Joneyyy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Æsj, her tror man at man hjelper til og så kommer alle de mer intellekte folkene :-/ Jaja Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 *klappe på hodet til Joneyyy* Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Aimpoint blir aldri feil Litt old school liksom. ACOG er fint på litt lange rifler, mens EOTech sine er fine på custom greier syns jeg. Type LaRue, Troy, Magpul, DD osv. hvor det er gjort noe litt mer enn bare bytting av receiver. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Bestilte king arms m4, droppet lader og king arms hop-up, la til intellect 8.4 1600mh. Kjøper lader her, enten på nett eller på biltema. Utenom dette la jeg til aimpoint sikte og madbull noveske kx3 i ordren. Gleder meg!!! God julegave til meg selv... Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er det noen som vet hvilken hagle som er best av: Fra Wasteland Eller: Fra ED-sport ? De er like billig med tanke på at den fra ED får man bare med en patron, å den fra wasteland får man med 4... Så noen som vet hvilken som er best? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ville sagt ingen, ukjent kina ræl. Når det gjelder airsoft, er det billigste det aller verste. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De haglene er gøye backupvåpen! Vet ihvertfall at den fra wasteland funker nogenlunde Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da var masse morsomt bestilt fra HK. Håper jeg får det før neste spill. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva har du bestilt? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Comtac II replica Nexus PTT til Comtac M replica SAPI plates Norotos 1-hole shroud BlackHawk Riggers belt TAG Retention Lanyard Eagle Industries 2-point sling G&P NSN 4x32 TA01 ACOG Milspex Nomex flight gloves, grønne denne gangen Prometheus MS90 fjør VFC Gas charger (som ser ut som en flashbang) G&P MS-2000 Strobe BB loader og en patch for moro skyld. Så da er det ikke mye som mangler til Ranger impressionen min. Oakley M-frames og 8" Desert tan boots er vel det meste som jeg kommer på i farten, og en M4 SOPMOD. Men det får vente til januar når lønninga fra desember kommer. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 kan man bruke oakley m-frame i airsoft sammenheng? blir ikke det litt risky i forhold til skudd litt fra siden? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ser da ut som at de dekker ok? Likner litt på soldat2000 brillene, eller hva de nå heter. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kommer vel litt an på hodefasong, får tilogmed "heldekkende" M-frames med sånn headband Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 kan man bruke oakley m-frame i airsoft sammenheng? blir ikke det litt risky i forhold til skudd litt fra siden? Kommer an på hvilket glass du har i de, og hvor godt de dekker. glassene "heater" har jeg og de dekker veldig bra. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er der noen som vet om en airsoft klubb, ute på sotra, som ikke er med i NASF? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er nå på tide å kjøpe lader til batteriene mine som er av typen intellect(til club stock) 8.4V 1600mh. Blir vel biltema som dere anbefalte meg tidligere, men hva skal jeg se etter, eller da kjøpe? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) tips? Uansett, den stocken på king armsen jeg fikk anbefalt, har en litt løs kolbe, kan dette justeres? Kolben ser ut som er laget med en billigplast, kjipt! Utenom dette, hvilken lader kan dere anbefale? Endret 30. desember 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En god del Russerstasj på vei ^^ Hoho Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til alle softere der ute! Måtte neste år bli fullt av AEGer, GBBer, GBBRer og mye fint kit! Tracers i nattehimmelen ikveld alle mann! La plasten fly. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er nå på tide å kjøpe lader til batteriene mine som er av typen intellect(til club stock) 8.4V 1600mh. Blir vel biltema som dere anbefalte meg tidligere, men hva skal jeg se etter, eller da kjøpe? Lader: http://www.biltema.no/Kontor---Teknikk/Bat...lader-NiMhNiCd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå