Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen folkens :)

Har fått pakken min nå, veldig fornøyd hehe. DB sin M4 S-System var veldig bra, eneste minuset var foringen fra magasinene jeg har kjøpt (AGM sine M4 magasin) noen som vet hva jeg kan gjøre for å bedre dette? Uten om det så var det ikke så mye :p Det ene batteriet jeg kjøpte med passet ikke i handguarden, men jeg tenker på en liten løsning der.. Sniperen jeg bestilte var også helt topp. Rimlig god kvalitet, ennå ikke testet noen av dem i en match så vi får se ;)

Gleder meg til neste spill :D

Lenke til kommentar
Hvor kan man få tak i billige bio BB's? Jeg trenger ikke å kjøpe de billigste hvis disse er av veldig dårlig kvalitet.

Vet noen hva frakt for 5000 BB's (0,20g og 0,25g) vil koste fra evike.com ?

Excel og G&G sine bio kuler er nokså greie synes jeg. Fåes kjøpt i Norge, noe du burde gjøre uansett hvis du skal kjøpe kuler. Skal du bestille kuler fra utlandet bør du heller bestille en 100 000 kuler og sende via ground mail. Pengene du sparer på kulene taper du på frakta omtrent hvis du bestiller lite. Liten pose, ingenting eller kjempemasse er greia med kuler imo. De koster jo ikke all verden i Norge heller da. 150kr for 3000 Blaster kuler er jo ikke ille.

Lenke til kommentar
Hvor kan man få tak i billige bio BB's? Jeg trenger ikke å kjøpe de billigste hvis disse er av veldig dårlig kvalitet.

Vet noen hva frakt for 5000 BB's (0,20g og 0,25g) vil koste fra evike.com ?

Excel og G&G sine bio kuler er nokså greie synes jeg. Fåes kjøpt i Norge, noe du burde gjøre uansett hvis du skal kjøpe kuler. Skal du bestille kuler fra utlandet bør du heller bestille en 100 000 kuler og sende via ground mail. Pengene du sparer på kulene taper du på frakta omtrent hvis du bestiller lite. Liten pose, ingenting eller kjempemasse er greia med kuler imo. De koster jo ikke all verden i Norge heller da. 150kr for 3000 Blaster kuler er jo ikke ille.

Har du en link til en eller flere norske butikker som har de bio kulene? Vet du hvor lang tid det vil ta før Excel og G&G kulene brytes ned?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Har du en link til en eller flere norske butikker som har de bio kulene? Vet du hvor lang tid det vil ta før Excel og G&G kulene brytes ned?

Guntech har Excel hvertfall, og MilSim Shop har G&G kuler. G&G sine tror jeg bare MilSim Shop har, men Excel finnes litt andre steder også.

Disse kulene tar vel noen år å bryte ned, men de blir borte etterhvert i det minste. Det kommer jo litt an på hvor du bruker dem også selvsagt. Jeg synes G&G sine er finere enn Excel sine, men jeg tror Excel sine brytes ned litt raskere, mener å huske at de tålte litt mindre og ble til pulver litt lettere.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...