Hotel Papa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Begynner å se bra ut detta KingArms Vet noen hvor de store sjappene ligger hen i Kina? Får kanskje en dag i Hong Kong og Shanghai. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Begynner å se bra ut detta KingArms Vet noen hvor de store sjappene ligger hen i Kina? Får kanskje en dag i Hong Kong og Shanghai. butikkene ligger i HongKong, da mainland kina har forbud mot airsoft. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nice! Skal notere adressene og sjekke om det ligger langt fra havnen. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hei, meg igjen her. Har kommet frem til at jeg vil ha meg et nytt våpen nå (solgt det andre). Jeg har da sett for meg G&P RWC M4 CQB samt M733 for ikke og glemme et G&P R/G aimpoint sikte. Det jeg lurer på er om dere anbefaler noen innerløp og silencere? Har fått med meg at Promentheus er gode greier, men med tanke på lengde og slikt er jeg litt usikker. Dette gjelder også silenceren, er rett og slett ikke sikker på hva som passer til våpenet. Hadde vært flott med noen tips og linker. Mvh Tittoffer Takk på forhånd EDIT: Forslag til flere tune-ups? vil helst unngå girkassa. Endret 18. januar 2010 av Tittoffer Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå har tiden snart kommet!!! Jeg skal kjøpe airsoft utstyr om ikke lenge. Tingene jeg skal kjøpe er: G&P M4A1 Magasier Batteri Vest + Mag dropp og kanskje en Hydration Backpac Samt en Glock 17 eller en Beretta M9 når jeg får råd en gang. Så.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Sånn type billigmagasiner pleier å mate dårlig, men ta å utvid fjæra inni, så skal de funke.. Ellers så det bra ut, vil anbefale Tokyo Marui Glock 17 og ikke Berreta M9. Stor forskjeld på de, Glock'en er så mye bedre enn M9'en. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Når det kommer til pistol, vil jeg kjøpe det fra wasteland, fordi de er relativt nærmt, å da kan jeg gå å bytte evt. magasiner som tuller seg. Men det står mellom Beretta M9 Som er ca. 400kr billigere enn den andre, den skyter kraftigere og den går til Woodland uniform. (2 kuler mer i) Glock 17 Den kjennes helt fantastisk ut i hånden, den går til Norsk camo og det er litt billigere magasiner til den enn den andre (må nesten ha iverfal et ekstra magain) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ett ord : Blowback! Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ett ord : Blowback! Begge pistolene har blowback. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slik ser den ut Well (?) L96 jah... Solge min for 800,- nesten helt ny... Ett ord : Blowback! Begge pistolene har blowback. Og der tokk jeg en stor en på leggen Da er det egentlig bare smak og behag.. Ville fortsatt gått for Glock 17, den føles så mye mer mann ut en den lille, tynne m9'n.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har slettet en salgsannonse fra tråden. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har slettet en salgsannonse fra tråden. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Ok, jeg tenkte at den ville bli slettet, sorry ass.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3504744.ece Ønsker å forby airsoft pga det brukes i kriminelle handlinger. Er jo allerede veldig regulert, men jeg ser ikke helt hvordan de skal hindre kriminelle å bruke airsoft så lenge du enkelt kan få tak i "våpen" ifra sverige m.m. Jeg må si jeg forstår tankegangen hans delvis, men fortsatt ikke enig i at et forbud vil løse noe som helst. Eneste det vil skape problemer for, er de som driver med airsoft. Noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 tja, hva med å forby brødkniver? ville vært mer redd for å få den opp i trynet kontra en pistol som man kjapt ser er ekte/fake. og hva med start pistoler, de skyter jo tross alt løs krutt. eller hva med nøkler? blir jeg nødt skal jeg alltids klare å drepe noen med en husnøkkel! men ja, ser poenget hans. men istedet for å forby, krev serienr, registrering og linsens slik som på luftgevær over 4,5mm. og forby import til privatpersoner, men må heller gå igjennom butikker og klubber som da kan holde oversikt at kunden som kjøper faktisk er over 18. det kanskje største problemet i dag er at lovgivningen er for streng og tilgangen for lett. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 det kanskje største problemet i dag er at lovgivningen er for streng og tilgangen for lett. Det største problemet er at de _ALDRI_ straffer noen som bruker softguns ulovlig, what the hell klager de på når de ikke engang gidder å reise tiltale mot folk! Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3504744.eceØnsker å forby airsoft pga det brukes i kriminelle handlinger. Er jo allerede veldig regulert, men jeg ser ikke helt hvordan de skal hindre kriminelle å bruke airsoft så lenge du enkelt kan få tak i "våpen" ifra sverige m.m. Jeg må si jeg forstår tankegangen hans delvis, men fortsatt ikke enig i at et forbud vil løse noe som helst. Eneste det vil skape problemer for, er de som driver med airsoft. Noen innspill? De kan jo begynne og gjøre sånt som de gjør i USA, sette farge på tuppene... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De kan jo begynne og gjøre sånt som de gjør i USA, sette farge på tuppene... Og fortsette med slik de gjør i USA, fjerne den fargen eller male over.. Det med farget tupp er jo like ubrukelig som å foreslå at alle kriminelle må bruke gul topplue når de raner noen... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er jo bare fordommer det der, mannen vet sikkert ikke at det er en organisert sport engang... Skolen fikk en ball gjennom ruten, skal vi forby fotball eller? (vet, litt drøy sammenligning, men poenget er der) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva slags hansker bruker folket her? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva slags hansker bruker folket her? GUIDE 56 Antistatic (guide.eu) i snug storleik.. og eventuelt et par berretta skytehansker over om det blir kaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå