Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heilage!!!! du har hatt den i flere TIMER uten å skyte den :O?!?!?!

 

Jeg prøver å være litt forsiktig, med tanke på at jeg bor midt i Oslo og folk flest er noe redde for ting som ser ut som automatvåpen som kan blåse et krater i hodet deres. :p

 

Jeg tror jeg skal få satt opp noen blinker på en trygg måte i dag, så skal jeg få prøvd den.

Lenke til kommentar
hmmm, kanskje litt av begge deler :p? neida, kommer nok til å bruke silikonspray, men vil nok teste teflonspray også, softguns.no sjappa ligger i Oslo? kunne jo kjørt en tur nedover da :p

 

Ca. 20min sydøst for Oslo. Bare kjør E6en og ta av mot Langhus/Siggerud, kjør så mot Siggerud også finner du butikken i "sentrum"...

skulle liggi 20 min nord-vest :p hadde vert halvparten så langt da :/, men ja, blir nok en tur ned dit om jeg kjøper :) noen som har noe dårlig erfaring med sjappa?

Lenke til kommentar
hyggelig kar også. Verdt turen for å se på alt han har inne , vær forsiktig med å dra rett etter lønning :p er gjerne noen demovåpen osv. til redusert pris som plutselig frister voldsomt

haha, skal huske det xD

 

edit: må man bruke 100% silikonspray? eller funker det med en slik man kjøper på thorshov bilrekvisita? det står at den bruker på gummi lister og pakninger elns på biler for at det ikke skal fryse om vinteren, noen som vet om det funker?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Har ikke noe gass her, men er flere som mener at man bare kan fylle den med trykkluft.

 

Er dette veldig dumt ?

 

Hva er maks trykk å dette det under ?

 

Edit: Leste også at det går ann å bruke propan ?

 

Hold deg til det som er oppgitt som anbefalt gass. Er vel HFC134a eller Green. Alt annet KAN ha negativ effekt. Trykkluft brukes som oftest med en regulator for å kunne justere trykket selv. Er veldig usikker på hvor mange PSI et GBB mag tåler, så ville ikke anbefalt å prøve det. Propan gir omtrent samme trykk som green, og green gas er egentlig bare propan med litt silikon og er tilsatt en annen duft. Så ja, jeg ville ikke anbefalt å stå inni huset hvis du hadde ren propan på GBBen, og uansett så lukter det ganske bra da propan har en tilsatt lukt for å kunne kjenne lekasje. Du må også være enda flinkere til å smøre godt hvis du bruker propan.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...