marti9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 @marti9: Hva skal du ha derfra? Generelt så er amerikanske sjapper litt unødvendig å handle fra siden de er som regel dyrere på varer og mye dyrere på frakt enn fra Hong Kong. Unntaket er selvfølgelig om det er noe de har som ingen andre har, som hender det også. Vet at siden er helt ok av det jeg har lest av erfaringer fra amerikanere som har handlet der. Amerikanske butikker må jo handle fra HK uansett for å få varer, så ved å handle direkte fra HK så kutter du ut enda ett ledd som vil tjene penger. ok. Jeg har lite erfaring rundt dette, så takk for informasjonen Kan du linke til noen gode Hong Kong-sider? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 www.gunnerairsoft.com www.redwolfairsoft.com www.wgcshop.com www.uncompany.com Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 www.gunnerairsoft.com www.redwolfairsoft.com www.wgcshop.com www.uncompany.com takk, takk Har du noe billig å anbefale? Hvordan er det forresten med shipping? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) hm, Well L96 hvis du vil prøve sniper. Åsså har du jing gong G36c som vist nok skal være veldig brukbar. Cyma sin AK-47 kan jeg også gå god for, utrolig bra gevær til en billig penge. Pistol så er det egentlig bare èn jeg vil anbefale, og det er Tokyo Marui Glock 17. Men liker du ikke den kan du jo se på beretta 92fs. Shipping er ikke noe stress, du betaler frakt når du betaler for våpenet, som en samlet pris. Åsså venter du bare, så kommer pakken på postkontoret ditt. Men du må regne med moms/toll, men det får noen andre fortelle om, for det husker ikke jeg. Endret 6. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 hm, Well L96 hvis du vil prøve sniper. Åsså har du jing gong G36c som vist nok skal være veldig brukbar. Cyma sin AK-47 kan jeg også gå god for, utrolig bra gevær til en billig penge. Pistol så er det egentlig bare èn jeg vil anbefale, og det er Tokyo Marui Glock 17. Men liker du ikke den kan du jo se på beretta 92fs. Shipping er ikke noe stress, du betaler frakt når du betaler for våpenet, som en samlet pris. Åsså venter du bare, så kommer pakken på postkontoret ditt. Men du må regne med moms/toll, men det får noen andre fortelle om, for det husker ikke jeg. tusen takk du kan vel ikke linke til de du nevnte over? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Burde vel være enkelt å finne selv, men la gå Cyma AK-47 Jing Gong G36c Tokyo Marui Glock 17 Well L96 uten noe Well L96 med kikkertsikte Well L96 med bipod Well L96 med bipod og kikkertsikte Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som vet om en bra HK416? Har dere erfaringer med denne? Også lurte jeg på hva som burde være med i en "uniform". Dekker dette alt: Hjelm briller Jakke Vest Bukse Hansker Noe annet som burde være med?? Takk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 bandana eller skjerf er kjekt. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Gode sko, nei ikke joggesko. Ha et par med god støtte, lett å tråkke over når man løper rundt i skogen. Hjelm går vel likt som hodeplagg. I skog så foretrekker jeg en boonie hatt eller caps. Ellers liker jeg også å ha en eller to knebeskyttere. Føre var prinsippet. Når det gjelder HK416 så er det kun VFC og SRC som har laget gode. CA har en dyr en som skal være grei, bare at ja, den er dyr. Sportlinen skal visstnok suge ganske heftig så ville styrt unna. Ellers har JG og Dboys kloner da, her ville jeg gått Dboys, mye pga tidligere erfaringer med M4ene deres. De er billige og du får det du betaler for. Endret 6. juli 2010 av KingArms Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Takk for gode svar Tør jeg spørra hva forskjellen på HK416 SRC og VFC er? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Burde vel være enkelt å finne selv, men la gå Cyma AK-47 Jing Gong G36c Tokyo Marui Glock 17 Well L96 uten noe Well L96 med kikkertsikte Well L96 med bipod Well L96 med bipod og kikkertsikte Takk skal du ha. Tror jeg går for denne. Er det noen som vet hvordan det er med shipping og toll? Endret 6. juli 2010 av marti9 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 VFC er litt finere sånn overflate messig, mens SRC sin er mest brukbar innvendig. Personlig ville jeg gått for VFC sin siden SRC sin er ute av produksjon og vanskelig å få tak på ny. Ellers er det ikke så veldig mange store forskjellene på de, begge lager som sagt en veldig god HK416 så du kan ikke gå feil med noen av de. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen som har kittet med scope og bipod? hvordan er kvaliteten på det og hvor treffsikker/sterk er børsa ut av boksen? har en jing gong g36 som over her og den yter over all forventning. den er 2-3 år gammel nå. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen som har kittet med scope og bipod? hvordan er kvaliteten på det og hvor treffsikker/sterk er børsa ut av boksen? har en jing gong g36 som over her og den yter over all forventning. den er 2-3 år gammel nå. Hvor bestilte du den fra, og hvordan gikk det med toll etc? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen som har kittet med scope og bipod? hvordan er kvaliteten på det og hvor treffsikker/sterk er børsa ut av boksen? Postet en link til en liten review jeg lagde for litt siden. Her: http://www.softguns.info/viewtopic.php?p=20811&sid=e3b30cdc44dee600a844b6da646043f4 Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kan gå god for JG G36C, har hatt 2 stk, og begge har vært dønn solide. Selv om de ser firkanta ut, så er de faktisk ganske digge, ergonomisk sett. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vil også bare komme med et tips jeg gir til alle som begynner med airsoft. M4. Hvorfor? M4/16 er en helt standard rifle som du kan gjøre alt mellom himmel og jord med. Hvis du har tenkt å holde på med airsoft seriøst over lengre tid så kommer du en eller gang til å ende opp med en slik i samlingen. Du kan bygge fra en liten 7" Stubby killer, til 10.5" CQB-R, 14.5" A1 til lengre M16, SAM-R, SPR osv. Personlig har jeg 3 Armalites pluss deler til en 4. og digger de. Skaffer du 1 med ledninger lagt bakover kan du også "enkelt" skifte deler mellom spill på noen minutter. Det er også griselett å finne oppgraderingsdeler til disse og utstyr som vester o.l. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Double post... Endret 7. juli 2010 av KingArms Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som kan anbefale hansker? jeg kan sitte å se på noen bilder ja, men det gir meg ikke noe utganspunk i hvor gode de er... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Det finnes ingen perfekte hansker. Prøv ut noen hvis du har mulighet til det og kjenn hvilken som passer best til hånden din. Edit: Hvis du spiller du mye CQB eller mot høyt trimmede geværer kan det vel være verd å vurdere hansker med kevlar i knokene. Endret 8. juli 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå