Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med fluoriserende maling på forsikter?

Har hatt tipex for et lite roflprosjekt for å sjekke om det funker og hjelper noe. Hjelper overraskende mye men vil ha noe ordentlig som hjelper enda mere igjen. :p

 

Tror ikke det blir det beste å bruke for å være ærlig. De fleste selvlysende malinger krever vel at du "lader" de opp med litt lys før de fungerer, akkurat som sånne stjerner de aller fleste hadde i taket som liten :p De fleste sikter som lyser opp for nattebruk er som regel sånne rør som blir ganske lyse i enden og sitter i mounts. Noe ala http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...17TS_cat_Sights f.eks.

Lenke til kommentar

I forbindelse med oppgradering av G-Spec-en min vil jeg gjøre utseendet litt mer personlig ved å farge kolben OD. Noe slikt har jeg aldri gjort før. Er det nok å rengjøre den med Whitespirit, også pusse med veldig fint sandpapir? Hvilken maling bør jeg gå for? Jeg husker det var ett merke som var spesielt godt egnet for dette, men som ikke blir produsert lengre.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Er det en liten rørbit? I så fall tror jeg den skal ligge oppå hop-up-gummien, og under armen som legger press på hop-up-gummien. Det var i alle fall slik jeg monterte hop-up-en på M4-en min. :p

 

Takk. Den passet fint inn der.

 

Da var hop-upen montert. Fikk lyst å skyte et skudd ut av vinduet bare for å teste. :p

Lenke til kommentar

Det er delte meninger om Sportline serien over hele linja :p Selv synes jeg Sportline er ganske ålreite våpen. Skal ha mitt hvertfall til jeg er hjemme igjen fra militærtjenesten. I forsvaret skal vi mest sannsynlig ha HK416 og Glock, så blir nok noe slikt jeg skaffer meg etterpå, i softgun vel og merke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...