Bulf Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 For andre gang iløpet av et år har CA sportline colten min begynt å "spøle", ingenting skjer når jeg skyter, bare motoren som virrer uten å ta borti noe.. bytta motor tre uker etter at jeg kjøpte det og da ble det fiksa.. tror ikke jeg gidder å legge mer penger i et gevær til 1400 kroner Har kjøpt litt stash som rails, vertikalgrep og rødpunkt, til kanskje tusen spenn.. Geværet ser nesten nytt ut, men som sagt, det virker ikke. Er det noen vits i å prøve å selge det som donorgevær/rep. objekt? Er det noe penger å hente egentlig? En annen ting; er ute etter en aeg semisniper som feks M14 EBR eller et lite og hendig våpen som f.eks MP5.. Noen som vet om noe bra til under ca 3000? FPS grense er ikke så viktig, er bare ute etter et kult og pålitelig våpen som skyter greit. prøv å skru på skruen under pistolgrepet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Veldig fin Scar skinny... Kjipt at det ikke er noen klubber i nærheten her! Tenker på å skaffe med en Scar eller HK416 og 1911 fra WGC... noen som har erfaring med dem? Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Veldig fin Scar skinny... Kjipt at det ikke er noen klubber i nærheten her! Tenker på å skaffe med en Scar eller HK416 og 1911 fra WGC... noen som har erfaring med dem? kommer helt ann på merke Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har oppgradert min AK-47 litt nå. Satt på bipod og rødpunktsikte. Er svært fornøyd med rødpunktsiktet, det løser et problem jeg har hatt, å sikte med maske på, hehe. Spiller du i Viper's? Utrolig ekkel AK forresten =P Ekkel, hvordan da? På grunn av omlakkeringa? Har tatt av bipoden, forresten. Spiller i Viper's ja. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen som vet om Classic Army sin HK33 (CA33E) er noe bra? Fant en fin en på finn.no Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ekkel, hvordan da? På grunn av omlakkeringa? Har tatt av bipoden, forresten. Spiller i Viper's ja. Sort 47 med rail og rødpunkt er fyfy =P Iallefall hvis det er en Cybergun. Men så er jeg en detaljhore uten like når det kommer til Russisk. Er i Viper's selv. Endret 15. mai 2010 av Northern Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) tenkte på butikken wgc shop er good to go Endret 15. mai 2010 av Bulf Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ekkel, hvordan da? På grunn av omlakkeringa? Har tatt av bipoden, forresten. Spiller i Viper's ja. Sort 47 med rail og rødpunkt er fyfy =P Iallefall hvis det er en Cybergun. (syntes jeg så den latterlige signaturen på banen en gang, hehe ^^) Men så er jeg en detaljhore uten like når det kommer til Russisk. Er i Viper's selv. Ja, vet det blir lit feil med rødpunkt på en AK-47, men var nå i grunn av praktiske årsaker jeg ville ha rødpunkt på, får faktisk sikta nå. Ja, det er en billig Cybergun, men skyter nå ganske godt allikavel. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Vel, Cybergun er ikke billig i forhold til det de re-brander da. Anyhoo. Hadde jo blitt bedre med en AK som har sikteskinne. Da kunne du brukt ekte optikk Endret 15. mai 2010 av Northern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, er klar over at det er billig kinavare de re-brander, men er faktisk mer fornøyd med denne rifla enn TM AK-47 rifla jeg hadde før. Ser ikke helt hensikten med kikkertsikte på en uoppgradert rifle, synes det funker veldig bra med rødpunkt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Tenkte ikke bare kikkertsikte ^^ De har noen utrolig gode rødpunkter som f.eks Kobra og PKA. Og det faktum at AK-47 ikke har vært i bruk siden 50-tallet av Russerne da (men igjen, jeg er en detaljhore) Endret 15. mai 2010 av Northern Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen som vet om noen klubber i Akershus? Ikke så veldig langt unna Vestby kanskje? Har litt lyst til å være med en gang og se hvordan det er. Har en G36C moddet til G36K og 2 magasiner og Grippod Hvordan er det med aldersgrense osv... ? Han jeg kjøpte softgunen av(Eller han pappa kjøpte softgunen av) sa at jeg måtte ha underskift av foreldre og det var det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det med aldersgrens kommer an på om du vil spille med NASF klubber eller andre som ikke er tilknyttet NASF. NASF = 16 år med disp eller 18 år. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Samme egentlig hvem jeg spiller med bare det er en seriøs klubb med regler og som er skikkelig ordentlig Så jeg ikke dør ute i fielden. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) ¤Endret av moderator - Forumet er ingen markedsplass. Forsøk bruktmarkedet i stedet¤ Endret 16. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) ¤Endret av moderator - Forumet er ingen markedsplass. Forsøk bruktmarkedet i stedet¤ Endret 16. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Akkurat hva som er galt er jeg usikker på, men skjeftet foran er blitt ødelagt( Spiller ikke så stor rolle) Ellers så byttet jeg nylig ut ledningsnettet fra avtrekker til motor fra motor til batteri, det var ødelagt! Men samtidig så tenkte jeg at noen reservedeler ellers kunne vært greit å ha... Lennz Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har nå tatt frem min gamle Mp5 og funnet ut feilen! Det er ikke mulig å bytte fra semi, auto eller sikring! Når du vrir på selektorene står den bare å spøler på den "lille plata", så den står på sikring hele tiden, samt at sikringa er blitt klikk, men det fikset jeg for en halvtime siden! Hvor får jeg kjøpt denne "lille plata" som jeg snakker om? Lennz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå