Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

1000 bbs er jo faktisk en del da. Jeg har samme type batteri dog cranestock versjonen som er splittet på midten men samme produsent, volt og ampere. Men mitt batteri har ikke gått tomt under et spill eller gått ned noe særlig, og bruker kanskje en 700-1000 kuler i løpet av et spill, som tilsvarer da 10-15 magasiner som jeg er rimelig fornøyd med at den klarer. Det varer jo da ca 4-5 timer, litt avhengig av spillene selvsagt. Så ditt batteri burde jo klare det samme, men litt avhengig av hvor mye full auto du bruker, skyter du i ett sett i løpet av de 15-20 minuttene uten noen pauser annet enn reload? Gå opp på amperen nesten gang du kjøper batteri f.eks. hjelper jo det, eller prøve en annen produsent. Jeg er fornøyd med mine Intellect, men Sanyo er vel noe av beste du får av batterier.

Lenke til kommentar
Den var jævla stili! :D

 

Jeg går ut fra at den stokken du har nå er syntetisk? Og at du vil ha ekte tre?

 

Stemmer det, skal bytte litt mellom dem tror jeg. Stocken som er på nå er kul nok den, og kjennes veldig digg ut.

 

Er originalt en G&G M14 Veteran som jeg kjøpte brukt fra Sverige for en billig penge (takk for svensk kronekurs) og har nå overhalt den litt inni. Skal ligge rett under 450 FPS, og har en spredning på ca 5cm på maks hold, har ikke målt eksakt hvor langt det er, men det er hvertfall langt! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...