK416D145RS&search=special&rs=vfc%20hk416&catid=&cat= (405.00 U.S. dollars = 2 576.9 nok) Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 det står ingenting om shipping på WGC Shop, som jeg kan finne da... Noen som har bestilt derifra før, og vet hva det koster? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gå til handlevognen, trykk "Checkout" elns. Da kommer frakten opp. Du trenger ikke betale for å sjekke, bare gå tilbake etter du har sjekket frakten. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Våpen koster alt fra 40 til 100$ veldig avhengig av hva annet du skal ha med. Vanligvis 40 ved en normal bestilling, om du velger UPS da. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Her er en liten genial side til dere som vil kjøpe accessories til våpenet deres, men er usikker på åsen det vil se ut. http://pimpmygun.doctornoob.com/ Lar deg "pimpe" våpen med diverse utstyr som rails, sikter, løp osv. Den hjalp meg endel før jeg bestemte meg for hvike oppgraderinger jeg ville kjøpe. Og er ganske morsomt å bare tulle rundt med. NB: Ganske smart å lese "about" og "help" før dere begynner. Er forsåvidt ganske avansert for de som ikke har prøvd det før. Endret 11. juli 2010 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Veldig nice, har sitte å lekt meg med det den siste halvtimen nå! Edit: Kan ikke si bildene dine da :\ Endret 11. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Mitt WIP Norsk kit: Basert på hva jeg bruker i tjeneste, med noen få endringer: Puxing PX888 og Peltor Comtac II istedet for LFR og Bowman headset. Bruker også en boonie som regel, eller hjelm, samt stridssekk. Kitlist: Peltor Comtac II Element U94 PTT for Kenwood Oakley SI M frame Strike Array Gulins M04 Tactical Tailor Riggers belt Alfa M77 Int-ops hansker Knebeskyttere Pantac drop pouch PACA low vis BA Eagle Industries PC with Cummerbund Pantac Admin pouch Pantac SpecOps Medic pouch Pantac Vertical utility pouch 3x Pantac Single/double M4 mag pouches Pantac MBITR with flap pouch Pantac 1 Quarter Canteen pouch Leatherman Wave Tourniquet 1 Quarter Canteen I lommene er det da litt av hvert som komplett San-kit, Lightsticks, Essbit brenner osv. Endret 11. juli 2010 av KingArms Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Bra gjennomført kit, det må jeg si! ______________________________________ Lagde en bilde/diskusjonstråd for Pimp My Gun her, bare sånn btw Endret 11. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 jeg vil ha skynet g36!! Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Daily-Drifter, du trenger bare en G36 og en Star SL-9 SD Conversion Kit + det andre eksterne stashet. Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hva med slike gasspistoler som skyter blykuler?, samma kule som luftgevær. hvor kjøpes de?, slike med kullsyrepatroner luftpistoler selger de på www.xxl.no norsk side Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 WE M14 GBB Nå har den kriblingen i høyre pekefinger startet igjen. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bra jeg fant denne tråden så jeg slapp å starte ny for spørsmålet mitt. Jeg vurderer å kjøpe desert eagle gasspistol til å ha som backup våpen, den jeg har sett på har metall sleide, er dette negativt på noen måte? Det jeg tenker på da er, betyr metall sleide at den bruker mye mer gass på å drive hele pistolen enn hvis den hadde vært av plast? Eller kommer det på ett ut? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Desert Eagle. Blæ =P Men uansett, hvilket merke er det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Desert eagle faktisk? Da må det vel være for utsenet eller for å fullføre et kit? Hvis ikke finnes det langt bedre alternativer til en billig* pris. (Har ikke hørt om en "billig" eagle som blir anbefale) *Les: 100-150 dollar Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Merket er KWC, pistolen er rett og slett for å fullføre et av settene mine jeg bruker når jeg spiller nærkamp. Desert eagle er jo halvt kanon så det blir mest for å brife med hehe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Desert Eagle er alt for stor og klumpete imo... Sier vel seg selv at man bruker mere gass på å trekke noe som er tungt tilbake, enn noe som er lett. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som kan anbefale et sånn red dot sikte? Jeg skal ha den på en Hk416. Litt zoom skader heller ikke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå