Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen pics på pcn, men ser at en slik liten plate følger med på ny "Switcher", den man bruker for å bytte om til aemi, auto eller sikring!

Noen som vet hvor man finner slike i Norge!?

Btw: Redwolfairsoft blir nok en del billigere enn Wasteland og gameon, betalte kun 400 kr for stort batteri, noen mags og annet småtteri, tollen ble på litt over 200 kr:)

Mener fortsatt at dette var MYE billigere enn Wasteland :D

Lenke til kommentar

Star lagde snipere for Ares før, men nå har Ares begynt å lage de selv også. Star lager vel nå litt billigere versjoner av Ares våpen. Personlig så liker jeg ikke Ares så veldig godt, de har helt godkjent ytre detaljer, faktisk veldig bra på noen modeller. Innmaten derimot er litt opp og ned. Spesielt liker jeg ikke at de ofte har sine egne løsninger som kan være litt kjedelig hvis noe går i stykker, da KAN det være vanskelig å finne deler.

Lenke til kommentar

Har lyst å se flere våpen, klær og utstyr! Syns alle skal ta bilder av oppsettet deres og vise alle andre :)

Forresten, hvis noen kjeder seg er jeg interessert i å vite hva dere mener er den beste AEGen man kan få for tilsammen kr 2000 +/-...

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

Når man bestiller fra redwolf, hvor mye må man legge til når det gjelder toll, mva osv? Lurer på om det vil lønne seg å kjøpe en SCAR fra redwolf enn wasteland...

Har lyst på Ares og ikke CA... :thumbup:

Det er en meny oppe til høyre, der man kan velge å se prisene i NOK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...