hugRmunR Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er det halvmaske fra Ebaybanned eller Russland? ^^ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Originalt russland, men kjøpt via Nederland. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Sjekk denne pistolen da http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Gas_Pistols_SMGs_Airsoftsurgeon_Airsoft_Surgeon_Marui_6_inch_Limcat_Custom_Limited_Edition_Silver.htm Ser ut som en blanding av Desert eagle og 1911... nydelig... og dyr... Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Nydelig ja.. Denne er derimot noe av det styggeste jeg har sett innenfor airsoft Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Bestilte akkurat litt gøy fra WGCshop. Gleder meg vilt til å komme hjem på perm og begynne å bygge litt igjen, og spille selvsagt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Bestiller MYE russerstasj for tia ^^ Hoho. Endret 27. juni 2010 av Northern Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er det noen her som kjenner Remi Oddvar Olsen? Er det noen her som kjenner Per Gunnar Tollefsen? ... Er det noen her som er fra Trondheim og spiller aktivt? Per Gunnar Tollefsen ser ikke ut til å ha noe med airsoft å gjøre, så hvorfor spør du om noen kjenner ham i denne tråden? Etter at du stilte spørsmålet ditt trodde jeg det var spør-om-noe-ingen-bryr-seg-om-dagen idag.. OK Men du brø deg ikke nok om å finne det ut til å faktisk sjekke? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Remi Oddvar er ond. Aldri kjøp noe av ham. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg googlet han da du først stilte spørsmålet og så intet annet enn skattelister og adresser. Neste gang er det jo bare å informere om at han er en slu selger, slik du nettopp gjorde. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvor bør jeg kjøpe mitt første våpen? Hvor mye bør jeg bruke? Og hvordan blir man egentlig medlem i en klubb? Er det en nettside hvor man kan lese om spillet, og hvordan reglene er? Hadde vært fint, fordi jeg ser på dette som god trening og moro, og har derfor veldig lyst å begynne med det. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du kan lese litt om det på www.nasf.no finn en klubb i nærheten av der du bor, lag en bruker på forumet deres og sleng deg med på spill. Er alltids mulig å låne våpen og prøve litt før man kaster seg ut i det. De aller fleste kjøper rett fra Hong Kong, hvor mye av produksjonen er. RedWolfAirsoft, WGCshop, Uncompany osv er fine sider å finne ting på. Sånn generelt kommer du langt med ca 3-5000 kroner. Da får du en high end AEG, nok magasiner, batterier, lader og ekstra stash. Til å sammenligne fikk jeg nettopp bestilt en Avalon M4A1, cranestock, ledningsnett, RIS, 2 batterier og noen andre småting for ca 3700 inkl. frakt. En god AEG koster ca 200-250$ og alt over det er kosmetisk. Dvs, du kan få en god M4A1 til 215$ fra King Arms, men de selger også M4 varianter til rundt 400$, innmaten er akkurat den samme så de skyter helt likt, men du betaler ekstra for at børsa ser mye fetere ut, eller har noen små dyre deler f.eks stål kontra aluminium. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe denne laderen fra Biltema siden jeg har lest at folk anbefaler den i denne tråden, men hva slags overgang trenger jeg for å kunne bruke den med batteriene mine? Batteriene har en slik plugg. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er faktisk nøyaktig samme lader som de har på ED-sport, bare at den koster dobbelt så mye på ED-sport. Bare kjøp den, grei lader det. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Trenger jeg da kun en slik overgang i tillegg til laderen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Så vidt jeg kan se så er det 2 små "pins" og ikke en slik. Men hvis du kobler av den ene enden på den overgangen og lodder den til laderen bør det vel funke? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er 99% sikker på at det er den laderen de har på ED-sport, og den har plugger som du setter på der, som passer på softgun og RC batterier. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skal selge kittet til en kompis, i den forbindelse tok jeg et bilde av alt "montert". Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har erfaringer med denne nettsiden? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Denne så direkte deilig ut! Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 @marti9: Hva skal du ha derfra? Generelt så er amerikanske sjapper litt unødvendig å handle fra siden de er som regel dyrere på varer og mye dyrere på frakt enn fra Hong Kong. Unntaket er selvfølgelig om det er noe de har som ingen andre har, som hender det også. Vet at siden er helt ok av det jeg har lest av erfaringer fra amerikanere som har handlet der. Amerikanske butikker må jo handle fra HK uansett for å få varer, så ved å handle direkte fra HK så kutter du ut enda ett ledd som vil tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå