Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Har alltid brukt flere tabs for å forsikre meg om at jeg ikke glemmer noe. Har også en bruker der. Tidligere har det ikke hatt noe å si om jeg har vært logget inn eller ikke heller.

 

Red.: Fikk til å bestille nå, men måtte gjøre det på den tungvinte måten ved å søke meg frem til hvert enkelt produkt i samme tab-en.

 

Men når enden er god, er allting godt. Spesielt når en TM Python 357 og et Blade-Tech hylster er på vei. :]

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heysann folka, ville bare vise hvordan KWA KM16 SR12'en min ser ut atm;

Zombieees051.jpg

 

Er ikke alt for lenge til airsoft laget vårt i Bærum skal gå "public" så kan like godt bli litt mer aktiv innen dette forumet.

 

Hva kan jeg si? Det uoffisielle Airsoft laget er på rundt 12 personer nå, med noen random folk som har lyst til å starte senere. Det hele startet med at jeg og en kompis av meg spilte blant annet WoW (lol) og Left 4 Dead sammen med en fyr fra Ragnarok, han inviterte oss på ett game en helg, drøyt 7-9 måneder siden (husker ikke helt ;P ). Fikk låne en MP7 og en MP5 så vi var happy :p Vi spilte mot FAST, eller rettere sagt jeg spilte på lag med FAST, mot Ragnarok og kompisen min, var vel denne dagen som fikk oss virkelig interessert i seriøs Airsoft, litt bedre enn springpistol kamper i bakhagen kinda ;)

Anyhow, vi starta med å finne folk som var interessert og endte opp med rundt 8 folk etter 1-2 måneder, som co-skaper av den uoffisielle klubben stemte jeg for at vi skulle kalle oss Raptors, RAK ( Raptors Airsoft Klubb), og etter det har pengene flydd ut av vinduet :D Mellom 20-30 tusen kroner brukt mellom Mars og til i dag allerede, så ja, om man virkelig brenner for noe så blir det fort dyrt om du liker det med "ekstra sukker på" ;) Er ikke den eneste som brenner for sporten kan man si, totalt har vi vel godt rundt 20+ AEG'er, 2 Bolt Action snipers, 1 pumpehagle, 2 GBB pistoler og noen dusin dårlige spring-pistoler :p

-For å ikke nevne alle accessori'ene, drakter og alt mulig annet.

 

Fikk bestilt team-patcher for snaut en uke siden så vi ser fram til å klaske på en patch eller to på en skuldrene og vest ;)

Tja vel, litt om megselv, heter Jonas og er 16 år, bor i Bærum og går på VG2 Data og Elektronikk ( noe som ikke interiserrer meg i det hele tatt, men ingen lekser whatsoever så kan ikke klage, venter på å få komme inn i militære, så tar jeg det derifra). Nuff said, grunnen til at vi ikke går 'public' ennå er pga. mangel på verger, så når vi får akuratt nok verger til å dekke resten er vi klare ;)

 

PS: Spiller på et område med skriftlig tillatelse fra grunneier, og vi er veldig diskré og holder en relativt lav profil i miljøet, ingen tegn til uniformer eller våpen stikkende ut av bagene når vi går opp til området. Vi kan så godt som alle regler rundt sikkerhet og ting som blant annet FPS regler osv.

 

Så ye, tenker det var en helt grei start, her er noen bilder tatt fra min utrolige dårlige mobil :p

 

Zombieees073.jpg

 

Zombieees032.jpg

 

Zombieees074.jpg

 

Zombieees076.jpg

 

140809011-1.jpg

 

8809016-1.jpg

 

Ugh, har nok av bilder, sjekk ut http://www.raptors.the-up.com om du vil vite mer om oss( står ikke noe om oss der ennå, men det er ihvertfall der vi holder til ;)

 

Snakkes ;)

Endret av Joneyyy
Lenke til kommentar
Nuff said, grunnen til at vi ikke går 'public' ennå er pga. mangel på verger, så når vi får akuratt nok verger til å dekke resten er vi klare ;)

 

PS: Spiller på et område med skriftlig tillatelse fra grunneier, og vi er veldig diskré og holder en relativt lav profil i miljøet, ingen tegn til uniformer eller våpen stikkende ut av bagene når vi går opp til området. Vi kan så godt som alle regler rundt sikkerhet og ting som blant annet FPS regler osv.

 

Veldig, veldig bra!

Noe så enkelt som dette tyder på at dere har et flott potensiale til å bli en god og seriøs klubb. :) thumbs up!

liker også at dere prøver å ordne nok verger, og håper dere joiner NASF når dere føler for det.

Mange gode storspill rundt om i landet som venter da :)

Lenke til kommentar

Etter at en jeg kjenner fikk meg til å vurdere en a&k m249, så er den så og si utsolgt over alt.jeg har nå kommet over på "bedre" tanker(alt for stor og tung, matcher ei kroppen min) og har nå sett meg ut en g&p m4 enforcer istedet, noen som har erfaringer med den, eller kan si at det ikke ville vært et dårlig valg?

Trenger også en ny lader, hvilken?

 

PS, er over 18;)

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

hop-upen ja, kanskje jeg skal slenge med en da, har til gode å være flink i å mekke på dette, men kjenner noen som kan bistå:)

Digger markingen på enforceren:)

 

toppen 80 dollar/400 kr...

Godt spørsmål, har ikke tenkt på det enda:S har fortsatt valget mellom g&p 8.4v eller 9.6 3300mh batterier iallefall.

 

Edit:

Denne hop-up'en du referer til?

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp!

 

Jeg greier ikke og finne en Sig Sauer P228 uten rail!

 

Noen her som kan hjelpe? Jeg trenger en Sig til arsenalet mitt, føderal agent style

Setter stor pris på all mulig hjelp, og pris er ikke veldig viktig. Bare ikke springer.

 

EDIT: Veit at det er en med sølvfarge der, men jeg vil ha en svart:)

Endret av Bjarne29
Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp!

 

Jeg greier ikke og finne en Sig Sauer P228 uten rail!

 

Noen her som kan hjelpe? Jeg trenger en Sig til arsenalet mitt, føderal agent style

Setter stor pris på all mulig hjelp, og pris er ikke veldig viktig. Bare ikke springer.

 

EDIT: Veit at det er en med sølvfarge der, men jeg vil ha en svart:)

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1468 ? Kanskje ikke beste kvalitet, men er hvertfall en sort P228

 

Btw. Trodde P228 var utfaset til P229 jeg, vet hvertfall at Secret Service bruker P229

 

hop-upen ja, kanskje jeg skal slenge med en da, har til gode å være flink i å mekke på dette, men kjenner noen som kan bistå:)

Digger markingen på enforceren:)

 

toppen 80 dollar/400 kr...

Godt spørsmål, har ikke tenkt på det enda:S har fortsatt valget mellom g&p 8.4v eller 9.6 3300mh batterier iallefall.

 

Edit:

Denne hop-up'en du referer til?

 

Korrekt. King Arms hopupen er vel den beste M4 hopupen du får, nå har jo MadBull laget en snedig liten sak, men har ikke hørt noen jeg kjenner som har prøvd den enda.

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp!

 

Jeg greier ikke og finne en Sig Sauer P228 uten rail!

 

Noen her som kan hjelpe? Jeg trenger en Sig til arsenalet mitt, føderal agent style

Setter stor pris på all mulig hjelp, og pris er ikke veldig viktig. Bare ikke springer.

 

EDIT: Veit at det er en med sølvfarge der, men jeg vil ha en svart:)

 

<a href="http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1468" target="_blank" rel="nofollow">http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1468</a> ? Kanskje ikke beste kvalitet, men er hvertfall en sort P228

 

Btw. Trodde P228 var utfaset til P229 jeg, vet hvertfall at Secret Service bruker P229

 

hop-upen ja, kanskje jeg skal slenge med en da, har til gode å være flink i å mekke på dette, men kjenner noen som kan bistå:)

Digger markingen på enforceren:)

 

toppen 80 dollar/400 kr...

Godt spørsmål, har ikke tenkt på det enda:S har fortsatt valget mellom g&p 8.4v eller 9.6 3300mh batterier iallefall.

 

Edit:

Denne hop-up'en du referer til?

 

Korrekt. King Arms hopupen er vel den beste M4 hopupen du får, nå har jo MadBull laget en snedig liten sak, men har ikke hørt noen jeg kjenner som har prøvd den enda.

 

Ja, jeg vet også det, men er en liten ncis fanboy :whistle: Dessuten så liker jeg sleden på p228 bedre, og fant heller ingen svart P229 in stock noen steder.

 

Tusen takk for hjelpa, kommer til å bestille i morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...