Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi har ingen fps grenser der jeg spiller så jeg tenkte å kjøpe det kraftigste jeg fant siden en kompis skøt meg i balla, etter jeg hadde treffi han :/ så... :evil: men det blir nok for dyrt med et hylster til 1000 lappen, da oppgraderer jeg heller snipern min til 210 sp og litt anna good shit :D

Lenke til kommentar
Håper du finner ut av det da, Revoution-gearboxene skal jo være kraftigere enn det din er.

Forøvrig, pakken min blir sendt. Skal være her på mandag. :wee:

Noen som vet om det går an å få tak i en HK-416 maken lik den norske HK 416N ? I softgun of course :p Vil satse på norsk kit anno 2009.

Du kan få helt lik bortsett fra bakre jernsikte, bare søk på hk 416 i hvilkensomhelst! softgunsjappe :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går an å få tak i en HK-416 maken lik den norske HK 416N ? I softgun of course :p Vil satse på norsk kit anno 2009.

Så langt er det ikke mulig å få helt lik. Som Roskov nevnte så får du ikke tak i bakre flipup sikte, men er ikke så mange som har det på i felt uansett så det betyr jo lite. Det er heller ikke laget noen kopier av pistolgrepet og kolben som blir brukt. Finnes en kolbe som ligner, men ikke en perfekt 417 kopi. Samme type 16" løp er det bare SRC som har, ellers får du 16.5" men da med cutout for M203 som ikke er likt 416N.

SRC og VFC er gull hvis du får tak i, men de er ikke billige. JG sine gamle med plast receivere har riktig front, men de nye JG med metall receivere har ikke riktig front :S AGM sin synes jeg blir litt for ugjennomført av de jeg har sett så langt, pluss at de har tidenes styggeste markings. Mitt beste tips er DBoys, har ikke fått sett på en enda, men den er en kopi av VFC og har fått gode kritikker til å være en kinaklone.

@CP-ape: Hvilken klubb spiller du i? Minn meg på å aldri spille med dere. Når airsoft har blitt en hevne ting hvor det gjelder å ha det kraftigste våpenet for å skade motstanderne dine mest så kan veldig mye gå galt, veldig fort. Bare nevner det. Har ikke noe imot høyere FPS grenser, men da burde sikkerhetsavstander være satt. Er ikke alle som har NIJ level 3 godkjente briller

Endret av KingArms
Lenke til kommentar
@CP-ape: Hvilken klubb spiller du i? Minn meg på å aldri spille med dere. Når airsoft har blitt en hevne ting hvor det gjelder å ha det kraftigste våpenet for å skade motstanderne dine mest så kan veldig mye gå galt, veldig fort. Bare nevner det. Har ikke noe imot høyere FPS grenser, men da burde sikkerhetsavstander være satt. Er ikke alle som har NIJ level 3 godkjente briller

vi er ingen seriøs klubb, vi er bare 5-7 gutter som møtes sammen og spiller på et hogstfelt i helgene. alle av oss, utenom en bruker soldat 2000 briller, husker hva de til han siste het. :/... ja, jeg ser hva du mener, tenkte meg ikke om :blush:

edit: hva tror dere om en slik? eller noen som kan foreslå en CO2 pistol som IKKE skyter for hardt :p?

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Siden det blir så vanskelig å skaffe seg en autentisk norsk HK-softgun, så går jeg heller for plan B, som er russisk kit. Er det noen som vet hvilken AK-47 ASG sin AK-47 er basert på? Altså hvilket china-merke? Vet at ASG sin G36C er basert på JG.

Hvil du ha billig AK, så gå for hvilkensomhelst av Kalash, eller de nyeste til Cyma.

Ikke gå for AK-47 hvis du vil leke moderne russer, har ikke vært bruk på flere tiår.

Lenke til kommentar
Hvil du ha billig AK, så gå for hvilkensomhelst av Kalash, eller de nyeste til Cyma.

Ikke gå for AK-47 hvis du vil leke moderne russer, har ikke vært bruk på flere tiår.

Japp.

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det AK 74M som er den nåværende service rifla. Dboys har en som heter RK-05. AKM blir heller ikke feil, om du foretrekker det designet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...