Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

 

 

 

Endelig kom den... ventet lenge! alt var bra rett ut av boksen. uten om at det var et bedre sikte som fulge med. råbra presisjon og lydløs :p eneste de hADDE glemt var kulene jeg bestilte utenom... klagte mye. men det ble bare ekstra i frakt så jeg bare dreit i det. et minus er at sikkerhets knappen ikke funker... men jaja. Bilder kommer senere xD

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

 

 

 

Endelig kom den... ventet lenge! alt var bra rett ut av boksen. uten om at det var et bedre sikte som fulge med. råbra presisjon og lydløs :p eneste de hADDE glemt var kulene jeg bestilte utenom... klagte mye. men det ble bare ekstra i frakt så jeg bare dreit i det. et minus er at sikkerhets knappen ikke funker... men jaja. Bilder kommer senere xD

Måtte du betale toll eller gikk den rett igjennom?

Lenke til kommentar
Den hadde jeg styrt unna gitt... Såvidt jeg husker veldig mye plast, skyter helt elendig osv.

 

Jepp, er helt sikkert en grunn for at den koste bare 900 :p

 

Edit: Eller, den har jo fått greie tilbakemeldinger på game-on siden..?

Sikkert helt greit våpen til under tusenlappen, til sitt bruk vel og merke.

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Den hadde jeg styrt unna gitt... Såvidt jeg husker veldig mye plast, skyter helt elendig osv.

 

Jepp, er helt sikkert en grunn for at den koste bare 900 :p

 

Edit: Eller, den har jo fått greie tilbakemeldinger på game-on siden..?

Sikkert helt greit våpen til under tusenlappen, til sitt bruk vel og merke.

Det er helt sikkert et smak og behag gevær, for noen så passer det og for andre ikke..

Lenke til kommentar
Den hadde jeg styrt unna gitt... Såvidt jeg husker veldig mye plast, skyter helt elendig osv.

 

Jepp, er helt sikkert en grunn for at den koste bare 900 :p

 

Edit: Eller, den har jo fått greie tilbakemeldinger på game-on siden..?

Sikkert helt greit våpen til under tusenlappen, til sitt bruk vel og merke.

 

Aldri stol på sånne tilbakemeldinger på slike sider. For alt du vet, kan det være kompiser av de som driver sia som har skrevet det.

Den GNBen der er elendig.

Ihvertfall den jeg har sett og prøvd. Hopupen er kanskje noe av det dårligste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Aldri stol på sånne tilbakemeldinger på slike sider. For alt du vet, kan det være kompiser av de som driver sia som har skrevet det.

Det kan også hende de rett og slett bare er helt grønne. Og du kan jo strengt tatt ikke komme med tilbakemeldinger og omtaler når du ikke har noe å sammenligne med. Det blir som å si "jeg har aldri sett en bil før, men denne har 4 hjul, ratt, bremser og motor, så den må jo være god!"

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp Denne. det sies den skyter rimelig bra + den ikke er utsolgt der ;)

 

Gratulerer med kjøp :) Det er viktig å huske på at det dessverre ikke er alltid at kina-våpen fungerer ved ankomst. Dessverre er det også umulig å få refusjon på våpenet, samt at det er svært vanskelig å få den reparert, når våpenet er kjøpt i Asia. Ikke la deg skremme, det er slettes ikke alle som får et våpen som ikke holder mål, og dessuten er det nok null problem å få en erfaren airsoft-mekker til å reparere det for deg, om du skulle være uheldig.

 

 

 

Endelig kom den... ventet lenge! alt var bra rett ut av boksen. uten om at det var et bedre sikte som fulge med. råbra presisjon og lydløs :p eneste de hADDE glemt var kulene jeg bestilte utenom... klagte mye. men det ble bare ekstra i frakt så jeg bare dreit i det. et minus er at sikkerhets knappen ikke funker... men jaja. Bilder kommer senere xD

Måtte du betale toll eller gikk den rett igjennom?

 

 

 

Måtte betale toll... ble dyrt.. ca. 500 kr

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke var momsen du betalte? (25% av alt, inkl. frakt i tillegg)

 

kanskje, eg vettsje.

 

Man betaler stort sett kun toll på klær og tekstiler..

Ellers er det MVA man betaler.

 

Jepp, det er ingen toll på leketøysvåpen, kun mva. Men man betaler gjerne et ekspedisjonsgebyr på toppen.

Endret av Distressor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...