Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Lønner seg egentlig aldri å kjøpe kuler fra utlandet. Grunnen til det er at frakt baseres på vekt. Du må nesten vurdere selv om det "lønner seg" om du kjøper våpen og kuler samtidig. Hvis fraktprisene er 0-2kg=$, 2-3kg=$$, 3-5kg=$$$, og våpenet veier 2.1kg, så kan du kjøpe kuler for 0.9kg uten å få høyere fraktpris.

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2600kr inkludert frakt for 12 poser (60000 kuler) av disse 0,2g bio kulene, er det en grei pris? Jeg vurderer også om jeg skal kjøpe to poser med 0,25g kuler. De koster 250kr pr. pose (en pose inneholder 4000 kuler).

 

EDIT: KingArms: Er det wgcshop.com som er den beste butikken å bestille mange kuler fra? Av hva jeg kunne se så var det der de hadde billigst ground mail. For 90000 kuler var det ca 48 USD i frakt, men det stod ikke oppgitt noen fraktpris ved kjøp av flere kuler. Man måtte også velge å betale via "money wire". Hvordan fungerer egentlig money wire?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

2600 inkl. frakt syns jeg var en fin pris. Da har du nok for en veldig god stund, litt avhengig om du spiller MG eller ikke da :p Jeg bruker vel maks 500 skudd per spill sånn ca, så da holder det til en god del spill.

 

Vil tro at WGC, RW og UNC har sånn ca samme pris for groundmail, siden de alle er lokalisert i HK. Jeg ville sendt en mail til de for å høre litt om hva de forskjellige kan tilby. Ground mail kan jo også som sagt ta rundt 1 måned så om du trenger kulene pronto er det ikke lurt, men du sparer MYE på å ikke sende med et fly. Jeg vet at RW gir deg 4% avslag om du betaler med Money Wire. Store og/eller dyre ordrer krever som regel dette. Money wire er en litt mer komplisert måte å betale på, da du må fysisk ned i banken din og fikse dette. Det kan også ta noen dager fra du betaler til de registrerer det i HK.

 

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/popMsg.jsp?msgID=2 Litt info om betalingsmåter.

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/popMsg.jsp?msgID=3 Step by step til Money wire.

Lenke til kommentar

KingArms: Jeg trenger kulene litt raskt denne gangen så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe fra Norge nå. Jeg skal kontakte de forskjellige HK butikkene slik at jeg vet hvor jeg bør bestille fra når jeg begynner å gå tom for kuler. Takk for hjelpen :)

 

Svedge: Jeg bruker Nordea så det høres jo bra ut :)

Lenke til kommentar
Det er fort raskere å kjøpe fra utlandet. :p

 

Jeg tenkte jeg skulle velge surface mail (ground mail) for å spare penger når jeg skal kjøpe fra Hong Kong, og det stod det at det kunne ta fra 1-3 måneder før pakken kom frem.

De sender gass som surface mail... men våpen (eller noe annet) kommer til Norge i løpet av 48 timer . Etter på trenger Posten minst 4-5 dager for å nå deg her i Norge...

Lenke til kommentar
Det er fort raskere å kjøpe fra utlandet. :p

 

Jeg tenkte jeg skulle velge surface mail (ground mail) for å spare penger når jeg skal kjøpe fra Hong Kong, og det stod det at det kunne ta fra 1-3 måneder før pakken kom frem.

De sender gass som surface mail... men våpen (eller noe annet) kommer til Norge i løpet av 48 timer . Etter på trenger Posten minst 4-5 dager for å nå deg her i Norge...

 

Det er kuler jeg har tenkt å kjøpe. Jeg testet litt raskt på wgcshop, og der kunne jeg velge surface mail (tror det kostet 48 USD) for å sende 90000 kuler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...