Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis jeg skulle hatt en softgun på hytten til å leke med, mest blink kanskje litt med andre.

 

hvilke skulle jeg hatt da?

 

helst ikke så dyrt! tror ikke jeg vil ha pistol.

 

kan noen hjelpe?

 

King Arms M4, sinnsyk fin hopup rett ut av esken. Men skal du ha mest til blink ville jeg heller valgt luftgevær, for softgun er ikke akkurat presise uten litt påkostning. Er ikke det de var laget for. Mer menneskestørrelse mål, ikke en poengtavle.

Lenke til kommentar
ok

 

men har du en link?

 

og ca pris?

 

http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=25969

Er vel utsolgt de fleste steder for øyeblikket virker det som. Men den vil vel ligge på ca 2000 inkl frakt og moms fra HK. Må nesten ut med noen tusenlapper for å få noe som faktisk er litt presist. Ellers må du ut med ny hopup og presisjonsløp til en litt billigere, og da kan man like gjerne kjøpe litt kvalitet istedet.

Endret av KingArms
Lenke til kommentar

Riktig det med aldersgrense, men han kan jo alltids bruke softgun-våpen sålenge det er foreldre/foresatte som står for innkjøp av våpen, samt står som ansvarlig for bruk av våpenet. Det skal heller aldri brukes uten strengt tilsyn fra en myndig person (person 18 år eller eldre)

Hadde det slik selv da jeg kjøpte luftgevær som 17-åring. Det var på en måte mitt, selv om det var i min fars besittelse, og han måtte være tilstede hver gang jeg skulle bruke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...