Samuro Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ... og vil ikke engang begynne på hvor mye jeg hatet maska. Ok, bare stussa over denne - virka som om det kun var maske i Paintball, men ikke airsoft Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen bruker maske, andre bruker briller ^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 I airsoft er det populært med briller, noe kanskje KingArms bruker også? Kanskje derfor han sa at han ikke likte (painball)masker Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ok, men er ikke disse kulene utrolig vonde å få i kinn/munn/nese osv? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ok, men er ikke disse kulene utrolig vonde å få i kinn/munn/nese osv? Om du får en kule i panna så merker du det jo men det går over fort Men du får prøve å unngå å løpe med nesa i været med munnen på vidt gap Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ok, jeg bare spør - for jeg kunne aldri tenkt meg å spille paintball uten maske, og airsoft virker jo enda mer smertefullt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Langt ifra. Ved paintball er smerten mye større! Fikk en BB(kule) i tunga en gang.. Var ikke alt for vondt, bare spytta den ut å spilte videre Men tannbeskytter anbefales! Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det kjennes helt forskjellig ut, paintballs treffer med større flate og blir mer som noen "slag" i trynet og kroppen. BBs kjennes mer som noen "stikk" når du får dem på deg. Tyngre BBs gjør også mer vondt enn lettere, og det kommer helt an på hvor på kroppen du blir truffet. temp. osv. Nesa og øreflipper gjør bra vondt hvertfall. Bruker briller ja, Oakley SI M-frame. Bruker de til Ranger kittet mitt, men er jo også en veldig god brille så bruker den i tjeneste og til sivilt også. Jobber for tiden med et Norsk kit, skal poste noen bilder her når jeg får det litt mer sammen. Går ikke så fort med lønna fra forsvaret Ellers så står også et USMC Force Recon kit på listen over: Things to do before I die. Endret 18. juni 2010 av KingArms Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det verste jeg har opplevd hittil er en burst i overleppa. Takk gud for snus! Jeg vil ha tannbeskytter, noen som vet om hvor man får kjøpt noen som er litt diskré? Driver forresten å lakker rifla mi as we speak! Kjøpte en boks i sandfarge også fant jeg noe gammel grå primer og en gammel boks med litt svart. Tror det blir fett, bilder kommer imorra Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Var vel en på airsoftguns.info som solgte noen veldig greie, hadde en "strap" som man festet i vesten. Var bare å spytte den ut når du ikke ville ha den, utrolig kjekk. Vet ikke om han fortsatt selger da.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Gaffateip fikser det tann problemet Teiper man mange nok lag skal det nok gå Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Bruker selv Bollé X800 og balaclava. Balaclavaen skjuler en liten halvmaske ^^ Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som har erfaring med Zastava M70 Varmint? vurderer sterkt å kjøpe en også hvor får man billige bra (20 g) Kuler? Har forresten en CA M4A1 Tactical Sportline med kikkertsikte (Weirdo ) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det verste jeg har opplevd hittil er en burst i overleppa. Takk gud for snus! Jeg vil ha tannbeskytter, noen som vet om hvor man får kjøpt noen som er litt diskré? Driver forresten å lakker rifla mi as we speak! Kjøpte en boks i sandfarge også fant jeg noe gammel grå primer og en gammel boks med litt svart. Tror det blir fett, bilder kommer imorra helt vanlig kampsport/bokse tannbeskytter funker knall, sportsbutikker har slikt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Brukte en slik selv en periode, men ble lei av å ikke kunne bli forstått når jeg prata =P Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fikk en hyggelig overraskelse i posten i dag! VFC M16A3 Har også tre andre våpen på vei som jeg sikkert får i løpet av uka. Hexagon PPSh-41: HFC M712: AGM VSR-10: VSR-10'en skal jeg bruke i et Kar98 ombygginsprosjekt der jeg bytter ut innmaten til K98 med VSR-10. Sånn som K98 er nå, er den helt håpløs! Todelt løp, elendig bolt og hop-up. Kan bli et utfordrende, men artig prosjekt. Kan sikkert ta noen bilder underveis i ombygging hvis noen er interessert? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 er det noen som vet om Colt M4/M16 magasin passer til CA sin colt m15a4 ris ?? ( link til våpenet : http://www.nettsport...rt-8.asp?id=515 ) det står til magasinet at den passer til Armalite M15 fra classic army men jeg vet ikke om det passer til det våpenet xD noen som vet ? btw de har magasinet på www.softgunweb.no/ ( det heter Colt M4/M16 68sk. - Metall magasin visst du vil sjekke det ut ) takk på forhånd Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Usikker på akkurat det magasinet, men jeg har veeldig dårlig erfaring med magasiner som "sikkert passer".. Noen magasiner er laget for å passe flere gevær, og det ender som oftest opp med at de bare nesten passer alle. Sliter med matingen av kuler fra magasinet til våpnet mitt nå, og det er kjiiiiipt å bare kunne skyte 5-20 kuler før våpnet jammer seg i spill.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kanskje en idé å finne ut hva magasinet faktisk heter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Min ansiktsbeskyttelse, har ikke fått testet enda: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå