haakl Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ja, høres logisk ut i og med at teflon sylinder i sniper er best, kanskje denne hadde vert noe? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Burde man ikke bruke teflon på bevegelige deler og silikon på pakninger? Jo ideelt sett. Silikon blir jo seigt og klissete etter hvert, derfor det er veldig lurt å rengjøre ofte, enn hvis du bruker teflon. Men silikon spray kan jo brukes over det hele. https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19374001/ er den jeg bruker. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ja, høres logisk ut i og med at teflon sylinder i sniper er best, kanskje denne hadde vert noe? Kan brukes, problemet med sånne store bokser er vel at det kanskje ikke er en tynn munning. På de mindre så følger det som regel med en tynn pipe så du kommer til andre steder uten å spraye ned hele pistolen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er et rør man kan feste på den store boksen der jo! Bruker det til sykkern min, funker greit den ja.. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 hmmm, kanskje litt av begge deler ? neida, kommer nok til å bruke silikonspray, men vil nok teste teflonspray også, softguns.no sjappa ligger i Oslo? kunne jo kjørt en tur nedover da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) The Ghost, hvor bestilte du fra? Prøv å sende dem en e-post. Redwolf ...... Har sendt dem inquer (eller hva det heter) på ordre'n min, men sålangt har jeg ikke fått noe svar .... Endret 9. november 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Heilage!!!! du har hatt den i flere TIMER uten å skyte den :O?!?!?! Jeg prøver å være litt forsiktig, med tanke på at jeg bor midt i Oslo og folk flest er noe redde for ting som ser ut som automatvåpen som kan blåse et krater i hodet deres. Jeg tror jeg skal få satt opp noen blinker på en trygg måte i dag, så skal jeg få prøvd den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er magasinene single eller double stack? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Er magasinene single eller double stack? RedWolf sier 25+1 i magazine capacity, så er vel double stack. De skriver faktisk både 25+1 og 26+1 Endret 10. november 2009 av KingArms Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 skal jeg ha noe silikon i magasinet o.O? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg spraya litt etter jeg stramma fjæra, men ikke no mer en det.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hmmm, kanskje litt av begge deler ? neida, kommer nok til å bruke silikonspray, men vil nok teste teflonspray også, softguns.no sjappa ligger i Oslo? kunne jo kjørt en tur nedover da Ca. 20min sydøst for Oslo. Bare kjør E6en og ta av mot Langhus/Siggerud, kjør så mot Siggerud også finner du butikken i "sentrum"... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hmmm, kanskje litt av begge deler ? neida, kommer nok til å bruke silikonspray, men vil nok teste teflonspray også, softguns.no sjappa ligger i Oslo? kunne jo kjørt en tur nedover da Ca. 20min sydøst for Oslo. Bare kjør E6en og ta av mot Langhus/Siggerud, kjør så mot Siggerud også finner du butikken i "sentrum"... skulle liggi 20 min nord-vest hadde vert halvparten så langt da :/, men ja, blir nok en tur ned dit om jeg kjøper noen som har noe dårlig erfaring med sjappa? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hyggelig kar også. Verdt turen for å se på alt han har inne , vær forsiktig med å dra rett etter lønning er gjerne noen demovåpen osv. til redusert pris som plutselig frister voldsomt Lenke til kommentar
haakl Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) hyggelig kar også. Verdt turen for å se på alt han har inne , vær forsiktig med å dra rett etter lønning er gjerne noen demovåpen osv. til redusert pris som plutselig frister voldsomt haha, skal huske det xD edit: må man bruke 100% silikonspray? eller funker det med en slik man kjøper på thorshov bilrekvisita? det står at den bruker på gummi lister og pakninger elns på biler for at det ikke skal fryse om vinteren, noen som vet om det funker? Endret 10. november 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
haakl Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 hehe, i dag kom det et par ting i posten briller, elbow+knee pads og hatt det som kanskje hadde mangla var vel en back-up pistol, men den kommer snart fikk ikke lagt ut bilde, fila var for stor skal ta nytt bilde asap Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ennå ikke fått noe sporingsnummer, men fått hentelapp Henter den imorgen Endret 11. november 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Har ikke noe gass her, men er flere som mener at man bare kan fylle den med trykkluft. Er dette veldig dumt ? Hva er maks trykk å dette det under ? Edit: Leste også at det går ann å bruke propan ? Endret 12. november 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Har ikke noe gass her, men er flere som mener at man bare kan fylle den med trykkluft. Er dette veldig dumt ? Hva er maks trykk å dette det under ? Edit: Leste også at det går ann å bruke propan ? Hold deg til det som er oppgitt som anbefalt gass. Er vel HFC134a eller Green. Alt annet KAN ha negativ effekt. Trykkluft brukes som oftest med en regulator for å kunne justere trykket selv. Er veldig usikker på hvor mange PSI et GBB mag tåler, så ville ikke anbefalt å prøve det. Propan gir omtrent samme trykk som green, og green gas er egentlig bare propan med litt silikon og er tilsatt en annen duft. Så ja, jeg ville ikke anbefalt å stå inni huset hvis du hadde ren propan på GBBen, og uansett så lukter det ganske bra da propan har en tilsatt lukt for å kunne kjenne lekasje. Du må også være enda flinkere til å smøre godt hvis du bruker propan. Endret 12. november 2009 av KingArms Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Takker for bra og utfyllene svar, siden jeg akkurat nå bor langt uti ingensteder kjøper jeg bare en propanboks her så jeg har noe fram til jeg får noen bedre gass i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå