Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Har ak-47 fra marui jeg. Er ikke 18 eller medlem av offisiell klubb og har drevet med softgun siden 9. klasse eller så

driter i den våpenloven, ingen som bryr seg på landsbygda :!:

 

vi pleier å spille ute i skogen.

 

jeg har 600 skudds hicap mag. så jeg kan pepre i vei :tease:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen som er intresert i og kjøpe en HFC MAC Ingram-11?

 

Følger med nesten 9000 excel kuler, 2x 1000ml gass flasker, silikon spray, hurtiglader++

 

Det er ikke noe galt med denne, veldig lite brukt, har skutt ca 1000 kuler. Eneste problemet jeg har hatt, er at det har vert for kaldt til den gassen jeg har.

 

Den skyter ca 16-20 kuler/sek! Har litt over 100m/sek utgangshastighet.

Lenke til kommentar
jo mindre du roter med den lo lengre varer den, eneste jeg vet er at CA lager shait hopup, som pleier å gå i M15 våpene dems, jeg jeg tror de bruker samme i MG'ne

5713971[/snapback]

 

Regelen når det gjelder CA249 er at så lenge man har våpenet stock så går alt bra. Men så fort du prøver å oppgradere så går ting galt. Har hørt om folk som har skutt 100 000 skudd uten problemer, men også om folk som har greid å fyre av 100 skudd før våpenet ryker.

 

Tror ikke CA249 er et bra nybegynner våpen, men om du har litt erfaring og vet hvordan du skal ta deg av våpenet så burde det gå greit.

 

Ang. hop-up´en så er det VELDIG viktig å IKKE overstille hop-up´en da jammer kulene seg og hop-up´en "knekker"

 

Jeg har ingen personlig erfaring med CA sin M249(bruker STAR sin selv) Så det jeg vet er kun ting jeg har lest på diverse forumer.

 

Jeg kan derimot anbefale STAR sin M249 utifra erfaring. Har nå skutt ganske så mange kuler uten noen betydelige problemer.

Lenke til kommentar
Sier du en pris så kan vi kanskje se hva som skjer da....

5713733[/snapback]

 

 

Jeg er ikke helt sikker på prisen, tenke og høre litt hva folk syntes. Men jeg vil ikke selge den for under 1500, da det følger med så mye kuler osv.

Lenke til kommentar
Jeg syns det var litt dyrt jeg.. i og med at den koster 550kr fra Uncompany.. men men, du får sikkert solgt den til en nabb som ikke vet hva prisene på sånne egentlig er..

 

Kjenner en som fikk solgt en glock til 4000kr liksom :hmm:

5721814[/snapback]

 

 

Hmm. Den kosta mer en det tiligere.. Det var sinsykt billig da egentlig. Sjekka prisen på den før jeg kjøpte den, og da fant jeg ut at den kosta ca 150 dollar.

Lenke til kommentar
Jeg syns det var litt dyrt jeg.. i og med at den koster 550kr fra Uncompany.. men men, du får sikkert solgt den til en nabb som ikke vet hva prisene på sånne egentlig er..

 

Kjenner en som fikk solgt en glock til 4000kr liksom :hmm:

5721814[/snapback]

 

 

Hmm. Den kosta mer en det tiligere.. Det var sinsykt billig da egentlig. Sjekka prisen på den før jeg kjøpte den, og da fant jeg ut at den kosta ca 150 dollar.

5721843[/snapback]

 

 

Ble litt usikker på om det va HFC eller KSC nå da.. Står jo ikke på den.. (Lyddemper følger også med)

Endret av Cool
Lenke til kommentar

1. ikke kjøp fra ebay, da det er ulovig å selge det der. ulovlig å sende ut av usa. og hvis man skulle greie å komme gjennom begge de 2 tingene, vil våpenet ha en kjip orange tupp.

2. er dyrere en HK.

3. frakta er dyrere en HK,

4. du må uansett betale moms

5. du er ikke gammel nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...