Hotel Papa Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) NVG: Night Vision Googles RS: Real Steel eller Real Sword Endret 29. juni 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hei hå! Jeg leter etter en liten softgun sak. En Colt som ble solgt i en lokalbutikk tidligere. Den var liten og billig, rundt 100,-. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn på nettet, evt. andre steder i Tromsø? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hei hå! Jeg leter etter en liten softgun sak. En Colt som ble solgt i en lokalbutikk tidligere. Den var liten og billig, rundt 100,-. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn på nettet, evt. andre steder i Tromsø? 100kr?!? Ikke for å være frekk eller noe, men her diskuteres mest softguns, ikke leketøy fra McDonalds. Beste tipset jeg kan ha er Nille eller et slags marked. Selv springerpistoler koster gjerne mer enn 100kr i Norge fra forhandlere. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Er nok denne du mener. Bare fjas. Du får mer moro med noe slikt eller slikt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 NVG: Night Vision GooglesRS: Real Steel eller Real Sword Ok Lenke til kommentar
Joneyyy Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Leter etter norsk forhandler som selger ett "grip"(front grep) for rail, flott om noen vet om andre steder enn softgunweb.no som selger front grep. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Leter etter norsk forhandler som selger ett "grip"(front grep) for rail, flott om noen vet om andre steder enn softgunweb.no som selger front grep. sjekk; www.guntech.no www.game-on.no www.wasteland.no www.sandefjordpaintball.no Hop-upen på min gamle Cybergun Colt M16A4 er defekt, hvordan fikses det? Eller, hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Leter etter norsk forhandler som selger ett "grip"(front grep) for rail, flott om noen vet om andre steder enn softgunweb.no som selger front grep. sjekk; www.guntech.no www.game-on.no www.wasteland.no www.sandefjordpaintball.no Hop-upen på min gamle Cybergun Colt M16A4 er defekt, hvordan fikses det? Eller, hvor kan jeg kjøpe det? King Arms hopup chamber Big Out H-hop Prometheus lilla hopup gummi Beste kombinasjon du kan få imo. Btw. du sa gammel. Skjekk før du bestiller om du ikke har en slik todelt hopup. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Klubber i Rogaland som godtar folk under 16 og over 13... fins det Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Klubber i Rogaland som godtar folk under 16 og over 13... fins det Google it, gjorde jeg, og fant iallefall ut at Rogaland Airsoftklubb (RAS) opererer med 18 år aldersgrense, men du kan jo høre med klubblederen om at veit om andre klubber i området med annen aldersgrense. klubbleder[a]rogalandairsoft.com Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk, men alt var out of stock. Er det å få kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk, men alt var out of stock. Er det å få kjøpt i Norge? Nope, slike ting kan nok kun skaffes i HK, eller noen steder i Danmark kanskje. Pleier ofte å være utsolgt desverre, så man bør alltid kjøpe noen når man først skal handle så man har hvis man trenger. Prøv WGC, eller UNcompany. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) eg skrudde opp magasinet for å se ke rasle lyden var... nå for jeg den ikke sammen igjen :cry: Endret 2. juli 2009 av Lonlywolf145 Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte denne http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=26680 Nå trenger jeg rødpunktsikte. Kan noen hjelpe meg? av det som finnes i Norge... dette http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...601aa8b21eab09b dette https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/159071/ eller dette https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20022296/ ???? fra HK http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...NB36_cat_Reddot Scopes http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=26740 eller http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...ail?prodID=8818 Endret 3. juli 2009 av David_Traum Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Klubber i Rogaland som godtar folk under 16 og over 13... fins det Google it, gjorde jeg, og fant iallefall ut at Rogaland Airsoftklubb (RAS) opererer med 18 år aldersgrense, men du kan jo høre med klubblederen om at veit om andre klubber i området med annen aldersgrense. klubbleder[a]rogalandairsoft.com Tviler desverre på at han kommer til å finne noen klubber. Slik jeg har forstått det, har alle klubber som er knyttet til NASF 18 års aldersgrense, uten unntak. Mens du Lonlywolf145 venter på å bli 18, bør du ligge lavt i forhold til airsoft-spill som ikke er organisert av en klubb. Publikum rundt kan misoppfatte, og du kan få problemer dersom politiet må rykke ut. Dessuten har du som mindreårig, ikke lov til å bruke airsoft-våpen uten strengt tilsyn av person over 18 år, og vil trolig få konsekvenser på grunn av dette også, i tillegg til den falske utrykningen. Mener ikke å gni det inn hvor begrensede muligheter du har i forhold til airsoft i din alder, men ville bare gi deg et tips Ikke gøy å havne i en slik situasjon Endret 3. juli 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Klubber i Rogaland som godtar folk under 16 og over 13... fins det Google it, gjorde jeg, og fant iallefall ut at Rogaland Airsoftklubb (RAS) opererer med 18 år aldersgrense, men du kan jo høre med klubblederen om at veit om andre klubber i området med annen aldersgrense. klubbleder[a]rogalandairsoft.com Tviler desverre på at han kommer til å finne noen klubber. Slik jeg har forstått det, har alle klubber som er knyttet til NASF 18 års aldersgrense, uten unntak. Mens du Lonlywolf145 venter på å bli 18, bør du ligge lavt i forhold til airsoft-spill som ikke er organisert av en klubb. Publikum rundt kan misoppfatte, og du kan få problemer dersom politiet må rykke ut. Dessuten har du som mindreårig, ikke lov til å bruke airsoft-våpen uten strengt tilsyn av person over 18 år, og vil trolig få konsekvenser på grunn av dette også, i tillegg til den falske utrykningen. Mener ikke å gni det inn hvor begrensede muligheter du har i forhold til airsoft i din alder, men ville bare gi deg et tips Ikke gøy å havne i en slik situasjon Mener du der politiet rykker ut med ekte våpen, og sikter på alle og ber dem om å hive våpnene i bakken og ta hendene over hodet ??? Men klubber som ikke er knytet til NAFS. Kan ikke jeg være med å spille der ? Endret 3. juli 2009 av Lonlywolf145 Lenke til kommentar
Joneyyy Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Manger klubber lar folk som er 16/17 få være med om de har fått tilatelse av foreldrene og at de har en verge(en som er over 18 år som du skal holde deg til under hele kampen, er vergen ute av spill er du ute, tror de er visa versa om den under 16/17 blir skutt.) Men dette er forskjellig fra klubb til klubb, så om du har funnet et klubb i nærheten så spør om de går med på det. Eneste problemet er å finne en over 18 som gidder å drasse med seg en "noob". Og ja, det har hendt at politiet har kommet væpnet, skjedde med ett parr venner av meg, de beina som søren da de hørte flere sirener komme nærmere. En av dem glemte en sekk som politiet tok med seg, han mista ett batteri og rundt 5000 bb's *Vet selvfølgelig ikke om de var væpned, men når man hører flere sirener kommer de vel ikke bare for å småsnakke. Endret 3. juli 2009 av Joneyyy Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tviler desverre på at han kommer til å finne noen klubber. Slik jeg har forstått det, har alle klubber som er knyttet til NASF 18 års aldersgrense, uten unntak. Ikke alle. Vår klubb er knyttet til NASF og jeg er under 18 og med 16 er grensa, så lenge du har verge som er over 18, som må drasse med deg. Blir verget truffet i kamp, må du også følge med verget ut, og blir du truffet må verget ditt eskortere deg av banen til "safezone". Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Tviler desverre på at han kommer til å finne noen klubber. Slik jeg har forstått det, har alle klubber som er knyttet til NASF 18 års aldersgrense, uten unntak. Ikke alle. Vår klubb er knyttet til NASF og jeg er under 18 og med 16 er grensa, så lenge du har verge som er over 18, som må drasse med deg. Blir verget truffet i kamp, må du også følge med verget ut, og blir du truffet må verget ditt eskortere deg av banen til "safezone". De aller fleste klubber NASF eller ikke spiller med 16år + verge eller 18år alene. I en NASF klubb kan du dog søke eierett til din softgun etter noen måneders aktivt medlemsskap om du er under 16. Å finne en verge er som regel ikke noe problem, i klubben min har vi hatt sikkert 30% på spill under 18år uten at noen har sliti med å finne verge. Verge reglen varier litt fra spill til spill og klubb til klubb. Er en klubb i Kristiansand som heter BlackShadow som har en junior klubb som heter GreyShadow, da kan alle fra 10+ være med om jeg husker riktig. Men jeg ville aldri i verden vært i samme område som en 10åring. Triggerhappy folk uten triggerkontroll er en uting. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Ville nok gitt 10åringen et semi/bolt våpen, full-auto og trigger happy er dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå