haakl Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser at prisene på spring guns, BB's og holsters er mye cheap'ere på http://www.airsoftpost.com/index.php enn de er på Wasteland og alle de andre norske sidene. Er det noen her som vet hvor mye de tar i frakt til Norge? bestilte noe derfra på søndag, fikk melding i dag om at det var frakt og fortollingsgebyr på $100 -.- Lenke til kommentar
haakl Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da! Etter veldig mye svette, frustrasjon, banning, filing, sliping og muskelkraft så fikk jeg istand et prosjekt jeg har utsatt og utsatt og utsatt. Custom Colt Model 727: Eksternt, front til ende: G&P 14.5 Outer Barrel / frontsikte G&P M4 Handguard / deltaring HurricanE M16A2 receivers HurricanE Steel mag catch, selector, bolt catch, fake bolt, ejection cover, charging handle og trigger guard. G&P Aimpoint replika Classic Army carry handle mount Guarder M4 pistol grip G&P M4A1 stock / tube Internt: King Arms 7mm gearbox King Arms gears King Arms Tappet plate King Arms Silver cord wiring til fronten HurricanE Cylinder / head HurricanE Piston / head HurricanE Spring guide HurricanE M100 Spring HurricanE M4 nozzle King Arms Motor HurricanE Hop up Guarder blank gummi Deep Fire H hop Madbull Black Python 363mm inner barrel Ting som mangler: SureFire lykt med mount i fronten Paintjob og litt pussing sykt nice :O! Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ferdig produkt sålangt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Smuuth nedsliting på bodyen! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 har bestilt en UTG mk96/L96 fra evike.com, men er det noen som vet om .40g kuler kan skade våpenet pga. tyngden? veldig mange som sier at Matrix .40g kuler er sykt bra, tenkte jeg kanskje skulle prøve de enig med NothinDoin når det gjelder nedslitinga :O way to go KingArms Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Takker Når det gjelder kuler så skal den ikke ta noe skade av tunge kuler nei, men 0.40g er ganske så tungt da. Da burde den ligge på over 500 FPS for å få noe god utnyttelse av de. Til rundt 450 FPS +- så syns jeg .36 er bra nok. Er ikke mye om å gjøre, men nok til å ha forskjellig effekt. Litt som .20 og .25 Husk også at det er nesten en halv kilo per 1000 kuler du bestiller, så det blir fort dyr frakt om du bestiller mange, så lenge de ikke bruker ala Smartpost da. Endret 15. oktober 2009 av KingArms Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg var like ved å kjøpe .36g kuler hos Kikkan, bare for å gi maksimal smerte til svenskene på Lørdag. Tror det hadde funket helt greit med 350fps på de korte avstandene der. Dog var de så jævla dyre at jeg droppa det Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hva skjer på lørdag? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Sibo spill i Sverige. Spiller i en liten by, øst for Gøteborg Link her: http://softguns.info/viewtopic.php?t=3469 Endret 15. oktober 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 seriøst? faen det hørtes moro ut. Har en G36c jeg ikke har brukt på en stund :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er du over 18 og kunne tenke deg det, så kan jeg sikkert skaffe deg plass liksom. Men jeg drar ned på Fredag og overnatter med en del andre spillere. Men det er bare kos, en go gjeng Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte .25 kuler, men klarte å glemme de igjen på jobben. Heldigvis skal jeg møte Fredrik utenfor senteret så jeg rekker å løpe innom å hente de. Hørte en i UAF hadde tenkt å bruke noen tunge kuler for samme grunn som deg HP Fant forresten en skikkelig flashlight mount også nederst i rotekassen min som jeg ikke visste jeg hadde Funnet EOTECHen din? Driver å pakker og lader opp alle batteriene mine nå. Endret 15. oktober 2009 av KingArms Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Funnet den ja, gjemt bort i en veske i kjelleren Jeg har en mount med trykk pad hvis du vil låne den. Passer til G2en, som jeg seff glemte i DK. UAF er dem fra Uddevalla? Når drar dere i morra btw? Endret 15. oktober 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) lol Endret 15. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
haakl Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hmm..... jeg finner ingen 0,36 MATRIX kuler... og de 0,36 kulene fra straight er jo svindyre :/ men siden jeg skal kjøpe EdGI 6.01 inner barrel til UTG L96 så går jo kula mellom 20 og 50 fps fortere. såå..... 480+20-50=500-530 fps kanskje det funker? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) hei! ser litt på upgrades til UTG L96/MK96/type96..... noen som vet om disse duger: http://www.airsoftpost.com/edgi-601mm-prec...le-p-31872.html http://www.airsoftpost.com/power-upgrade-s...le-p-28035.html så at den første fjæra jeg linka til var til AEG :/ ... vet at jeg må ha mye andre ting for at fjæra ikke bare ødelegger hele dritten... noen som vet hvilke ting? helst fra evike.com, men funker også fra andre sider... og helst ikke det dyreste med mindre det er helt nødvendig Endret 17. oktober 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bør som regel oppgradere det aller mest for å gjøre det skikkelig. Teflon cylinder set, springguide, hopup gummi, presisjonsløp, forsterket bolt, zero trigger. Zero trigger, cylinder og piston og springguide er det aller mest nødvendige for at ikke noe skal ryke når du skyter. Resten er bare greit å ha hvis du først skal oppgradere. Det er dyrt med sniper. Eks. VSR-10 koster rundt 180$ Zero Trigger fra Laylax 150$ og Cylinder set rundt 200$ Det er jo top of line oppgraderinger, men som regel så vil oppgraderinger koste ca dobbelt så mye ++ som selve våpnet gjorde i utgangspunktet. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 da får jeg nok ta del for del hva burde jeg starte med? hva får jeg liksom mest for pengene for uten at noe ryker? det burde vel være hop up bucking og innerløp? men da må jeg jo spørre om hvilken type hop up bucking jeg burde ha? mange spørsmål :S Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 da får jeg nok ta del for del hva burde jeg starte med? hva får jeg liksom mest for pengene for uten at noe ryker? det burde vel være hop up bucking og innerløp? men da må jeg jo spørre om hvilken type hop up bucking jeg burde ha? mange spørsmål :S http://www.airsoftzone.dk/forum/viewtopic....=28&t=10737 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) fin link men jeg har ikke vsr-10 :/ jeg har en UTG mk96 :/ edit: siden det blir jævlig dyrt å oppgradere alt på en gang tenker jeg at jeg starter med EdGI innerløp, PDI hop-up chamber og hard type hop-up bucking Endret 19. oktober 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå