Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da! Etter veldig mye svette, frustrasjon, banning, filing, sliping og muskelkraft så fikk jeg istand et prosjekt jeg har utsatt og utsatt og utsatt.

 

Custom Colt Model 727:

 

 

Eksternt, front til ende:

 

G&P 14.5 Outer Barrel / frontsikte

G&P M4 Handguard / deltaring

HurricanE M16A2 receivers

HurricanE Steel mag catch, selector, bolt catch, fake bolt, ejection cover, charging handle og trigger guard.

G&P Aimpoint replika

Classic Army carry handle mount

Guarder M4 pistol grip

G&P M4A1 stock / tube

 

Internt:

 

King Arms 7mm gearbox

King Arms gears

King Arms Tappet plate

King Arms Silver cord wiring til fronten

HurricanE Cylinder / head

HurricanE Piston / head

HurricanE Spring guide

HurricanE M100 Spring

HurricanE M4 nozzle

King Arms Motor

HurricanE Hop up

Guarder blank gummi

Deep Fire H hop

Madbull Black Python 363mm inner barrel

 

Ting som mangler:

SureFire lykt med mount i fronten

Paintjob og litt pussing

sykt nice :O!

Lenke til kommentar

har bestilt en UTG mk96/L96 fra evike.com, men er det noen som vet om .40g kuler kan skade våpenet pga. tyngden? veldig mange som sier at Matrix .40g kuler er sykt bra, tenkte jeg kanskje skulle prøve de :p

 

enig med NothinDoin når det gjelder nedslitinga :O way to go KingArms ;)

Lenke til kommentar

Takker :)

 

Når det gjelder kuler så skal den ikke ta noe skade av tunge kuler nei, men 0.40g er ganske så tungt da. Da burde den ligge på over 500 FPS for å få noe god utnyttelse av de. Til rundt 450 FPS +- så syns jeg .36 er bra nok. Er ikke mye om å gjøre, men nok til å ha forskjellig effekt. Litt som .20 og .25

 

Husk også at det er nesten en halv kilo per 1000 kuler du bestiller, så det blir fort dyr frakt om du bestiller mange, så lenge de ikke bruker ala Smartpost da.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte .25 kuler, men klarte å glemme de igjen på jobben. Heldigvis skal jeg møte Fredrik utenfor senteret så jeg rekker å løpe innom å hente de. Hørte en i UAF hadde tenkt å bruke noen tunge kuler for samme grunn som deg HP :p Fant forresten en skikkelig flashlight mount også nederst i rotekassen min som jeg ikke visste jeg hadde :p Funnet EOTECHen din?

 

Driver å pakker og lader opp alle batteriene mine nå.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

hei! ser litt på upgrades til UTG L96/MK96/type96..... noen som vet om disse duger:

 

http://www.airsoftpost.com/edgi-601mm-prec...le-p-31872.html

 

http://www.airsoftpost.com/power-upgrade-s...le-p-28035.html så at den første fjæra jeg linka til var til AEG :/

 

... vet at jeg må ha mye andre ting for at fjæra ikke bare ødelegger hele dritten... noen som vet hvilke ting? helst fra evike.com, men funker også fra andre sider... og helst ikke det dyreste med mindre det er helt nødvendig :p

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Bør som regel oppgradere det aller mest for å gjøre det skikkelig. Teflon cylinder set, springguide, hopup gummi, presisjonsløp, forsterket bolt, zero trigger. Zero trigger, cylinder og piston og springguide er det aller mest nødvendige for at ikke noe skal ryke når du skyter. Resten er bare greit å ha hvis du først skal oppgradere. Det er dyrt med sniper.

 

Eks. VSR-10 koster rundt 180$ Zero Trigger fra Laylax 150$ og Cylinder set rundt 200$ ;) Det er jo top of line oppgraderinger, men som regel så vil oppgraderinger koste ca dobbelt så mye ++ som selve våpnet gjorde i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...