Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vil tro det er langtifra umulig. Mange produsenter har slått seg på HK416, bare å titte rundt. Tror ikke det blir for dyrt heller. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Galexon: du kunne jo ta en titt på AGM sine? jeg selv har ingen erfaring med disse, men de er full metall, 350 eller 400 fps med crane stock du finner de på evike, og sikkert mange andre sider også Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 noen som vet om et hylster som passer til ruger super hawk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du må nok ha et mer tradisjonelt hylster da gitt. http://wingevapen.no/index.php?do=cat&...1&topcat=27 Dyre, men mest sannsynlig i knallgod kvalitet. Du kan prøve å lete litt rundt på airsoftsider etter noe billigere, men slike pistoler er noe uvanlige å ha i "felten". Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 vi har ingen fps grenser der jeg spiller så jeg tenkte å kjøpe det kraftigste jeg fant siden en kompis skøt meg i balla, etter jeg hadde treffi han :/ så... men det blir nok for dyrt med et hylster til 1000 lappen, da oppgraderer jeg heller snipern min til 210 sp og litt anna good shit Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Håper du finner ut av det da, Revoution-gearboxene skal jo være kraftigere enn det din er. Forøvrig, pakken min blir sendt. Skal være her på mandag. Noen som vet om det går an å få tak i en HK-416 maken lik den norske HK 416N ? I softgun of course Vil satse på norsk kit anno 2009. Du kan få helt lik bortsett fra bakre jernsikte, bare søk på hk 416 i hvilkensomhelst! softgunsjappe Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Noen som vet om det går an å få tak i en HK-416 maken lik den norske HK 416N ? I softgun of course Vil satse på norsk kit anno 2009. Så langt er det ikke mulig å få helt lik. Som Roskov nevnte så får du ikke tak i bakre flipup sikte, men er ikke så mange som har det på i felt uansett så det betyr jo lite. Det er heller ikke laget noen kopier av pistolgrepet og kolben som blir brukt. Finnes en kolbe som ligner, men ikke en perfekt 417 kopi. Samme type 16" løp er det bare SRC som har, ellers får du 16.5" men da med cutout for M203 som ikke er likt 416N. SRC og VFC er gull hvis du får tak i, men de er ikke billige. JG sine gamle med plast receivere har riktig front, men de nye JG med metall receivere har ikke riktig front :S AGM sin synes jeg blir litt for ugjennomført av de jeg har sett så langt, pluss at de har tidenes styggeste markings. Mitt beste tips er DBoys, har ikke fått sett på en enda, men den er en kopi av VFC og har fått gode kritikker til å være en kinaklone. @CP-ape: Hvilken klubb spiller du i? Minn meg på å aldri spille med dere. Når airsoft har blitt en hevne ting hvor det gjelder å ha det kraftigste våpenet for å skade motstanderne dine mest så kan veldig mye gå galt, veldig fort. Bare nevner det. Har ikke noe imot høyere FPS grenser, men da burde sikkerhetsavstander være satt. Er ikke alle som har NIJ level 3 godkjente briller Endret 6. november 2009 av KingArms Lenke til kommentar
haakl Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) @CP-ape: Hvilken klubb spiller du i? Minn meg på å aldri spille med dere. Når airsoft har blitt en hevne ting hvor det gjelder å ha det kraftigste våpenet for å skade motstanderne dine mest så kan veldig mye gå galt, veldig fort. Bare nevner det. Har ikke noe imot høyere FPS grenser, men da burde sikkerhetsavstander være satt. Er ikke alle som har NIJ level 3 godkjente briller vi er ingen seriøs klubb, vi er bare 5-7 gutter som møtes sammen og spiller på et hogstfelt i helgene. alle av oss, utenom en bruker soldat 2000 briller, husker hva de til han siste het. :/... ja, jeg ser hva du mener, tenkte meg ikke om edit: hva tror dere om en slik? eller noen som kan foreslå en CO2 pistol som IKKE skyter for hardt ? Endret 7. november 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Siden det blir så vanskelig å skaffe seg en autentisk norsk HK-softgun, så går jeg heller for plan B, som er russisk kit. Er det noen som vet hvilken AK-47 ASG sin AK-47 er basert på? Altså hvilket china-merke? Vet at ASG sin G36C er basert på JG. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvilken ville dere ha kjøpt av disse 3? eller ville ikke dere kjøpt noen av dem? http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1029 jg http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1850 cm-046 http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1851 cm-042 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 kjøp Cyma sin ak, veldig bra kvalitet, både utsenemessig og skytemessig. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Siden det blir så vanskelig å skaffe seg en autentisk norsk HK-softgun, så går jeg heller for plan B, som er russisk kit. Er det noen som vet hvilken AK-47 ASG sin AK-47 er basert på? Altså hvilket china-merke? Vet at ASG sin G36C er basert på JG. Hvil du ha billig AK, så gå for hvilkensomhelst av Kalash, eller de nyeste til Cyma. Ikke gå for AK-47 hvis du vil leke moderne russer, har ikke vært bruk på flere tiår. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvil du ha billig AK, så gå for hvilkensomhelst av Kalash, eller de nyeste til Cyma. Ikke gå for AK-47 hvis du vil leke moderne russer, har ikke vært bruk på flere tiår. Japp. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det AK 74M som er den nåværende service rifla. Dboys har en som heter RK-05. AKM blir heller ikke feil, om du foretrekker det designet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ståtiss! Hva har du i den helsvarte esken, og hvordan er førsteinntrykket av M9-en? Endret 9. november 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Den helsvarte esken har en G&P LED-lykt. M9en virker til å være utført i helmetall og med god byggkvalitet. Bra markings og veldig bra vekt. Løpet er derimot noe løst, noe jeg synes er litt rart. Mulig at dette er vanlig på Berettaer? (Dette er min første) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har selv en MEU fra SG, og den er det også en del slakk i, dessverre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 UPS er geniale ^^ Hvordan ser sendingsforløpet ut siden i går? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 UPS er geniale ^^ Hvordan ser sendingsforløpet ut siden i går? Singapore - Tyskland - Sverige - Norge på en natt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 De eier... Gjør ikke meg no at de er litt treige en gang i blant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå