Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja...da var veldig mye penger brukt på veldig kort tid :p

 

Vest og utstyr

1x Eagle Industries RLCS RRS-V 1st Gen

1x Eagle Industries RLCS RRS-V Rear plate carrier kit

1x Pantac Rear plate carrier RG

1x Eagle Industries RLCS Leg drop M92 holster

1x Eagle Industries RLCS Medic pouch

2x Eagle Industries RLCS Frag pouches

2x Eagle Industries RLCS 9mm Pistol mag pouches

1x Eagle Industries RLCS Triple shingle mag pouch

1x Allied Industries RLCS Admin pouch /m Light pouch

1x Pantac M14 double mag pouch

1x Pantac Magazine drop pouch

 

Totalt 650$ + moms

 

AEG stuff

1x SOCOM Gear, Daniel Defense M4 Limited edition

1x MadBull Black python 363mm, 6.03mm Tight bore barrel

1x King Arms Troy CQB/SPC Silencer

1x King Arms M14 Scope mount

1x G&P Grease set

2x Guarder hopup gummi

1x Systema M130 fjær

1x Cavalvy OD Tac Headset, Kenwood

 

Totalt ca 600$ + moms

 

Skal bli morro å få det, samt lønninga i slutten av måneden, for nå er det ikke mye igjen på kontoen :p

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har sett på en FAMAS Tactical Version, fjær drevet på softgunweb.no for 650kr.

Den kommer med

- reim

- lyddemper

- lommelykt

- rødpunktsikte

- rail

- kuler

- rensestav

- hurtiglader for magasin

 

Utstyrt med full-metall løp

 

Utgangshastigheten er på 90m/sek og magasinet tar 45kuler.. Er dette noe? Jeg er HELT nybegynner når det kommer til softgun. De andre jeg kommer til å spille med bruker fjær, å derfor går jeg for fjær å.

 

Mvh BullStrike

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har sett på en FAMAS Tactical Version, fjær drevet på softgunweb.no for 650kr.

Den kommer med

- reim

- lyddemper

- lommelykt

- rødpunktsikte

- rail

- kuler

- rensestav

- hurtiglader for magasin

 

Utstyrt med full-metall løp

 

Utgangshastigheten er på 90m/sek og magasinet tar 45kuler.. Er dette noe? Jeg er HELT nybegynner når det kommer til softgun. De andre jeg kommer til å spille med bruker fjær, å derfor går jeg for fjær å.

 

Mvh BullStrike

 

Først og fremst bør du bli 18, med mindre du er tilknyttet en klubb og har disp...

Lenke til kommentar
Skal spille med klubb.

 

Noen som kan anbefale den, eller har noen komentarer om den? :)

 

Skal man absolutt ha en fjærdrevet softgun, så kjøp en hagle imho. Pistoler har for små deler til å holde noe særlig, rifler funker jo, men hvor kjedelig er det ikke å ta ladegrep for hvert skudd? En hagle gjør det liksom mye mer naturlig, og man får jo hagler med 3 skudds bursts. De skyter også nokså langt og rett, hvertfall denne. La vær å kjøpe fra softgunweb også btw. For min del håper jeg de går konkurs. Kjøp heller fra: Guntech, Sandefjordpaintball, Wasteland, Game-on eller Softguns.no om du skal ha noe.

 

Marui sine M3 Super 90 er noe av det råeste du får av fjærdrevne hagler, men de koster litt da. Ekstra patroner koster jo heller ikke så mye om man mister noen osv.

Lenke til kommentar
Skal spille med klubb.

 

Noen som kan anbefale den, eller har noen komentarer om den? :)

 

Skal man absolutt ha en fjærdrevet softgun, så kjøp en hagle imho. Pistoler har for små deler til å holde noe særlig, rifler funker jo, men hvor kjedelig er det ikke å ta ladegrep for hvert skudd? En hagle gjør det liksom mye mer naturlig, og man får jo hagler med 3 skudds bursts. De skyter også nokså langt og rett, hvertfall denne. La vær å kjøpe fra softgunweb også btw. For min del håper jeg de går konkurs. Kjøp heller fra: Guntech, Sandefjordpaintball, Wasteland, Game-on eller Softguns.no om du skal ha noe.

 

Marui sine M3 Super 90 er noe av det råeste du får av fjærdrevne hagler, men de koster litt da. Ekstra patroner koster jo heller ikke så mye om man mister noen osv.

 

Hehe, jeg får brekninger av å tenke på å spille utelukkende kun med fjærvåpen :p Må være kjedelig å ikke kunne fyre av en skur med kuler mot fienden ^^

Lenke til kommentar
Hehe, jeg får brekninger av å tenke på å spille utelukkende kun med fjærvåpen :p Må være kjedelig å ikke kunne fyre av en skur med kuler mot fienden ^^

 

Tro meg, pumpehagle som f.eks Tokyo Marui M3 shorty er utrolig morsomt å spille med, blir et helt annet adrenalinkick når du må tilbake i dekning og pumpe mellom hvert skudd :wee:

Lenke til kommentar

Hei, meg og en kompis og kanskje noen flere har tenkt til å kjøpe softguns fra www.gunnerairsoft.com, og vi trenger litt hjelp fra dere. Det vi har tenkt å kjøpe (foreløpig) er:

 

Meg:

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=953

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=116

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=771 (vil dette passe)

 

Henholdsvis softgun, ekstra magasin og ekstra batteri. Vil dette batteriet passe i softgunen og laderen som følger med til den? Kom gjerne med batterialternativer, for det var vanskelig å finne et som passet.

 

Han:

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...id=309{2}5{1}31

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=106

 

Vi fant ikke noe godt batteri som vi trodde kunne passe hans heller, vet noen om noen gode? Som kan lades med den standard laderen som følger med? Også vil vi kjøpe i alle fall 10000 kuler.

 

Dette kommer totalt på 244 USD. Med frakt blir det 362 USD. Hvor mye ekstra kostnader blir det å få det inn i norge? Blir det + en 25 % moms på alt dette?

 

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Har en CA Sportline M16A4 Carbine som jeg nylig oppgraderte med lyddemper, rødpunktsikte, RIS rails til det originale frontgrepet, vertikalgrep og nytt pistolgrep.

 

Geværets løp har 14mm gjenger, noe CA lyddemperen også har, men virker ikke som den passer uansett, rart nok.

 

PROBLEMET er, at geværet ikke funker. Selv om batteriene er fulladet, og virker på andre gevær, kommer det bare en "KLAKK-lyd" eller ingen lyd når jeg prøver å skyte. Geværet skyter en skjelden gang, dog noe saktere enn vanlig, så tror det bare er en elektrisk feil, og ikke noe i f. eks gearboxen eller lignende.

 

Geværet er bare brukt i 4-5 spill.

 

Any suggestions? :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en hagle, men burde jeg gå for denne på Wasteland: Her er en riktig gøy sak som skyter 3 skudd om gangen fra dens hele 3 løp.

 

Det følger med 4 hylser som hvert tar 30 skudd. Siden det skyter tre og tre holder det til totalt 10 skudd. Det følger også med speedloader, 500 kuler (anbefales ikke å bruke) og magasinholder som festes på kolben.

 

Produsert i ABS plast. Vekten er 2,1kg og det er 104cm langt.

 

Utgangshastigheten er 80 meter i sekundet. 799kr

 

Eller (fra Edsport): 3-skudd Pumpehagle med følgende utstyr:

 

- 1 avfyring gir 3 skudd samtidig

- 1 stk. Realistisk haglepatron med plass til 30 skudd

- Pistol grep og pumpe grep i med gummiert belegg

- Reim inkludert

- Hurtiglader for magasin, inkludert

 

Utgangshastighet: 320 FPS - 98 m/s ( med 0,12 gr.)

 

Effektiv rekkevidde: 50 m. (med 0,20 gr.)

 

Energi: 0,6 Joule

 

Magasin kapasitet: 30 skudd

 

Vekt: 1695 gr.

 

Lengde: 895 mm.

 

Fabrikk innstilt Spin-Up system

 

For 789kr.

Hvilke er best/kraftigst?

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar
Har en CA Sportline M16A4 Carbine som jeg nylig oppgraderte med lyddemper, rødpunktsikte, RIS rails til det originale frontgrepet, vertikalgrep og nytt pistolgrep.

 

Geværets løp har 14mm gjenger, noe CA lyddemperen også har, men virker ikke som den passer uansett, rart nok.

 

PROBLEMET er, at geværet ikke funker. Selv om batteriene er fulladet, og virker på andre gevær, kommer det bare en "KLAKK-lyd" eller ingen lyd når jeg prøver å skyte. Geværet skyter en skjelden gang, dog noe saktere enn vanlig, så tror det bare er en elektrisk feil, og ikke noe i f. eks gearboxen eller lignende.

 

Geværet er bare brukt i 4-5 spill.

 

Any suggestions? :)

 

Nytt pistolgrep? Der er feilen.

A: Du kan ha satt motoren feil vei nedi grepet.

B (Noe som er mest sannsynlig): Du har ikke justert motorhøyden riktig med det nye grepet. Er en skrue på undersiden av grepet som du kan skru på for å enten senke eller høyne motoren inne i grepet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...