KingArms Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 gjør det noe å spille med AEG i regn? Ikke noe sånt stort problem i utgangspunktet. Har du f.eks mosfet system eller noe ala Systema PTW så er ikke vann så veldig kos å få på det da. Ellers så er jo stål en fin ting når det ruster, men er jo bare å tørke godt. Spilte ute i pøseregn forrige lørdag, og gjort det før også uten noen problemer med AEGene mine. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ok, skal ha en liten MILSIM på lørdag, men da blir det no av da, takk for svar Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 gjør det noe å spille med AEG i regn? Nei, bare tørk den godt etterpå så ting ikke ruster. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 gjør det noe å spille med AEG i regn? Jeg har en steyr aug a2 fra Asg den fønka fint i lett regn. Men jeg ville ikke ha anbefalt alle slags AEG-er i regn. Den elektriske Blowback pistolen min er ødelagt pga regn Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 men ska eg prøva igjen ellar ska eg venta ? Så lenge det ikke er betalt, så har ikke orderen noen betydning. Du kan legge inn en ny, og se om du får opp paypal da. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mye koster leie og spill? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mye koster leie og spill? Varierer litt fra klubb til klubb tror jeg. Spill koster som regel ikke noe å delta på så lenge det ikke er noe stort noe. I klubben vår er vel leien 100 eller 200kr tror jeg for en AEG, briller og nok kuler for en dag. Ellers er det det jo alltids mulig å få låne av noen i klubben hvis du blir kjent med de f.eks eller spør på forumet. De aller fleste har mer enn ett våpen Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet om en god side å kjøpe fra? Jeg vil helst ha en ganske så kraftig sniper softgun som kan skyte en god distanse, pengene skranter det ikke på for tiden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet om en god side å kjøpe fra? Jeg vil helst ha en ganske så kraftig sniper softgun som kan skyte en god distanse, pengene skranter det ikke på for tiden. Du har jo flere valg, du kan oppgradere selv eller kjøpe ferdig oppgradert. Hvis du virkelig vil bruke penger kan RedWolfs Custom Snipers være et kjekt valg, de er helt råe. Det går også an å kjøpe en vanlig sniper og kjøpe med oppgradering hvis du ikke vil gjøre det selv, eller kjøpe grunnrifle og deler til oppgradering om du vil gjøre det selv. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Idag var eg innom biltema og såg på nokre ladarar. Dei hadde ein del forskjellige, så det var vanskelig å bestemme seg. Kva slags ladar anbefalast for meg? G&G "AK Stick" 9,6v 2200mah. Biltema ladarar Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Idag var eg innom biltema og såg på nokre ladarar. Dei hadde ein del forskjellige, så det var vanskelig å bestemme seg. Kva slags ladar anbefalast for meg? G&G "AK Stick" 9,6v 2200mah. Biltema ladarar Jeg har denne og er meget fornøyd med den Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 lurer på om det var den som ikkje hadde adapter..? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Du må nok ha en slik i tillegg: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=95177 EDIT: Står visst i "Øvrige egenskaper" at det følger med Endret 23. august 2009 av genstian Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, men ein slik adapter som batteriet tar følger ikkje med. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Når man sier Gun Hit i et spill hva betyr det ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sier ikke det seg selv? Treff på våpnet... Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sier ikke det seg selv? Treff på våpnet... joa... men hva skal men gjøre ? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sier ikke det seg selv? Treff på våpnet... joa... men hva skal men gjøre ? har det falt deg inn å spørre dem du spiller med? som oftest spilles det med at treff i våpen ikke teller. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Og om det teller, så skifter du til sidearm eller melder deg ut hvis du ikke har et sekundærvåpen. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 takker, skal snart ut i spill 1 time til nå så stikker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå