Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket meg i denne, noen som vet noe om den?

 

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=22635

 

Havner vel på 500 US$ til slutt, med batteri og lader. Samt kuler. (Moms er ikke regnet med...)

 

Jeg har samme våpenet, bare med helkolbe. Den som heter SPC. Det er et digg våpen! Alt er metall og den føles helt sykt når du har den i hånda! Kommer i fin innpakning. Den skyter svært presist. Da tenker jeg på at den har svært samlet serie. Den skyter like hardt som den er oppgitt til. Ikke mindre i hvertfall. Kanskje ørlite over. Kan absolutt anbefalle. Det eneste er at du må ha batteriet i den "laser" boksen, men dette er du sikkert klar over.

 

Det hørtes bra ut. Ja, jeg er fullt klar over at batteriet sitter på toppen i den kassen. Men med "laser", mener du at det bare er til pynt? Eller er det faktisk en liten laser der som lyser?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da skal man vel per def. også betale toll på lommer og alt det som hører til en vest?

 

Jeg har aldri hørt om noen som har måtte betale toll på vest og utstyr til vesten. Eneste gangen jeg har betalt toll, var da jeg kjøpte klær fra flecktarn.co.uk...

 

Per definasjon, ja.

 

I virkeligheten betaler man bare toll på det man gidder å rapportere selv/det man er uheldig nok til å få sjekka av tollerne ved ankomst.

Lenke til kommentar

 

Det hørtes bra ut. Ja, jeg er fullt klar over at batteriet sitter på toppen i den kassen. Men med "laser", mener du at det bare er til pynt? Eller er det faktisk en liten laser der som lyser?

 

:)

 

Den er bare til pynt ja. Fordelen er at du får plass til et stort batteri. Plasten på gæveret er av veldig god plast. Nå er det vel bare kolben som er av plast på den du sikter til!

 

Du er generelt ikke noe glad i CA du, Evenrud? Jeg kan glatt anbefalle CA sine våpen. Dog, har ikke prøvd sportsline serien, så den skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Det hørtes bra ut. Ja, jeg er fullt klar over at batteriet sitter på toppen i den kassen. Men med "laser", mener du at det bare er til pynt? Eller er det faktisk en liten laser der som lyser?

 

:)

 

Sjelden det er laser i den boksen ja når den følger med våpen, da den brukes til batteriet. Har du cranestock med batteriet i kolben og velger å kjøpe en sånn boks for looks så finner du de med laser. Men i virkeligheten er det en IR-laser som skal sitte i den for å markere targets, og har du ikke NVG så kan du egentlig bare droppe å kjøpe en RS.

Lenke til kommentar
noen som har kunskap med CA 90 Sportline. det blir den eller AUG ( på samme siden )

 

Har ikke sett P90'ien i aksjon, men har sett AUGen.. Greie våpen til den prisen, gjør jobben.

Var veldig skeptisk til Sportline i starten, men ble overrasket av prestasjonene deres.. Sånn bortsett fra all plastiken så ser jeg virkelig ikke forskjellen i Sportline og de vanlige fra CA som er dobbelt så dyre.

 

 

er det en mulighet for å skifte Plast delene til stål deler... etter vært ? ( jeg vil ikke kjøpe stål våpen fra Kina ( Japan ) vet ikke hvorfor men vill ikke ta risken

 

Skal være fult mulig, men enkeltdeler i metall er dyrt tror jeg.

 

tenkte på å kjøpe AUG-en også skifte ut hele utsene med metal utsene

Endret av Lonlywolf145
Lenke til kommentar
jeg bestilte King Arms SIG 556 HOLO http://www.wgcshop.com/pcart/enlargeimage....=ka_ag_24_l.jpg , men de har ikke batteri til den ... triste greier ... Om denne passer http://www.softgunweb.no/ til HOLOen?

 

Alle typer Mini batterier skal passe i den, eventuelt kjøpe 7.2V LiPo batteri. Vil anbefale 9.6V vanlig batteri, KA girboksene tåler forsåvidt 10.8V LiPo også og det var sinnsykt, men vet ikke hvor mange ganger jeg risker å kjøre med det.

Lenke til kommentar
jeg bestilte King Arms SIG 556 HOLO http://www.wgcshop.com/pcart/enlargeimage....=ka_ag_24_l.jpg , men de har ikke batteri til den ... triste greier ... Om denne passer http://www.softgunweb.no/ til HOLOen?

 

Alle typer Mini batterier skal passe i den, eventuelt kjøpe 7.2V LiPo batteri. Vil anbefale 9.6V vanlig batteri, KA girboksene tåler forsåvidt 10.8V LiPo også og det var sinnsykt, men vet ikke hvor mange ganger jeg risker å kjøre med det.

 

Takk for hjelpen!!!

Lenke til kommentar

Om du virkelig vil være den som regjerer slagmarken så skaffer du deg en KWA PUNKTUM

 

http://kwausa.com/downloads/2009_kwa_intl.pdf

 

Deres 2009 versoner er ute nå med alt fra 2GX Forsterket Gearbox, 2G Hop up Bucking, LiPo klar(som alltid)og mye mer, de har også flere ganger utklassert Systema P.T.W's.

 

Systema's koster over 1000$ som regel, KWA selger for under 400$, jeg har pre-orderet deres 09 KWA KM16 SR12, gleder meg som en unge.

Endret av Joneyyy
Lenke til kommentar
Om du virkelig vil være den som regjerer slagmarken så skaffer du deg en KWA PUNKTUM

 

Kan gjerne ha Systema og likevel være den største nooben i flere år, så våpen spiller liten rolle der.

 

de har også flere ganger utklassert Systema P.T.W's.

 

Links? Hva ble testet?

 

Er enig i at KWA er et bra merke, men vil ikke akkurat gå så langt som å si at det er den beste produsenten. De har noen fine gearbokser med gode skall og god finish, men er andre produsenter som leverer gearbokser på lik linje vil jeg si. Det at de skryter av LiPo klar syns jeg bare er komisk, du kan kjøre en 50$ kinaklone på LiPo også bare du ikke overdriver spenningen. Forsterket eller ikke, overdrevet bruk av LiPo vil slite ned de interne delene over tid uansett. Har Systema Tripple Torque gear i min M14 og kjører på 11.8V LiPo, de vil slites ned de også etterhvert.

Lenke til kommentar
Er enig i at KWA er et bra merke, men vil ikke akkurat gå så langt som å si at det er den beste produsenten. De har noen fine gearbokser med gode skall og god finish, men er andre produsenter som leverer gearbokser på lik linje vil jeg si. Det at de skryter av LiPo klar syns jeg bare er komisk, du kan kjøre en 50$ kinaklone på LiPo også bare du ikke overdriver spenningen. Forsterket eller ikke, overdrevet bruk av LiPo vil slite ned de interne delene over tid uansett. Har Systema Tripple Torque gear i min M14 og kjører på 11.8V LiPo, de vil slites ned de også etterhvert.

Unnskyld meg, men var det ikke nettopp dette du selv argumenterte for på både KWA-modeller og KA-modeller for kort tid siden?

 

Forresten er LiPo-celler på 3,7 V, så da heter det 11,1 V.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men var det ikke nettopp dette du selv argumenterte for på både KWA-modeller og KA-modeller for kort tid siden?

 

Forresten er LiPo-celler på 3,7 V, så da heter det 11,1 V.

 

Mener å ikke ha sagt det, har vel sagt at KA klarer LiPo bare helt fint, men de skriver ikke om det i reklamen for våpna sine. Er greit at de er det, for det er jo et bra argument for å kjøpe våpna, men syns det er noe kjøpere får avgjøre og blir komisk når en produsent bruker det som argument i reklamen sin gang på gang, da det virker som om de er de eneste våpna som faktisk er klare for det. Åja, mente 11.1V Tror jeg skrev feil om et annet LiPo i en annen post her også...

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Ett medlem av klubben jeg er med i har den Shotgun'en, tåler du ikke bli skutt av den har du ikke så mye gjøre med airsoft.

Ikke en shotgun som gjør unaturlig vondt, men er som en burst på 350-400 fps om du er nærme.

Godt og billig kjøp. Ingen CQB shotgun, lenger enn man tror. For det meste full plastik, men av god kvalitet, blir ikke ødelagt før du kommer med en slegge.

 

 

btw, hva er det som er ulovlig, andersio?

Endret av Joneyyy
Lenke til kommentar
Det hørtes bra ut. Ja, jeg er fullt klar over at batteriet sitter på toppen i den kassen. Men med "laser", mener du at det bare er til pynt? Eller er det faktisk en liten laser der som lyser?

 

:)

 

Sjelden det er laser i den boksen ja når den følger med våpen, da den brukes til batteriet. Har du cranestock med batteriet i kolben og velger å kjøpe en sånn boks for looks så finner du de med laser. Men i virkeligheten er det en IR-laser som skal sitte i den for å markere targets, og har du ikke NVG så kan du egentlig bare droppe å kjøpe en RS.

Ok, nå er jeg sinnsykt dårlig på forkortelser, så hva betyr: NVG og RS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...