Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Sikkert ikke dumt det. Bruker alltid det selv når jeg handler fra utlandet. Og ganske nylig fikk jeg refundert vannvittige 8 kroner (!) uten så mye som et hikke. Red.: Oi, wow. For andre gang har FedEx jobbet igjennom hele helgen for å få pakken min frem. Kanskje den kommer så tidlig som onsdag, istedenfor fredag/lørdag slik jeg hadde antatt. Endret 2. november 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har skjedd meg det og. Forrige gang jeg bestilte fra RedWolf bestilte jeg natt til fredag, og på mandag ettermiddag sto karen fra FedEx på døra med pakka mi. Jeg liker FedEx. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så du slapp tollen attpåtil? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg liker ikke FedEx. Da jeg ikke var hjemme gikk de og leverte hos naboen min. Kunne godt gitt meg beskjed om det syns jeg, og hvis naboene mine ikke hadde vært de mest pålitelige så hadde de vel fått skjokk hvis de hadde åpnet den og sett de 2 "våpnene" som lå nedi. De er også enda tregere enn UPS med å sende moms regninger, som ikke burde vært mulig egentlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så du slapp tollen attpåtil? Fikk regning på tollbeløpet en stund senere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Alle pakkene mine har ligget i tollen ca 3 dager. Skulle ønske de var litt kjappere. =/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pga. dårlig respons fra dere bestilte jeg like godt denne nå nettopp, for håpe jeg ikke kommer til å angre Noen som vet hvor jeg får tak i top gas til en grei penge ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pga. dårlig respons fra dere bestilte jeg like godt denne nå nettopp, for håpe jeg ikke kommer til å angre Noen som vet hvor jeg får tak i top gas til en grei penge ? Gass pleier jeg å kjøpe fra Sandefjord Paintball. Noen ganger forsvinner poster i mengden, men jeg vil gjerne høre om hvordan den HFCen er å bruke når du får den. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 noen som vet om disse oppgraderingene funker med UTG L96? oppgraderinger: 6.01 innerløp fra EdGI (evike.com) PDI hop-up chamber (dentrinity.com) Hop-up bucking [hard type] (dentrinity.com) liksom... funker PDI hop up med EdGI innerløp? plis svar fort :/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Står på siden til redwolf at bakken ble sendt 3 november, men jeg har ikke fått sporingsnummer ennå. Er det normalt at det tar så lang tid ? Er en express sending så regner med at det inkluderer et sporingsnummer ..... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har fått sporingsnummer, men de har enda ikke sendt den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Man får sporingsnummer idet Redwolf melder til leverinskompaniet om pakken. Men det kan ta et par dager før pakken faktisk blir levert til leveringskompaniet. Samme skjedde med meg sist. Pakken kom forøvrig på tirsdag. I pakken lå det blant annet et PDI 6,05-løp, Systema Revolution M160 gearbox,,magasin og oppgraderinger til Hi-Capa-en, og en GAMMA anti-personell-mine. :] Endret 5. november 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Heh. Nå er det snart en uke siden jeg bestilte, og den er enda ikke sendt. Det har aldri vært så tregt før. Uansett, sendte en mail i stad og lurte på om det var noe spesielt som holdt den tilbake, så jeg eventuelt kan finne en løsning. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da har jeg nettopp fått testet gearboxen veldig kjapt. Er skuffet over ytelsen. Får bare 470-480 fps. Skal teste mer i morgen når det er lyst ute. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da har jeg nettopp fått testet gearboxen veldig kjapt. Er skuffet over ytelsen. Får bare 470-480 fps. Skal teste mer i morgen når det er lyst ute. Husk at revolution gearbokser også krever at du har systema sitt hop-up kammer for å funke optimalt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå testet jeg med PDI 6,05-løp, og Systema hop-up-kammer. 240 fps fikk jeg nå. Og nei, jeg skrev ikke nettopp feil. 240 fot per sekund. Men så satte jeg i KingArms hop-up-kammer med Black Python V2 60,3-løp, og da var den oppe på 470+ igjen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 What the hell? Så sært? Noen ventil eller noe som feiler? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 KingArms hop-up-kammer har 2 tetningspakninger som Systema-kammeret ikke har. Men jeg finner det merkelig at den faller så mye uansett. Får sjekke med produsenten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Håper du finner ut av det da, Revoution-gearboxene skal jo være kraftigere enn det din er. Forøvrig, pakken min blir sendt. Skal være her på mandag. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Håper du finner ut av det da, Revoution-gearboxene skal jo være kraftigere enn det din er. Forøvrig, pakken min blir sendt. Skal være her på mandag. Noen som vet om det går an å få tak i en HK-416 maken lik den norske HK 416N ? I softgun of course Vil satse på norsk kit anno 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå