Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) De så veldig greie ut. Hvor mye må man ut med for de der? Red.: Noen som har testet Wiley X-hansker? De har 3 forskjellige på Redwolf. Endret 19. februar 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er det noen som vet noe bra om http://www.airsoftbox.net Har tenkt og kjøpe en c02 revolver derifra. Er det noen som vet om noen andre billige butikker som selger c02 revolver? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Noen her som har kjøpt ifra redwolfairsoft? Ser de har mye bra, men er litt skeptisk til å kjøpe fra sider som ikke er i Norge. Posten kan vel heller ikke stoppe pakken i tollen osv? (Sikkert sport om det før i tråden, men fant ikke mye på søk) Endret 21. februar 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Redwolf er helt trygg, er jo en av de mest kjente airsoft-sidene fra HK. Bestillt derfra et par ganger, og går kjempebra Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Aha, takk for kjapt svar. Har sett på en Tokyo Marui AK74MN with Recoil Engine Er det noe veldig forskjell på gass og AEG? Fant ingen AK som gikk på gass. :S Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Var veldig mye snakk om akkurat den for et par år siden, skal vist være ganske brukbar Du bør ikke ha gevær på gass (utenom sniper, men dem bruker oftest HPA), AEG er å annbefale Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Aha okei, da kjøper jeg heller AK74-en. Er det noen spesiell grunn til at man ikke bør ha gass på gevær? (Er ganske ny på airsoft osv, unnskyld om jeg spør dumt.) Endret 21. februar 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Gassgeværer krever ofte litt skruing fra tid til annen, de blir som regel mye mindre effektive i kalde temperaturer osv. De er morsommere å skyte, men jeg vil anbefale å begynne med en AEG da de er enklere og mer driftsikre. Står noen hendige tips her. http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=3&t=20803 http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=3&t=20852 Endret 21. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Aha, okei. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ang. RedWolf er det absolutt trygt å handle derfra. Handlet der to ganger og begge gangene har leveransen kommet på døra mi innen en uke fra bestillingsdag. Vanvittig bra levering med tanke på at det kommer helt fra Kina. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Foretrekker WGC jeg da. Vanlig service du beskriver Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Lite vanlig i forhold til vår norsk standard, som forøvrig er lavmål sammenlignet med resten av verden, men den er vanlig slik det egentlig skal være, ja Folk som handler innenfor norge er vant med å få lappe i postkassen og må hente på nærmeste postkontor, men ofte når man bestiller varer fra utlandet kommer det enten rett i postkassa, eller det ringer i mobilen når budbilen står på utsiden og du må ut og signere for å få pakken Unntaket er selvfølgelig når man bestiller "pakke på døren" til en ekstra formue, fordi da yter posten den ekstra servicen (som de får betalt for) de i utgangspunktet burde gjort uten den ekstra utgiften. Mitt syn på posten norge, anyways. **Edit: Gleder meg til sesongen begynner igjen for Airsoft Har fått meg ny TM Mp5 RAS, TM GBB Glock17 og lit annet snacks jeg får prøvd når snøen og kulda forsvinner. Er ikke så stor fan av å spille i snø, også har jeg lite vintercamo. Endret 21. februar 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Spilte forrige søndag. Halvmeter med snø over hele banen =P Slet litt, hehe. Iallefall med kevlar vest, tungt. Er en grunn til at jeg aldri benytter meg av Norske nettsjapper Endret 21. februar 2010 av Northern Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Det er også penger å spare på å kjøpe brukt. ofte er de som selges nesten som nye. http://www.airsoftguns.info/viewforum.php?f=45 Bare husk å sjekke selgers tidligere poster for å se om han får gode tilbakemeldinger på sine salg(har ennå til gode å møte noen useriøse, og de som er det blir kjapt bannet) og sjekke hva nyprisen+frakt er for å se om det er verd det. Endret 21. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vanvittig bra levering med tanke på at det kommer helt fra Kina*. *Japan, kina er no dritt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sist jeg sjekket lå Hong Kong i Kina, ikke Japan. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Der tok jeg en hard en på leggen Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Flere av airsoft-butikkene vi bestiller fra ligger i Kina, men våpnene/"lekene" kommer fortsatt fra Japan, med mindre man velger en kina-klone som jeg er enig i er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) ... Endret 18. mars 2010 av DOG_50 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Vil heller anbefale at du kjøper noe av litt bedre kvalitet, med litt metall på. Det varer mye lengre og føles ikke så ekkelt i hendene. TM M3 super 90 er en god kandidat. Ligner litt på din "S&W multi shot" kina ting i funksjon. http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=TM-SG-M3S&search=searchItem&rs=super%2090&catid=&cat= http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=TM-SG-M3&search=searchItem&rs=super%2090&catid=&cat= Når du bestiller fra asia blir det ikke noe dyrere uansett. Endret 27. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå