raid2 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Det er vel nesten ingenting? EDIT: Eller blir den hørbare lyden betraktlig mindre kanskje? 3dB senkning vil si en halvering av lydvolum, hvis ikke jeg tar altfor feil. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) -3dB er en halvvering av spenning, -6 dB er en halvvering av effekt, mens -10 dB er en halvvering av oppfattet lydtrykk. Dempes noe fra 90db SPL til 80 dB SPL, vil de fleste oppfatte lydtrykket som halvvert. Endret 20. juni 2009 av Distressor Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 hvis jeg skulle hatt en softgun på hytten til å leke med, mest blink kanskje litt med andre. hvilke skulle jeg hatt da? helst ikke så dyrt! tror ikke jeg vil ha pistol. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 hvis jeg skulle hatt en softgun på hytten til å leke med, mest blink kanskje litt med andre. hvilke skulle jeg hatt da? helst ikke så dyrt! tror ikke jeg vil ha pistol. kan noen hjelpe? King Arms M4, sinnsyk fin hopup rett ut av esken. Men skal du ha mest til blink ville jeg heller valgt luftgevær, for softgun er ikke akkurat presise uten litt påkostning. Er ikke det de var laget for. Mer menneskestørrelse mål, ikke en poengtavle. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 ok men har du en link? og ca pris? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) ok men har du en link? og ca pris? http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=25969 Er vel utsolgt de fleste steder for øyeblikket virker det som. Men den vil vel ligge på ca 2000 inkl frakt og moms fra HK. Må nesten ut med noen tusenlapper for å få noe som faktisk er litt presist. Ellers må du ut med ny hopup og presisjonsløp til en litt billigere, og da kan man like gjerne kjøpe litt kvalitet istedet. Endret 20. juni 2009 av KingArms Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 får jeg den til norge da? tollen tenker jeg på Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Airsoft er fult lovlig i Norge, men har 18-års grense. Og du er strengt tatt ikke gammel nok. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Få heller din far til å kjøpe et luftgevær. Koster rundt 1000lappen, og mye mer morro å skyte på blink med. Og med luftgevær så blir du ikke frista til å skyte på andre folk. (håper jeg) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Riktig det med aldersgrense, men han kan jo alltids bruke softgun-våpen sålenge det er foreldre/foresatte som står for innkjøp av våpen, samt står som ansvarlig for bruk av våpenet. Det skal heller aldri brukes uten strengt tilsyn fra en myndig person (person 18 år eller eldre) Hadde det slik selv da jeg kjøpte luftgevær som 17-åring. Det var på en måte mitt, selv om det var i min fars besittelse, og han måtte være tilstede hver gang jeg skulle bruke det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Joa, men han er ikke 17. Ville heller at en 17åring skal ha tilgang til airsoft enn en 14åring.. Get the drill? Endret 20. juni 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Hvordan er det med frakt, toll og moms når man bestiller fra Redwolf? Blir ikke dette syk mye mer enn og bestille fra norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Du betaler ikke toll med mindre du handler klær og tekstiler.. Moms blir 25% av totalbeløpet og frakt avhenger av hva du bestiller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Når jeg så meg rundt etter et sted å bestille Tokyo Marui sin Glock 17 tittet jeg først på RedWolf, men så at det ville koste 1100kr for å få pistolen til Norge. Til sammenligning får jeg pistolen, gass og 3700 kuler for 1300kr via en norsk side. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Kjøp den i Norge da? Er vel ikke verre enn det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Som regel er det slik at man sparer mer om man handler mer. Du sparer på frakten og momsen. Så et enkelt våpen vil ikke nødvendigvis være mye billigere ifra utlandet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Nettopp. Det var det jeg ville få igjennom, men som jeg kanskje ikke helt fikk til med mitt innlegg. Jeg tjente ikke særlig på å kjøpe en gjenstand, men om jeg skulle kjøpt flere hadde jeg spart en god del mer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Altså, hvis du kan få tak i varen din her i Norge til et par hundrelapper mer, så gjør du det. Grunnen til at mange handler fra HK, er at utvalget er en del større enn her i Norge. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 For ikke å snakke om at det blir en del billigere når man kjøper en AEG, en del magasiner, laser, kikkertsikte... For store bestillinger er HK perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Har nokon erfaringar med Tactical GNB, gass-sniperen på game-on til 900kr? Kor nøyaktig er denne? Er den laga av plast eller metall? Kva for magasin kan eg kjøpe til denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå