Haugli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Syns det er så lite aktivitet i tråden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En skulle tro det ville være mer liv på denne tiden av året hvor det begynner å bli varmt og fint ute. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, da får vi gjøre noe med det Hvordan er denne sniper rifla: http://www.massive.hk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=7 ? Sikler litt på den Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ok til prisen, skrev en liten review om den da jeg kjøpte fra Gunnerairsoft.com; http://www.softguns.info/viewtopic.php?p=20811&sid=e3b30cdc44dee600a844b6da646043f4 Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tror aldri jeg har sett MILSIM-spill av så høy kvalitet før. Utrolig stilig! Vel, det er mange bra spill i Norge for tiden Her fra en par år tilbake, part 1 av 8. http://www.youtube.com/watch?v=EbhvYKp-3jc Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skal muligens gå på skole på Dokka til neste år... Er det noen klubber i nærheten der? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, da får vi gjøre noe med det Hvordan er denne sniper rifla: http://www.massive.hk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=7 ? Sikler litt på den Jeg kjøpte Cybergun sin versjon av denne rifla (som jeg tror er den eksakt samme(?)), da med ghilliesuit. Betalte nesten 3000 for hele settet - ikke spør Var ihvertfall veldig skuffa over kulebanen fra våpnet.. Nå skal det sies at jeg ikke fikk til å stille hopup'en (har aldri sett så litem umbraco før), "gaffa" ikke innerløpet (som noen sier hjelper veldig) og brukte ikke kuler over 0,25g, som jeg tror trengs på 471 fps med .12 eller .20 kuler, husker ikke.. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Fikk den brukte CA33E'n min idag! Fiin skuddtakt, men det virket som om jeg bare kunne skyte ca 20 kuler før jeg måtte begynne å rulle på magasinet, hvis ikke kom bare annenhver kule ut.. På M15 våpnet mitt har magasinet et skyvbart lokk på magasinet der man fyller på kuler, men dette var det ikke på HK33 magasinet..? CA M15A4 (SL) på bildet er defekt. Den "nye" High Torque motoren bare virrer uten at det skjer noe. "Gis bort" som donor/delegevær. PM hvis du er intr i noe Endret 2. juni 2010 av Haugli Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Prøv å utvid fjæren inne i magasinet litt.(Forsiktig, drar du for mye er det umulig å få den inn igjen) Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg ser etter en walkie talkie som ikke koster så mye. Har dere noen å anbefale? Kom gjerne med en link til butikken hvor den selges Det hadde vært greit om det var mulig å skru av "roger-lyden" hvis walkie talki-en har en slik lyd. Jeg har sett på Cobra MT600, hva syns dere om den? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Disse var litt... søte Hvordan er det å spille airsoft i ganske kraftig regn? Har spilt i pent vær, yr og snø, men aldri i pøsregn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Min erfaring er at det går ganske greit, våpnene tåler en del vann, bare man tørker skikkelig av dem når man er ferdig. Åsså går man jo med overkroppen over våpenet når man ikke bruker det da, og gir det litt beskyttelse mot det værste regnet. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Disse var litt... søte Hvordan er det å spille airsoft i ganske kraftig regn? Har spilt i pent vær, yr og snø, men aldri i pøsregn. Hahaha, de var ikke helt det jeg hadde tenkt meg :!: Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Personlig har jeg sverget til Puxing PX-888. Koster en drøy 500-600kr på ebay, veldig gode radioer. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rekyl får du i en del av pistolene, ja. GBB, eller Gas BlowBack, er en type pistoler som bruker gass under trykk for å skyte kulene ut. Disse vil også gjøre at sleiden blir dyttet bakover etter hvert skudd, og dette kjenner du godt. Du vil ikke ende opp med pistolen pekende rett opp i luften akkurat, men du kjenner en viss rekyl, ja. Du får pistoler i både plast og metall. Bruker du litt over 6-700kr, får du en kurant GBB-pistol. Du må selvfølgelig kjøpe gass i tillegg.. det koster rundt en hundrings per flaske. Men, GBB-pistoler er heller ikke noe særlig. De har korte løp, og dermed dårlig treffsikkerhet, de er upålitelige på grunn av gassen (stor forskjell mellom en varm sommerdag og midt på vinteren), og rekkevidden er så-som-så. Jeg har berretta F92 target med blowback, og er UTROLIG artig å¨skyte med. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Posten du svarte på er fra 2005 Men ja, F92 er digg Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 92F(S), ikke F92 =P Target er jo konkurranse pistol... Hmm hmm Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Merka det var no muffins der, årka ikke sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå