Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tålmodighet er key her. Ofte kan tålmodighet også bety større budsjett når man først skal kjøpe noe. Det er 18 års aldersgrense på airsoftvåpen i Norge anyway så jeg ville fått foreldrene dine til å stå for kjøpet, siden de har ansvaret for hva du bruker det til fram til du kan eie det selv.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

hai

lurer på om noen har noe forslag angående RIS system til Steyr AUG?

jeg har sett på en del fra redwolf, men disse ser ut til å være lagd for Marui AUG, har dette noe å si?

eller tenkte jeg på barrel mounted RIS og lurer da på om det er noe spesielt å se etter til Steyr serier?

Lenke til kommentar

Litt shait bilde, men må nesten ta et nytt når jeg får speilrefleksen tilbake...

Dette er uansett min første AEG som jeg kjøpte på anbefaling fra denne tråden:P skal definitivt nytes!!

Fikk den for litt under en uke siden:)

post-123122-1262901979_thumb.jpg

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
hai

lurer på om noen har noe forslag angående RIS system til Steyr AUG?

jeg har sett på en del fra redwolf, men disse ser ut til å være lagd for Marui AUG, har dette noe å si?

eller tenkte jeg på barrel mounted RIS og lurer da på om det er noe spesielt å se etter til Steyr serier?

Skal ikke ha så veldig mye å si, omtrent alt er klonet av Marui anyway. Om det er CA, JG eller TM så skal det meste passe, men kan hende at det blir litt tweaking, men det blir det som regel med alt uansett. Selv om man setter CA deler på CA deler, så passer de ikke alltid 100% de heller.

Lenke til kommentar

Jeg ser det har vært en del snakk om sniperere... Jeg lurte på om hva som er den effektive rekkevidden av en JG BAR-10 med ny hop-up og nytt løp..? Jeg vet at det kommer veldig ann å på vind osv. men sånn cirka.

Evt: Denne

Hvordan funker den?

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar

ey, nå er det lenge siden jeg har spilt, jeg fikk en Stengun av Bestefar før han døde, den var ublombert og var et våpen far hans fant under 2. verdenskrig, den hadde ennå kuler i magasinet, jeg og pappa fyrte av alle skuddene samme dagen.

Nå har jeg og en kamerat begynnt og bygge den om til softgun, den skal drives av Co2, men vi mangler en del deler, hvor kan vi finne slike deler henne? vi trenger nytt løp og nytt magasin ++

Ps. Lenge siden sist,

Lenke til kommentar

Jeg har en Tokyo Marui VSR-10 som er oppgradert.

Den har:

Classic Army M24 bipod

Tasco 3x9 40mm scope

En 400 fps spring

Ett nytt P.D.I piston (er usikker på hvilken type men det er bra kvalitet)

Ett ekstra magasin

En P.D.I V-Trigger

Har tatt ganske godt vare på den, bruker den ikke så mye. har for det meste stått i et rom med romtempratur.

Det eneste som mangler er en liten rund ting til å skru av noe helt foran på løpet for å feste lyddemper og en draco nøkkel som man bruker til å skru ut skruene under geværet for å demontere det men den fulgte ikke med geværet når jeg kjøpte det heller.

Kjøpte den fra hong kong, viste seg å bli satans mye i frakt og toll. Har hatt den siden 2008. Pent brukt og har ikke brukt den i ett ekte skirmish, bare noe greier på tomta med kompiser.

VURDERER å selge denne, tenkte meg rundt 3000-4000 kr. (Er ikke sikker på hva alt er verdt men jeg har betalt en del for denne, hvis du har en litt bedre prisantydning send email til [email protected], ikke pm)

Send mail til [email protected]

Og om jeg ikke får lov til å skrive at jeg selger den på dette forumet skal jeg fjerne denne posten med en gang :)

Endret av Lutefisk44
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...