~ David ~ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei, et par spørsmål (om noen har tid): Hvordan spilles dette, tenker da på hvordan man avgjør om man har truffet noen og liknende? Har spilt litt paintball, der er det jo som regel ganske åpenbart om man er truffet eller ikke, men det blir jo ikke like synlig med softgun? Kjøpte et gevær og en pistol i helgen (ikke tenkt for spill, kun til blinkskyting på verandaen), men kan de brukes i spill eller er de for veike? Geværet Pistolen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pistolen er i kraftigste laget, men det er ingenting i veien for å spille med riflen din. I airsoft må man være ærlige, og ta treffene. Man kjenner som regel at man blir truffet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hmm.. overraskende, jeg trodde det skulle være kraftigere jeg Jeg prøvde å skyte et par kuler med geværet ut av verandadøren i går, den går vel kanskje 20 m i riktig retning før den skrur avgårde, er det nok til å spille med altså? Kan den modifiseres til å gå lenger før den mister retningen? (Til blinkskyting altså ) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Forsnakket meg litt. Du kan spille med pistolen din, men det ville vært lurt med en sikkerhetsavstand. Ifølge, for eksempel, Vipers så tror jeg våpenet ditt ville blitt godtatt, men du hadde nok måtte spille med sikkerhetsavstand på 10-15 meter. Og det er for kraftig til å bruke innendørs. Vipers har i tillegg relativt høye grenser for utganshastigheter. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 OK, takk Kan du si noe om hvor lenge en CO2-patron varer, antall skudd mener jeg? Tåler den å stå åpnet og ubrukt en stund, eller tømmer den seg da? I så fall, hvor lang tid tar dette? Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 This is David: Vil tror patronen lekker litt over tid, kommer vell litt ann på hvor god pakningen er. Jeg lurte litt på om denne passer til denne? eller om denne er et bedre alternativ? Lurte også på hvilke batteri som er å anbefale? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 This is David: Vil tror patronen lekker litt over tid, kommer vell litt ann på hvor god pakningen er. Jeg lurte litt på om denne passer til denne? eller om denne er et bedre alternativ? Lurte også på hvilke batteri som er å anbefale? Skulle vel passe ja. Men vær litt obs på at det ikke er så lett som det ser ut som regel å gjøre om slike ting på en AEG. Ja det tar faktisk en god porsjon tålmodighet og riktig verktøy. Du vil også trenge en PEQ boks skulle jeg tro, hvis batteriet på SIRen ligger i fronten. Siden den andre railen er mye smalere. Lengre løp krever også nytt innerløp for å bli bra, og kanskje ny sylinder avhengig av hva som sitter i. Er du usikker på noe så ikke gjør det, du bør være sikker på det du gjør når du først skrur fra hverandre en AEG på den måten imo. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe.. Okei, da kan jeg stryke ut barrel.. Har en sniper på lista mi også så er ikke så stort tap Tusen takk KA Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jaja, da får det briste eller bære. Systema Revolution M160 gearbox er bestilt sammen med PDI 6,05-løp, mm. Handlet også inn oppgraderinger til Hi-Capa-en. Avtrekker, hammer-sett og lettvekts-blowback-kammer, blant annet. Av og til lurer jeg på om det er verdt å bruke flerfoldige tusenlapper på leketøy... Bare tenk på alt det andre fine jeg kunne kjøpt, slik som, eh, vaskemaskin. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) This is David: Vil tror patronen lekker litt over tid, kommer vell litt ann på hvor god pakningen er. Det regnet jeg jo med Men hvor lenge kan en CO2-patron stå i pistolen før den er tom for gass, og hvor mange skudd man kan forvente å få ut av hver patron? Et annet spørsmål, noen som kan si hva dette er? Den fulgte med hylsteret til pistolen.. Endret 20. oktober 2009 av This is David Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det regnet jeg jo med Men hvor lenge kan en CO2-patron stå i pistolen før den er tom for gass, og hvor mange skudd man kan forvente å få ut av hver patron? Et annet spørsmål, noen som kan si hva dette er? Den fulgte med hylsteret til pistolen.. La den stå i og se Neida, men det er veldig få airsoftere som har CO2 pistoler av den grunn av at de er for kraftige i de aller fleste klubber. Kommer an på hvor mye du bruker den, temperatur osv. En kamerat har en CO2 pistol, og den bruker sikkert ikke en halv patron engang i løpet av ett spill. Nå er jo ikke disse så dyre heller da, så burde ikke være noe problem. Det hylsteret ditt, kan det "sikres" på toppen så ikke pistolen detter ut? Hvis så, er den mest sannsynlig justerbar og den remsen sitter fast med borrelås nedi en egen lomme. Bruk den dingsen til å stikke mellom borrelåsen så du kan enten trekke remsen lenger ut, eller dytte den lenger ned avhengig av pistol størrelse. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ahh, genialt! Stemmer det du sier om hylsteret.. Takk for info Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) lurer på å selge TM FN-p90 min! hvor mye kan jeg regne med å få for den? det er ikke slitasjemerker på den en gang også følger det med 3 magasiner og lårhylster + en fin lyddemper! kom på at jeg har 3 punkts reim til den også! Endret 20. oktober 2009 av langskalle Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Se hvor mye den koster ny, åsså trekker du fra 500. Så legger du den inn på airsoftguns.info Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) langskalle: Har den rødpunktssikte? Jeg har vært på jakt etter en brukt TM P90 med innebygd rødpunktssikte i noe som føles ut som en evighet! Endret 20. oktober 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvorfor ikke bestille? Jeg skal bestille meg en feeet sniper nå, dollaren er jo pisslav. Skal ambushe fettern min på hytta i ghillie suit Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Håpte jeg kunne finne en brukt en siden jeg gjerne skulle ha spart litt penger Hvis jeg ikke får tak i en snart så kjøper jeg mest sannsynlig en ny en. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hvor får man tak i de aller billigste kulene? Helst svarte eller bio-kuler. Vekt og kvalitet er uinteressant da de skal brukes i en Claymore-mine. DealExtreme selger flasker med 2000 stk for 42,-, fraktfritt. Eller; 10.000 kuler for ca 180,- Finnes det billigere? Endret 21. oktober 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det noen som bestilte noe herfra http://www.rddusa.com/ ?? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Da var en relativt heftig handleliste bestilt fra RedWolf, jeg nevner i fleng: - Socom Gear M9 - Hylster til M9 - Lyddemper - Rail Mount - Pantac LBE MOLLE-vest - 5x doble M16 magasinlommer - 10x midcap magasiner - Vertikalgrep - PEQ med laser - Lykt - Feste til lykt Og litt sånn. Når man først skal kjøpe fra Hong Kong kan man likesågodt kjøpe mye. Endret 30. oktober 2009 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå