Arne Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hurricane 556 ser tøffest ut. Jepp, den så smoothest ut.. Lenke til kommentar
David_Traum Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Takk for hjelpen folkens! Jeg leste mye rart om HK 416 Umarex fra CA. http://www.game-on.no/webshop/caumarexhk416-p-1084.html Noen sier at man burde styre unna HKen, noen sier det motsatte. Hva er deres mening? Endret 14. juni 2009 av David_Traum Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha, den var dyr ass... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jepp. Også har den blowback, noe som kanskje ikke er en fordeL? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som har erfaring med fluoriserende maling på forsikter? Har hatt tipex for et lite roflprosjekt for å sjekke om det funker og hjelper noe. Hjelper overraskende mye men vil ha noe ordentlig som hjelper enda mere igjen. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som har erfaring med fluoriserende maling på forsikter?Har hatt tipex for et lite roflprosjekt for å sjekke om det funker og hjelper noe. Hjelper overraskende mye men vil ha noe ordentlig som hjelper enda mere igjen. Tror ikke det blir det beste å bruke for å være ærlig. De fleste selvlysende malinger krever vel at du "lader" de opp med litt lys før de fungerer, akkurat som sånne stjerner de aller fleste hadde i taket som liten De fleste sikter som lyser opp for nattebruk er som regel sånne rør som blir ganske lyse i enden og sitter i mounts. Noe ala http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...17TS_cat_Sights f.eks. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, funka veldig bra når man satt med lys i ryggen og inn i mørk skog Omvendt hjalp det lite. Måtte forhøre meg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) I forbindelse med oppgradering av G-Spec-en min vil jeg gjøre utseendet litt mer personlig ved å farge kolben OD. Noe slikt har jeg aldri gjort før. Er det nok å rengjøre den med Whitespirit, også pusse med veldig fint sandpapir? Hvilken maling bør jeg gå for? Jeg husker det var ett merke som var spesielt godt egnet for dette, men som ikke blir produsert lengre. Endret 16. juni 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 våpenspray/maling/lakk fra NFM funker nok knall Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Flott! Da har jeg lakkering i boks. Du vet vel ikke noe om klargjøring av kolben før lakkering? Må den pusses, eller er det nok å rengjøre den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 De gangene jeg har sett noen lakkere en rifle med NFM lakk, så har det vært sånn sirka 0 klargjøring Bare sprayet rett på. Eneste er at man ikke burde spraye for tett på. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 en kamerat lurer på om dei her e någe gode. Denna, Denna og Denna, Eller denna ??? Kan ikkje svara sjøl... e ikkje någen ekspert Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sportline skal være av dårligere kvalitet enn JG/CYMA, ASG har jeg aldri hørt om. Forøverig kan jeg uansett anbefale AUG. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er mange med både JG og Sportline til ca 1500kr i klubben, og jeg syns de er akkurat like bra jeg Var faktisk så imponert over M15a4 til Sportline at jeg kjøpte et selv også Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trenger litt hjelp med å installere ny metal hop-up til AUGen. Driver å fikler litt med gummien å fått den på plass, men så er det en slags mini-gummi sak som j ikke aner hvor skal plasseres. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det en liten rørbit? I så fall tror jeg den skal ligge oppå hop-up-gummien, og under armen som legger press på hop-up-gummien. Det var i alle fall slik jeg monterte hop-up-en på M4-en min. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det en liten rørbit? I så fall tror jeg den skal ligge oppå hop-up-gummien, og under armen som legger press på hop-up-gummien. Det var i alle fall slik jeg monterte hop-up-en på M4-en min. Takk. Den passet fint inn der. Da var hop-upen montert. Fikk lyst å skyte et skudd ut av vinduet bare for å teste. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er delte meninger om Sportline serien over hele linja Selv synes jeg Sportline er ganske ålreite våpen. Skal ha mitt hvertfall til jeg er hjemme igjen fra militærtjenesten. I forsvaret skal vi mest sannsynlig ha HK416 og Glock, så blir nok noe slikt jeg skaffer meg etterpå, i softgun vel og merke Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk Sportline M15A4 idag Skyter som en drøm til den prisen! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Får man tak i MP5 magasin som er litt mindre? Synes det lange magasinet er litt plagsomt når man ligger. Vet det finnes til "real" MP5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå