Cutthroat Bill Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Very fucking nice! Du MÅ komme med tilbakemelding på M9-en! M9 er tøft. Endret 30. oktober 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jepp, du må komme med review av M9en, har lyst på den selv også, men vet ikke om det er verdt det når jeg har 2 fra KSC fra før Enig med å handle stort. Pleier sjelden å være under 500$ når jeg bestiller også, sist da jeg bygde 727en kom det på 660$ og idag kom moms regninga Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Skal naturligvis lage en liten review av M9en, pluss at en del bilder av den da ferdige (!) M4 Talonen kommer på plass. Neste prosjekt blir vel en M4M203 Zombie Killer. EDIT: Noen som har vært borti at en ordre står lenge som "Pending"? RedWolf-siden timet ut etter at ordren hadde blitt autorisert av banken min, og ingenting ser ut til å skje, men pengene er reservert fra kontoen min. Endret 31. oktober 2009 av Heilage Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke egentlig, men det kan nesten høres ut som Redwolf vil sjekke betalingen før de pakker og sender. I dag hentet jeg en kjeledress på posten. Planen er å lage ghillie suit av den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Okei. Da skjer det sikkert på mandag, regner ikke med at det er så mange der i helga (selv om jeg har fått pakker sendt midt på natta på en fredag før). Har sendt dem en mail for sikkerhets skyld, så jeg håper at jeg hører noe. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De har sinnsykt mye problemer med betaling med kort via bank. Jeg ga opp etter 5 forsøk og 5 pending transaksjoner. Siden min ble også timet ut og etter 5 dager ble den cancelled og jeg fikk penga tilbake. Fikk fiksa PayPalen min som var nede :S av en eller annen grunn og da gikk alt fint med en gang. Syns det er mye styr å betale til en svensk konto, så kan jo skjønne at til HK blir det enda litt vanskeligere. Det står tilogmed på siden deres, at de har mye problemer med akkurat det. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Pakken min har status som "Shipped" noe som er bra, men med tanke på at den har vært det i en uke nå snart er litt verre.. Har bestilt på Gunner Airsoft sin side og når jeg fikk mailen om at pakken var shipped så skal det vanligvis følge med tracking nummer eller? Det fikk ikke jeg med skjønner dere.. Har sendt mail men uten hell.. Håper bare pakka kommer :S Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Om du har bestilt noe smått, slik som ett rødpunktsikte eller noe mindre, så kan det ha blitt sendt i en polstret konvolutt. I så fall får du antagelig ikke sporingsnummer. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tviler på det.. Pakka ligger på rundt 17 kilo, hehe.. Men hvis jeg ikke får sporing er det krise? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Send en mail og spør om trackingnummer. Nå vet jeg ikke hva slags firma de bruker, men alle jeg har vært borti (TNT, UPS, FedEx osv) bruker trackingnummer på sine sendinger. KingArms: Jeg har lest det selv. Når jeg har fått klarhet i hva som har skjedd med pengene mine går jeg over til PayPal og bruker det fra nå av istedet. Bedre forsikringsvilkår gjennom dem og. Endret 1. november 2009 av Heilage Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 noen som vet om disse oppgraderingene funker med UTG L96? oppgraderinger: 6.01 innerløp fra EdGI (evike.com) PDI hop-up chamber (dentrinity.com) Hop-up bucking [hard type] (dentrinity.com) liksom... funker PDI hop up med EdGI innerløp? plis svar fort :/ Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke egentlig, men det kan nesten høres ut som Redwolf vil sjekke betalingen før de pakker og sender. I dag hentet jeg en kjeledress på posten. Planen er å lage ghillie suit av den. Oo, har tenkt litt på det selv, hvilke materlialer skal du bruke? netting og naturlig vegetasjon? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har tenkt å sy fast strimler med strie, lik de du kan få på SandefjordPaitball.no. Men jeg kan ikke bruke de fargene de har der. Må finne noe lignende en annen plass, eventuelt lage (dvs.: kjøpe stoff og farge) selv. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hva tror dere om dette: Skal ikke ha noe voldsomt, det har jeg ikke råd til Kommer til å vedlikeholde de og vet det er litt mer vedlikehold fordi det er gass våpen ... Vet dere også hvor man kan få tak i billig gass ? Har også sett man får tak i 6mm og 8mm paintball kuler til softgun, vil disse pistolene bli for kraftige for de kulene sånn at de "splatter" inni selve pistol'en eller burdte det gå greit ? Noen som gidder å forklare litt nærmere hva hop-up gjør for noe ? Edit: Regner med at den KWC P226 sikkert ikke er noe serlig, men den koster bare 37$ så ..... Har jeg iværtfall noe å sammenligne med Endret 1. november 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hopupen stiller rotasjonen på kula, og derfor kulebanen. (hvordan kula skal gå) Har hørt om en del som har splatta wannabe paintball-airsoft kule inni gunnet. Men kommer jo liksom ann på om du har 200fps eller 400fps. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Disse ligger på ca. 300fps..... Hadde vært litt rått om man hadde sett akkurat hvor kula traff Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke så tøft får motstanderen som ikke er keen på paintball.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vel nå tenkte ikke jeg på "war games" da, heller i retning skyte på en form for blink ... Vet du får tak i papp skiver som kulene går igjennom så man ser hvor man traff, men blir ikke det samme Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det paintball-greiene er stort sett bare dritt. Ville ikke brukt de i noe annet enn en meget billig springer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk akkurat mail fra RedWolf angående ordren jeg snakket om tidligere. De måtte bare gjøre en manuell sjekk av ordren før de sendte den videre til prosessering. Alt er vel, men jeg tror jeg går for PayPal fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå